Ruikonperä kirjoitti:Kaksi kovan luokan suomenhevosta poistunut vehreämmille laidunmaille, Visul ja Totemi Rok. RIP.
Ruikonperä kirjoitti:Visulillahan oli pumpussa jotain vikaa ja sen takia urakin päättyi, että liittyisikö kuolema sitten niihin juttuihin?
Ruikonperä kirjoitti:Yksi ennätys Visulilla on jota tuskin tullaan rikkomaan, ei yksikään ORI tule juoksemaan noin paljon rahaa malttamatta kertaakaan osallistua kunkkareihin.
Ruikonperä kirjoitti:Totemi Rokista jäi parhaiten mieleen sen pikkukunkku ja derby-voitot. Aivan järkyttävään kovaan tikkiin sai Rantala viritettyä oriin niihin kilpailuihin. Lisäksi unohtumatonta ravihistoriaa on myös Totemin pääseminen irti Forssan kunkkareissa ja vielä osamatkavoitto sen jälkeen. Ja voittihan tuo myös Vincennesissä.
-mää on niin vähän aikaa seurannut raveja vakavissani,että opin tuntemaan Totemi Rokin vain aikoinaan kovaluokkaisena pidettynä jäähdyttelijänä joka ei viimeisinä kilpailuvuosinaan oikeasti enää haastanut ykkös,ehkei kakkossarjalaisiakaan.
Mutta mainehan tällä oli ja vaikkei rahasummakaan kauhan korkeaksi päässyt nousemaan(oliko jotain vähän vajaat 200t€?)niin aina sen nimi kalskahti siltä että jotain siellä on aikoinaan näytettykin.ITse en esim forssan kunkkareita muista nähneeni lainkaan.
manu mainio kirjoitti:-mää on niin vähän aikaa seurannut raveja vakavissani,että opin tuntemaan Totemi Rokin vain aikoinaan kovaluokkaisena pidettynä jäähdyttelijänä joka ei viimeisinä kilpailuvuosinaan oikeasti enää haastanut ykkös,ehkei kakkossarjalaisiakaan.
Mutta mainehan tällä oli ja vaikkei rahasummakaan kauhan korkeaksi päässyt nousemaan(oliko jotain vähän vajaat 200t€?)niin aina sen nimi kalskahti siltä että jotain siellä on aikoinaan näytettykin.ITse en esim forssan kunkkareita muista nähneeni lainkaan.
Viimeiset vuodet olivat hengitysongelmista johtuen aika surullisen näköistä räpeltämistä, ei voittanut viimeisen 3 vuoden aikana 85 starttiin kertaakaan. Koko uran saldoksi tuli 260 577€ ja ennätykset 21,3aly ja 23,8ke
Tosca kirjoitti:Laitetaan taas tällänen vanhan uutinen, mutta osui silmään että 20.5.2013 kuollut Monsignor Moment.

RaahenTiikeri kirjoitti:mistä te tätä uutista oikein luette?Minä en lööydä mistään.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa