Antti K kirjoitti:Tehdäänkö palkinnoista suljettu lippuäänestys, äänestysaikaa keskiviikkoiltaan ja vastaukset minulle
1. Kaksi moccamasteria ja loput rahat lahjakorttiin
2. Kaksi moccamasteria ja loput rahat jemmaan tulevia raveja varten
3. Pelkät lahjakortit
Pouhou kirjoitti: kunnollinen Moccamaster maksaa sen n. 139 euroa (esim. http://www.prisma.fi/fi/prisma/moccamaster-kbg741-ao-brushed-kahvinkeitin). Pitäisikö siis suosista tiputtaa tuo 1. vaihtoehto tuosta pois ja tehdä valinta vain noiden 2. ja 3. vaihtoehtojen välillä?
tavis kirjoitti:Pouhou kirjoitti: kunnollinen Moccamaster maksaa sen n. 139 euroa (esim. http://www.prisma.fi/fi/prisma/moccamaster-kbg741-ao-brushed-kahvinkeitin). Pitäisikö siis suosista tiputtaa tuo 1. vaihtoehto tuosta pois ja tehdä valinta vain noiden 2. ja 3. vaihtoehtojen välillä?
Hei hoo! Halvin Moccamaster esim. Markantalon alennuksessa just nyt 92,35€

vivahd EERO kirjoitti:"Tippalukosta" vähän samanlaisia kokemuksia kuin Kädettömälläkin, onneksi itse "hana" kuitenkin vielä pitää ja toimii loistavasti.
Kahvinkeittimen tippalukosta ei ole itsellä kylläkään mitään positiivisia kokemuksia, pikemminkin päinvastoin, se tippalukko (siis keittimen) juurikin tiputtaa.
Hämmennetään keittoa vielä senverran, että saisin hommattua kaksi Moccamasterin karvalakkimallia satasella (ei mainosvelvotteita) ja loput voisi käyttää A) Lahjakorttiin/eihin, B) jättää osa myöhempään käyttöön, C) ihan mihin tahansa.
Kaikki ratkaisut kuitenkin käyvät meikäläiselle, mutta ne Moccamasterit hankin joka tapauksessa vaikka omaan käyttöön.
vivahd EERO kirjoitti:"Tippalukosta" vähän samanlaisia kokemuksia kuin Kädettömälläkin, onneksi itse "hana" kuitenkin vielä pitää ja toimii loistavasti.
Kahvinkeittimen tippalukosta ei ole itsellä kylläkään mitään positiivisia kokemuksia, pikemminkin päinvastoin, se tippalukko (siis keittimen) juurikin tiputtaa.
Hämmennetään keittoa vielä senverran, että saisin hommattua kaksi Moccamasterin karvalakkimallia satasella (ei mainosvelvotteita) ja loput voisi käyttää A) Lahjakorttiin/eihin, B) jättää osa myöhempään käyttöön, C) ihan mihin tahansa.
Kaikki ratkaisut kuitenkin käyvät meikäläiselle, mutta ne Moccamasterit hankin joka tapauksessa vaikka omaan käyttöön.

tavis kirjoitti:vivahd EERO kirjoitti:"Tippalukosta" vähän samanlaisia kokemuksia kuin Kädettömälläkin, onneksi itse "hana" kuitenkin vielä pitää ja toimii loistavasti.
Peuccua tälle!
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa