mas kirjoitti:Åbyssä on open stretch . Ja peräti kaksi kaistaa.. Eli toinen tai kolmas sisällä on voittajan paikka. Ei jää pussiin...
Ruikonperä kirjoitti:mas kirjoitti:Åbyssä on open stretch . Ja peräti kaksi kaistaa.. Eli toinen tai kolmas sisällä on voittajan paikka. Ei jää pussiin...
Kyllä sekin onnistuu. Viime vuonna katsoin Åbyn raveja haavi auki kun Kontio oli toinen sisällä ja n. 20m päässä olisi alkanut open stretch, mutta Kontzales käänsikin nätisti sippaavan dödsihevosen taakse ja ikipussi

ManOWar kirjoitti:On Track Piraten vai Digital Ink ?
Touho kirjoitti:ManOWar kirjoitti:On Track Piraten vai Digital Ink ?
Mun mielestä Digital Ink lähtee sen verran hyvin, että pystyy On Track Piratenin pitämään ulkopuolellaan ja sitä myöten tie on auki keulaan, josta on äärimmäisen lähellä. On Track Piratenin en usko kuolemanpaikalta kaksariin yltävän ja siinä pelimuodossa Redénin hevoset sisäradoilta kiinnostavat aika paljon.
ManOWar kirjoitti:Pidän tuota OTP:tä mutuna vähän parempana hepona, mutta juoksunkulkuhan tämän ratkaisee...
ManOWar kirjoitti:Niinkuin sanottu; mutuna. Eihän tähän ole edes oikeaa tai väärää mielipidettä.
OTP:llä mainiot Ranskan startit tältä talvelta ja sitten esim. nämä kaksi :
Svenskt Mästerskap, Åby 12.10.2013
1. On Track Piraten S-08-2424 Johnny Takter 12,2a
2. Yarrah Boko S-05-1305 Ulf Ohlsson 12,3a
3. Harry Haythrow S-06-2541 Peter Untersteiner 12,4a
Grosser Preis von Deutschland, Hampuri 14.10.2012
1. On Track Piraten S-08-2424 Joseph Verbeeck 13,4a
2. Brad de Veluwe 08-2761 Tuomas Korvenoja 13,5a
3. Angelo S-08-3361
Touho kirjoitti:ManOWar kirjoitti:Niinkuin sanottu; mutuna. Eihän tähän ole edes oikeaa tai väärää mielipidettä.
OTP:llä mainiot Ranskan startit tältä talvelta ja sitten esim. nämä kaksi :
Svenskt Mästerskap, Åby 12.10.2013
1. On Track Piraten S-08-2424 Johnny Takter 12,2a
2. Yarrah Boko S-05-1305 Ulf Ohlsson 12,3a
3. Harry Haythrow S-06-2541 Peter Untersteiner 12,4a
Grosser Preis von Deutschland, Hampuri 14.10.2012
1. On Track Piraten S-08-2424 Joseph Verbeeck 13,4a
2. Brad de Veluwe 08-2761 Tuomas Korvenoja 13,5a
3. Angelo S-08-3361
Nojoo. Näissä kummassakin startissa juoksi johtavan kannassa ja maalisuoran kirillä tuli ykköseksi. Ja Brad oli sitäpaitsi kipeä tuossa Hampurin lähdössä. On Track Piraten on vähän semmoinen hevonen, ettei oikeasti kovissa lähdöissä oikeen tee omaa juoksuaan. Jonkun tavallisen kultadivarin saattaa vähän vaikeammalla juoksulla voittaa, mutta kovissa porukoissa vaatii aikalailla muitten apuja.
.
ManOWar kirjoitti:Niin, eikös tuo Rommen karsinta ole juuri sellainen, että juuri muuta vastusta ei ole Digital Inkkiä lukuunottamatta ?
Touho kirjoitti:ManOWar kirjoitti:Niin, eikös tuo Rommen karsinta ole juuri sellainen, että juuri muuta vastusta ei ole Digital Inkkiä lukuunottamatta ?
Kieltämättä, muttei On Track Piraten tule kyllä ikinä Digital Inkistä ohi ulkopuolelta!
Touho kirjoitti:Viimeisen paikan otti Ed You, mutta olin kyllä 99,9999% varma, että Digital Ink voitti lähdön!
ManOWar kirjoitti:Touho kirjoitti:Viimeisen paikan otti Ed You, mutta olin kyllä 99,9999% varma, että Digital Ink voitti lähdön!
En ole vielä katsonut lähtöä atg:ltä, mutta eikö DI juossut keulassa ?
Olipa hyvä etten pelannut suoraa paria DI ja OTP...
Åbyn lähtölistoja odotellessa....
Edit: Typo
Touho kirjoitti:ManOWar kirjoitti:Touho kirjoitti:Viimeisen paikan otti Ed You, mutta olin kyllä 99,9999% varma, että Digital Ink voitti lähdön!
En ole vielä katsonut lähtöä atg:ltä, mutta eikö DI juossut keulassa ?
Olipa hyvä etten pelannut suoraa paria DI ja OTP...
Åbyn lähtölistoja odotellessa....
Edit: Typo
Ei juoksi kuolemanpaikalla, kun Traveling Manilla koitettiin keulasta. On Track Piraten taipui johtavan takaa kovan avauksen jälkeen. Livekuvasta näytti, että Digital Ink voitti selvästi, mutta maalikamera kertoi toista..

Touho kirjoitti:Olympiatravet 2014:
1. Kash's Cantab (US), Adielsson Erik (Johansson Stig H)
2. Ed You, Bergh Robert
3. Mr Picolit, Kontio Jorma (Engblom Raoul)
4. Brad de Veluwe* (FI), Korvenoja Tuomas
5. Raja Mirchi, Kolgjini Lutfi
6. Solvato (US), Heiskanen Veijo
7. Sanity, Kihlström Örjan (Löfgren Malin)
8. Yarrah Boko*, Ohlsson Ulf (Anderssen Trond)
9. Harry Haythrow, Untersteiner Peter (Johansson Johnny)
10. Noras Bean, Söderkvist Stefan (Stenströmer Ulf)
Hyvä tuuri kävi Bradilla arvonnassa. Tuosta saa varmaan hyvän juoksun. Mun mielestä sisäpuolen hevoset ei lähde niin kovaa, että pystyisivät Bradin pitämään ulkopuolellaan. Siitä ekat keulat ja sitten pääsee valitsemaan, kenet laskee keulaan.
Vaikea kyllä suosikkia nimetä tähän lähtöön. Noras Bean olisi paremmalta paikalta ollut varmaan ykkösmerkki, mutta tuolta on tulemista. Sanityn ehkä kuuluu olla ykköshevonen, koska mun mielestä se on ekana kysymässä keulaa Bradilta. Kyllä mä lasken Bradille aika hyvät yllätyssaumat!
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa