Psyykit + jälkipelit, viikko 30

Tällä alueella keskustellaan totopeleistä. Vihjeet, jossittelut ja muut vastaavat tänne.
Alueen säännöt
Pidetään keskustelu asiallisena. Ei rasistisia, eikä muulla tavoin loukkaavia viestejä. Asiattomat viestit poistetaan ja käyttäjille voidaan jakaa varoituksia. Mikäli käyttäjän rikkeet ovat toistuvia, kirjoitusoikeudet tullaan poistamaan pysyvästi. Vastuu viestien sisällöstä on kirjoittajilla itsellään.

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 30

ViestiKirjoittaja nipa » 29. Heinä 2012 14:26

Vaasan veri ei minun lapuillani pahemmin vapise teeviidessä. Henry Ala-Korven hummille otetaan kaverit kummallekin ja Aleksi Kytölän Stoneyridge saa hoidella varman virkaa. Seuraavassa Evert Kyu varmistetaan Revenue Jr:llä ja Present S:llä. Anthonylle pannaan loppuun kaveri ihan piruuttaan Wakopa Eaglesta. Eli 3,4(2,10) - 7,8 (4,5) - 4 (8,9) - 2,4,7 (9,3) - 3,4 (2,12).

Riihimäkikin jotakin pientä rokottaa: 4,7,9 (5,6) - 6 (10,12) - 3,6 (15,7) - 1,3,5 (6,2) eli jotakin ihan mutu-tuntumalla prosentteihin tuijottamatta.
nipa
 
Viestit: 2346
Liittynyt: 29. Elo 2009 19:46

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 30

ViestiKirjoittaja Ruikonperä » 29. Heinä 2012 23:37

supaseppä kirjoitti::mad: Itsekin olin optimistinen kun uudet pelit tuli...
Mutta pettynyt olen varsinkin siihen, että yleensä t5 t65 t75 kaikkiin uusiin peleihin se yksi lisätty lähtö on joku alasarjojen lähtö!
Ei oikein innosta tekeen systeemiä jos keulalla on lähtö jossa polleilla on alla koelähtö ja yksi /kaksi kilpailua takana.
:ashamed: Siis luulin että peleihin lisätään seuraavaksi kovin lähtö, mut toisin kävi :nonono: .
Ei sen puoleen kait nuo alasarjan lähdöt jonkun mieleen on, ne jotka on paikanpällä seuraamassa lämppärit ja pruuvit saa niistä kyllä etua.
:? Ilmeisesti fintoton kaava on et saadaan enemmän ihmiset lyömään läpäri ekaan, minkä moni muutenkin tekee, siis enemmän aivan turhia lappuja ekaan kohteeseen.
Kait se on sit pelinjärjestäjälle tuottavanpaa?

Jep, kyllä nelkkuun voisi mun mielestä palata. Vähintään se yksi kohdelähtö vitskassa tuntuu olevan päivästä toiseen joku erittäin heikkotasoinen koitos, jonka listan nähdessään ei ainakaan tee mieli pelata lisää... Tiedä sitten onko Fintoto suositellut tekemään näin?

Laskusuunnassahan nuo T5-vaihdot taitavat olla?
Ruikonperä
 
Viestit: 15604
Liittynyt: 15. Elo 2009 20:04

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 30

ViestiKirjoittaja Touho » 30. Heinä 2012 00:46

Ruikonperä kirjoitti:Jep, kyllä nelkkuun voisi mun mielestä palata. Vähintään se yksi kohdelähtö vitskassa tuntuu olevan päivästä toiseen joku erittäin heikkotasoinen koitos, jonka listan nähdessään ei ainakaan tee mieli pelata lisää... Tiedä sitten onko Fintoto suositellut tekemään näin?

Laskusuunnassahan nuo T5-vaihdot taitavat olla?

Mun mielestä ei kannattaisi kokonaan siirtyä takaisin siihen TOTO4:ään, mutta kyllä noita pelejä pitäisi osata vähän edes profiloida. Olette varmaan samaa mieltä, kun sanon, että yleensä tasokkaimmat ravit lauantain ja keskiviikon jälkeen ovat tiistaina ja ehkä torstaina. Mun mielestä päivän pääpelit voisivat jakautua näin:

Maanantai, TOTO4
Tiistai, TOTO5
Keskiviikko, TOTO65
Torstai, TOTO5
Perjantai, TOTO4
Lauantai, TOTO75 (mielummin tietenkin TOTO76, mutta Fintotossa taidetaan olla eri mieltä)
Sunnuntai, TOTO4 (tämän vuoden tapaan TOTO65 isoissa raveissa)

Tiistai on perinteisesti Teivon päivä, mutta esimerkiksi torstaita voisi alkaa "kilpailuttaa" ratojen välillä, että kuka sen TOTO5:n saa järjestää. Ja tietenkin vähän korkeammilla palkinnoilla kuin TOTO4-päivänä. En näkisi syytä, miksei tuota tiistaitakin voisi alkaa vähän kilpailuttaa, kun Teivolla tuntuu menevän huonommin. Nyt tästä TOTO5:stä on tehty "perustuote", kun se vielä viime vuonna oli "uniikki". Vain kerran viikossa. Tuossa mallissa se olisi kahdesti viikossa. TOTO4 on sitten "tavallisten" ravien pääpeli, mutta mun mielestä TOTO5:sta ei tarvitsisi sinne sotkea. Siitä pitäisi tehdä seuraavaksi tärkein pelimuoto TOTO65:n jälkeen. Nyt se sitä ei ole. TOTO5-raveja olisi vuodessa siis 102-106 kappaletta ja ne jaettaisiin vähän samallalailla kuin TOTO75-päivätkin. TOTO5:n määrä vähenisi aika radikaalisti, jolloin siitä saattaisi tulla halutumpi niinä päivinä kun se järjestetään. Muina päivinä sitten "helppoa" TOTO4:sta, jotta raha kiertää. Saattaisi toimia. Ainakin minun maailmassa :mrgreen: Ja tässä mallissa kaikki viikolla ajettavat suurkilpailut _pitää_ ajaa tiistaina tai torstaina, profiiliraveissa. Miksei Teivo voisi välillä ajaa vaikka maanantaina? Tai Jokimaa perjantaina? Miksi on nyt kahlittu kädet tämmöiseen malliin, että tietty rata ajaa perinteisesti jonain tiettynä päivänä. Eihän Ruotsissakaan ole tehty niin. Mielipiteitä?
Touho
 
Viestit: 3635
Liittynyt: 25. Heinä 2011 12:41

Edellinen

Paluu Totopelit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa

cron