Psyykit ja jälkipelit, viikko 34

Tällä alueella keskustellaan totopeleistä. Vihjeet, jossittelut ja muut vastaavat tänne.
Alueen säännöt
Pidetään keskustelu asiallisena. Ei rasistisia, eikä muulla tavoin loukkaavia viestejä. Asiattomat viestit poistetaan ja käyttäjille voidaan jakaa varoituksia. Mikäli käyttäjän rikkeet ovat toistuvia, kirjoitusoikeudet tullaan poistamaan pysyvästi. Vastuu viestien sisällöstä on kirjoittajilla itsellään.

Re: Psyykit ja jälkipelit, viikko 34

ViestiKirjoittaja Ruikonperä » 22. Elo 2012 19:44

Kortekallion juhlilla on alkanut kierros. Rupes oikein jännittää tuo Brave Eight, niin monta kertaa oon Janzonilta aasinlakkia kerjännyt, että kai se nyt tulee kun panokset on noin isot 8-) Tosin jos pelaisi sitä niin win-win joka tapauksessa...

"kohtuullisen" jäätävän sukuinen varsa voitti Vermon ekan lähdön. 3v Caesar Boko (Varenne-Lovely Kemp).
Ruikonperä
 
Viestit: 15604
Liittynyt: 15. Elo 2009 20:04

Re: Psyykit ja jälkipelit, viikko 34

ViestiKirjoittaja Masa V » 22. Elo 2012 19:58

Ei se Brave Eight mahdoton menestyjä ole... Suuryllättäjäksi silti povaan siihen ennemmin Classical Duoa tai Will Be Feveriä.

Hyvin olisi T75:ssä pullat uunissa, jos Tamilphoto pitää...

Ravipäivä ja lähto Vermo 22.08 L2
Pelimuoto Toto65
Valinnat
Toto65-1 3 ,10 ( 7,5 )
Toto65-2 1 ,9 ( 6,8 )
Toto65-3 1 ,5 ( 4,9 )
Toto65-4 8 ( 4,14 )
Toto65-5 3 ,4 ,5 ,6 ,9 ,10 ,12 ( 2,11 )
Toto65-6 2 ,3 ,4 ,6 ,8 ,11 ,12 ( 9,10 )
Panos 0,10
Hinta 39,20
On surullinen fakta, että hevonen jolla ei ole vaivaa, on huono. (Kati Lindsberg)
Masa V
 
Viestit: 5292
Liittynyt: 11. Loka 2009 23:49
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Psyykit ja jälkipelit, viikko 34

ViestiKirjoittaja Janzon » 22. Elo 2012 20:15

On tuo Teivainen rankka sälli! Vaihtoi Tamilphoton voittajaan startin ajaksi. :lol: Tamilphoto ei ole kyllä ihan huippuiskussa tällä hetkellä. Ihmetyttää suuret prosentit kerta toisensa jälkeen.
"Yritin kertoa sille, että mulla on vaan 100km kotiin"- Juha Utala
Janzon
 
Viestit: 1089
Liittynyt: 10. Huhti 2012 13:44

Re: Psyykit ja jälkipelit, viikko 34

ViestiKirjoittaja Ruikonperä » 22. Elo 2012 20:21

Tamilphotolla kävi kaikki mahdolliset tuurit mitä noin isolla suosikilla voi yleensä käydä, mutta ei tosiaan ole nyt parhaimmillaan. Oli aika kumma psyykki Jere Törmäseltä ravistudiossa kun sano puolentoista kiekan jälkeen, että jos Forss vetäisi nyt oikeasta ohjasta niin pääsisi keulaan. Ei todellakaan olisi Antti moisen kävelyn jälkeen ollut keuloja antamassa.

Mitähän Albino Starille kävi. Tuli tosi ikävää könkkää maaliin, en tiedä oliko siinä kontaktia kun vastustaja tuli sisäpuolelta eteen.

Nyt petsit Maguroon ja peukut pystyyn Married Manille :thumbup:
Ruikonperä
 
Viestit: 15604
Liittynyt: 15. Elo 2009 20:04

Re: Psyykit ja jälkipelit, viikko 34

ViestiKirjoittaja Masa V » 22. Elo 2012 20:28

Oli kyllä Tamilphoto vaisu. Tulee mieleen onko vaisuun pysyvää, ei ole harvinaista että pahan viruksen jälkeen hevonen ei palaa tasolleen. Aina muuten kun laittaa rivin näkyville, niin heti menee pieleen :mad: Ja vielä omalle selville kakkoshevoselle. Yllättävänkin korkea oli kaksarikerroin. Samaa mieltä Ruikonperän kanssa Törmäsen psyykkistä, ei Teivainen ikinä kelloja olisi tuossa antanut.
On surullinen fakta, että hevonen jolla ei ole vaivaa, on huono. (Kati Lindsberg)
Masa V
 
Viestit: 5292
Liittynyt: 11. Loka 2009 23:49
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Psyykit ja jälkipelit, viikko 34

ViestiKirjoittaja Masa V » 22. Elo 2012 20:29

Ekaa kertaa kirjoittelun ipadilla ja siksi näin pirusti virheitä. ;)
On surullinen fakta, että hevonen jolla ei ole vaivaa, on huono. (Kati Lindsberg)
Masa V
 
Viestit: 5292
Liittynyt: 11. Loka 2009 23:49
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Psyykit ja jälkipelit, viikko 34

ViestiKirjoittaja Harri H » 22. Elo 2012 20:33

Olipahan aivan jäätävä Married Man :D Valtavat onnittelut taustavoimille!
Maybe, just once, someone will call me "Sir" without adding, "You're making a scene." - Homer J. Simpson
Harri H
 
Viestit: 6750
Liittynyt: 15. Elo 2009 12:42

Re: Psyykit ja jälkipelit, viikko 34

ViestiKirjoittaja Janzon » 22. Elo 2012 20:34

Kanuunakiri... Ohhoh.
"Yritin kertoa sille, että mulla on vaan 100km kotiin"- Juha Utala
Janzon
 
Viestit: 1089
Liittynyt: 10. Huhti 2012 13:44

Re: Psyykit ja jälkipelit, viikko 34

ViestiKirjoittaja Ruikonperä » 22. Elo 2012 20:41

Oijoi! Olipa upea Married Man! Onnea!

ps. mikä helvetti tuo Venäläisen prässäys oli Secret Pilotia kohtaan :lol:
Ruikonperä
 
Viestit: 15604
Liittynyt: 15. Elo 2009 20:04

Re: Psyykit ja jälkipelit, viikko 34

ViestiKirjoittaja -Nisula- » 22. Elo 2012 20:43

Olipahan tykitys! Mutta eikö kaksari tunnu pienehköltä? Olisin luullu että mennään reilusti toisella sadalle...
Avatar
-Nisula-
 
Viestit: 987
Liittynyt: 28. Joulu 2011 16:57
Paikkakunta: Södis

Re: Psyykit ja jälkipelit, viikko 34

ViestiKirjoittaja Janzon » 22. Elo 2012 20:44

Mahtoi Tavis pitää aikamoista melua loppusuoralla! :lol: Kyllä oli hieno esitys.. Tuli niin valtavaa vauhtia tuota loppua, että huhuh. Ensi kerralla onkin Taviksen polle sitten suosikki Vermossa, ihan varmasti tolla esityksellä pelataan pohjiin.
"Yritin kertoa sille, että mulla on vaan 100km kotiin"- Juha Utala
Janzon
 
Viestit: 1089
Liittynyt: 10. Huhti 2012 13:44

Re: Psyykit ja jälkipelit, viikko 34

ViestiKirjoittaja Harri H » 22. Elo 2012 20:44

-Nisula- kirjoitti:Olipahan tykitys! Mutta eikö kaksari tunnu pienehköltä? Olisin luullu että mennään reilusti toisella sadalle...


Aika laimeaksi jäi kaksarikerroin, itse vedin vain vs:n Married Manille, mutta ainakaan kaksarin suhteen ei jää edes kaivelemaan... Duo sen sijaan vähän syö miestä, kun ei ollut kanttia kokeilla MM:n päälle, siinä maksaa jo pohjillakin melkoisen hyvin.
Maybe, just once, someone will call me "Sir" without adding, "You're making a scene." - Homer J. Simpson
Harri H
 
Viestit: 6750
Liittynyt: 15. Elo 2009 12:42

Re: Psyykit ja jälkipelit, viikko 34

ViestiKirjoittaja Ruikonperä » 22. Elo 2012 20:45

-Nisula- kirjoitti:Olipahan tykitys! Mutta eikö kaksari tunnu pienehköltä? Olisin luullu että mennään reilusti toisella sadalle...

Olis luullu näin käyvän ja voittajakerroinkin tosi pieni vrt. prosentit. Ottiko tavis isolla? 8-)
Ruikonperä
 
Viestit: 15604
Liittynyt: 15. Elo 2009 20:04

Re: Psyykit ja jälkipelit, viikko 34

ViestiKirjoittaja tavis » 22. Elo 2012 21:00

Mä olen pennipeluri, viiellä eurolla uskalsin voittajaa, paria en ollenkaan. Kts. Oma talli -osio...

Kiitos. Ajattelin kohta soittaa Ari Moilaselle. Jutella vähän! Puhelin täynnä "mitä juuri tapahtui" - viestejä :D En usko tätä. Tai siis olen odottanut että mikä se kunto on, kun se esiin tulee. Kun tiesin et on kunnossa. Paukamia. Vekki kinttuun. Huonoja juoksuja. Oooh...
Viimeksi muokannut tavis päivämäärä 22. Elo 2012 21:07, muokattu yhteensä 1 kerran
tavis
 
Viestit: 1098
Liittynyt: 11. Helmi 2010 18:08

Re: Psyykit ja jälkipelit, viikko 34

ViestiKirjoittaja Ruikonperä » 22. Elo 2012 21:03

No Pekan hevoset TIETYSTI sen homman hoiti. Tosi hyvä oli mun mielestä lakupiippukin, olin varma että väsähtää pahoin, mutta tsemppas sen minkä pystyi. Oli tosi lähellä päästä pudottamaan neljänteen ulos, mutta ei aivan mahtunut. Siitä olisi varmaan vienyt lähdön. Edwin Icen luulin voittavan vielä loppukurvissa, mutta ei minkäänlaista kiria :shock:

Tosi kuumana kävivät kuskit uusinnasta ja varmaan ihan syystä. Jos tällaiset Riku Taipaleet ovat yössä niin antaa niiden rauhassa olla, eikai sen uunoilusta kukaan kärsinyt ekalla yrityksellä?
Ruikonperä
 
Viestit: 15604
Liittynyt: 15. Elo 2009 20:04

Re: Psyykit ja jälkipelit, viikko 34

ViestiKirjoittaja Janzon » 22. Elo 2012 21:04

Brave Eight oli ihan mätä, ei jossiteltavaa. Sinäänsä hauskaa, että 4 Will Be Fever oli aamupäivän ajan kova idea itselläni ja sitten alkoikin maistumaan 6 Brave Eight.

Onneksi kerkesin tipsata 4 Will Be Feveriä Randomraiderille, joka pääsi luukulle sen kanssa.
"Yritin kertoa sille, että mulla on vaan 100km kotiin"- Juha Utala
Janzon
 
Viestit: 1089
Liittynyt: 10. Huhti 2012 13:44

Re: Psyykit ja jälkipelit, viikko 34

ViestiKirjoittaja Touho » 22. Elo 2012 21:08

Ruikonperä kirjoitti:Huomasin muuten eilen, että Mika Forss siirtyi ajajaliigan kärkeen, vaikka ajettuja startteja on vähemmän kuin Moilasella. Ei uskoisi kun nettipalstoja lukee, tosin en olis kyllä ikinä itekään uskonu asian noin olevan. Moilanen ajaa kuitenkin kuin ravitietokone kun taas Forssilta näkee aika ajoin ihan alokasmaisia mokia.

Tuo on kyllä jännä homma, että Moilasella on enemmän startteja kuin Forssilla, kun sitten taas kuitenkin tuntuu, että Moilanen pitää niitä lomapäiviä paljon Mikaa enemmän... Kai tuo sitten selittyy sillä, että kun Aku on raveissa, ajaa sellaiset 7 lähtöä ja Mika pari vähemmän. Olikohan se nyt kunkkareissa vai jossain muussa kaksipäiväisessä suurtapahtumassa tänä vuonna kun Moilasella oli käytännössä joka lähdössä ajokki ja Forssilla sitten suunnilleen puolet vähemmän.. Niissä niitä eroja syntyy.
Touho
 
Viestit: 3635
Liittynyt: 25. Heinä 2011 12:41

Re: Psyykit ja jälkipelit, viikko 34

ViestiKirjoittaja supaseppä » 22. Elo 2012 21:10

:thumbup: Onnea Tavikselle...
Itsellä olis ollu duoa 7/ 2.11 mutta minulla ei tuota tuuria ole :nonono:
Arvasin sen jo kun kaksi valitti uusintalähdöstä... ja juuri mun pelihevosten kuskit tietty :D
Kuskit pullas tyhjäksi itsensä jo ennen lähtöä :roll:
supaseppä
 
Viestit: 900
Liittynyt: 28. Touko 2010 22:58
Paikkakunta: Tampere

Re: Psyykit ja jälkipelit, viikko 34

ViestiKirjoittaja -Nisula- » 22. Elo 2012 21:14

Ruikonperä kirjoitti:Riku Taipaleet ovat yössä niin antaa niiden rauhassa olla, eikai sen uunoilusta kukaan kärsinyt ekalla yrityksellä?


No mun mielestä sitä ei Taipaleen takia (tai ainakaan yksin sen takia) edes uusiksi otettu vaan Pokerchip Dellin ja Perttusen, Korvenojalla ei ollut mahista lähteä ykkösen takaa...
Avatar
-Nisula-
 
Viestit: 987
Liittynyt: 28. Joulu 2011 16:57
Paikkakunta: Södis

Re: Psyykit ja jälkipelit, viikko 34

ViestiKirjoittaja Ruikonperä » 22. Elo 2012 21:21

-Nisula- kirjoitti:
Ruikonperä kirjoitti:Riku Taipaleet ovat yössä niin antaa niiden rauhassa olla, eikai sen uunoilusta kukaan kärsinyt ekalla yrityksellä?


No mun mielestä sitä ei Taipaleen takia (tai ainakaan yksin sen takia) edes uusiksi otettu vaan Pokerchip Dellin ja Perttusen, Korvenojalla ei ollut mahista lähteä ykkösen takaa...

Kellekään ei merkitty uusintoja tuosta, mitä sanottiin radalla syyksi? Itse katselin Foxin lähetystä. Mutta varmasti joo vikaa myös Perttusessa, mutta huvittava oli tämä Taipale kun yritti ajaa epätoivoisesti autoa kiinni ja oli jossain nron 12 Classical Duon ulkopuolella. Muut taisivat olla ihan oikeilla paikoillaan?
Ruikonperä
 
Viestit: 15604
Liittynyt: 15. Elo 2009 20:04

EdellinenSeuraava

Paluu Totopelit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa

cron