Omaliiga eli Madonna ja Teivo jatkuu ja mielenkiinnosta monestakin syystä pysyn laivassa mukana.
Alveineen ostohinta on liki 10 000e vähän alle.
Osuuksia tulee kaiketi olemaan sata tai yli ( kiinnostuneita oli yli sata )
Tuo määrähän realisoituu sitten kun ruvetaan sitä rahaa keräämään.
Viimeisemmän tiedon mukaan noin 100e osuus ja kk maksu 15-20e ja kahdeksi vuodeksi olisi sopimus tähtäämässä.
Mutta sitten ihan näiden kimppaa kasaavien puolesta kysyn seuraavaa.
Tavoite olisi saada elävä kimppa josta osakkaat saisi muutakin kuin maksaa ( kuulostaa hienolta mutta mitähän se mahtaisi olla )
Madonnan uudessa ja taisi olla raviliigassakin loppujen lopuksi melko korkea tuo keski ikä joilla osuuksia oli ja mitä tulee olemaan.
Itsekin lähempänä 60:tä kuin 50:tä ja noissa kokouksissa ja tapaamisissa käy suuremmaksi osaksi saman ikäisiä ja vanhempia ihmisiä.
Itse olen huono arvioimaan mitä kimpassa halutaan koska meillä on omakin hevonen ja omakin kimppahevonen.
Sen olen huomannut että julkiset kanavat (facebook ym) saattavat olla tiedottamiiseen huonoja varsinkin kahdenpuoleiseen vaikkuttamiseen, nämä ovat nuorempien ja rohkeanpien kanavia eivätkä ainakaan kaksipuoleisesti toimi.
Sähköposteja ehkä luetaan, mutta kirjautuminen on ylivoimainen ei.
omistajavastaava@teivo.fi Haluaisi ehdotuksia kimppojen aktiviteetteihin minäkin voisin niitä sinne välittää jos ehdotuksia tulisi.
Tuosta raviliikasta huomasin että kun hevonen oli esillä väkeä oli alussa paljon sekin vuosien varressa väheni tuo lukumäärä aina vain pieneni niissäkin.
Tuossa on kyllä vetäjillä haastava tehtävä miten tuon kimpan saa aktiiviseksi vai saako kumminkaan vaikka mitä tekis, jos tuo hevosen suorittamin radalla sit riittää, mutta jos tulee pitkiä taukoja mitäs sitten?

Marjosta ja lapsista en mene takuuseen, mutta kaippa heilläkin Ilves-sydän rinnassa sykkii. Tuo Ilves-henkisyys vähän kyllä pudottaa Mikan arvoa.