Psyykit & jälkipelit viikko 27

Tällä alueella keskustellaan totopeleistä. Vihjeet, jossittelut ja muut vastaavat tänne.
Alueen säännöt
Pidetään keskustelu asiallisena. Ei rasistisia, eikä muulla tavoin loukkaavia viestejä. Asiattomat viestit poistetaan ja käyttäjille voidaan jakaa varoituksia. Mikäli käyttäjän rikkeet ovat toistuvia, kirjoitusoikeudet tullaan poistamaan pysyvästi. Vastuu viestien sisällöstä on kirjoittajilla itsellään.

Re: Psyykit & jälkipelit viikko 27

ViestiKirjoittaja Janzon » 04. Heinä 2012 18:26

Ruikonperä kirjoitti:Vika kohde on urheilullisesti mielenkiintoinen ja nyt meni itsellä vaikeaksi, kun Mariminista tuli pientä suolaa omistajan toimesta. Muutenhan se olisi ehdottomasti toiminut varmana.


Ruikko Ruikko! Elähän nyt hulluttele hyvä palstatoveri! Sirun Valpuriinan kun laitat yksin lapulle niin naurattaa vikassa. Olen päättänyt, että se voittaa! :biggrin:
Jumalauta polle on kauheassa iskussa! ja matka on paras tälle kaikista!

Ps. Tosin saatan olla puolueellinen...Olen lyönyt jo tovi sitten Sirun Valpuriinaa seppeleen voittajaksi Mikkelissä. :thumbup:
"Yritin kertoa sille, että mulla on vaan 100km kotiin"- Juha Utala
Janzon
 
Viestit: 1089
Liittynyt: 10. Huhti 2012 13:44

Re: Psyykit & jälkipelit viikko 27

ViestiKirjoittaja nipa » 04. Heinä 2012 18:57

Samaa mieltä Janzonin kanssa. :biggrin: Meni muiden muassa Vermoon Markkula-viritys, jossa suomenhevosvarmat olivat Haastava ja Sirun Valpuriina.

Vermo 04.07.

Toto65-1 5 ,9 ( 3,2 )
Toto65-2 5 ( 9,2 )
Toto65-3 2 ( 3,9 )
Toto65-4 8 ,9 ( 3,10 )
Toto65-5 7 ,11 ( 5,2 )
Toto65-6 7 ( 6,2 )
nipa
 
Viestit: 2346
Liittynyt: 29. Elo 2009 19:46

Re: Psyykit & jälkipelit viikko 27

ViestiKirjoittaja Janzon » 04. Heinä 2012 19:12

Hahaha! :o

Antti Teivainen, on se huikea äijä. Kaikki joulut kävi. Pekka Korpi varmaan tosi iloinen kun tallipojat ajoivat alussa kilpaa.

Aika pieni voittajakerroin jos verrataan peli%, mutta Mönttinenhän taitaa olla pelimiehiä. Tänään tulee isoa seteliä!
"Yritin kertoa sille, että mulla on vaan 100km kotiin"- Juha Utala
Janzon
 
Viestit: 1089
Liittynyt: 10. Huhti 2012 13:44

Re: Psyykit & jälkipelit viikko 27

ViestiKirjoittaja Ruikonperä » 04. Heinä 2012 19:14

Janzon kirjoitti:Ruikko Ruikko! Elähän nyt hulluttele hyvä palstatoveri! Sirun Valpuriinan kun laitat yksin lapulle niin naurattaa vikassa. Olen päättänyt, että se voittaa!
Jumalauta polle on kauheassa iskussa! ja matka on paras tälle kaikista!

Ei ei! Ei sitä riskiä uskalla ottaa, että Törmänen tapaansa mukaan jättäytyy hännille ja jos/kun kaks ekaa kierrosta hölkätään niin tekemätön paikka jos vika kiekka tullaan 22-pintaan ;) Toki Törmänen on kyllä viimeisen vuoden ajan ollut hieman aggressiivisempi kuin ennen ja tulostakin on tullut paremmin.
Ruikonperä
 
Viestit: 15604
Liittynyt: 15. Elo 2009 20:04

Re: Psyykit & jälkipelit viikko 27

ViestiKirjoittaja Janzon » 04. Heinä 2012 19:20

Jos Marimin on ennemmin maalissa kuin Sirun Valpuriina tänään, niin jos joskus ravitapahtumassa tapaamme Ruikonperä, niin saat juoda minun laskuun niin paljon kun pää kestää. :lol: Sirun Valpuriina on rautaa tänään!

48,70 lähtöarvo, joten kyllähän tänään jaetaan isoa rahaa, jos yksikin iso suosikki vielä epäonnistuu.
"Yritin kertoa sille, että mulla on vaan 100km kotiin"- Juha Utala
Janzon
 
Viestit: 1089
Liittynyt: 10. Huhti 2012 13:44

Re: Psyykit & jälkipelit viikko 27

ViestiKirjoittaja Ruikonperä » 04. Heinä 2012 19:25

Janzon kirjoitti:Jos Marimin on ennemmin maalissa kuin Sirun Valpuriina tänään, niin jos joskus ravitapahtumassa tapaamme Ruikonperä, niin saat juoda minun laskuun niin paljon kun pää kestää. Sirun Valpuriina on rautaa tänään!

Hahah! Selvä, vaikka Mariminista tulikin suolaa niin sen verran pitää olla miestä että lupaan samaa jos Valpuriina ennen Mariminia maalissa :mrgreen:
Ruikonperä
 
Viestit: 15604
Liittynyt: 15. Elo 2009 20:04

Re: Psyykit & jälkipelit viikko 27

ViestiKirjoittaja Ruikonperä » 04. Heinä 2012 19:31

Sieltähän se Törmänen tuli HETI :mrgreen:

Tänään saa rivillä todella isoa paperirahaa.
Ruikonperä
 
Viestit: 15604
Liittynyt: 15. Elo 2009 20:04

Re: Psyykit & jälkipelit viikko 27

ViestiKirjoittaja Janzon » 04. Heinä 2012 19:33

Noniin nythän alkaa olemaan mielenkiintoista.

Rojalia pelasin jo toissakerralla. Viimeksi Montessa olisin pelannut, jos netti ei olisi mennyt alas juuri silloin. Tänäänkin hevosta tutkin, mutta en herranjumala voinut uskoa, että 8 poorilta tulee. Uskomaton esitys! Jotain outoa tälle on tapahtunut, lähtenyt ihan lentoon. Ulkomuistista jos muistelen niin oliko tämä Rojali joskus nuorempana Heikki Karjulalla? En jaksa tarkistaa nyt.

Ruikko Törmänen aloitti jo nyt voittamisen... No-joo taitaa helvetti jäätyä ennenkuin Törmänen ottaa 2 Toto65 voittoa samana iltana! :laugh:
"Yritin kertoa sille, että mulla on vaan 100km kotiin"- Juha Utala
Janzon
 
Viestit: 1089
Liittynyt: 10. Huhti 2012 13:44

Re: Psyykit & jälkipelit viikko 27

ViestiKirjoittaja Chocolate » 04. Heinä 2012 19:38

Chocolate kirjoitti:L3: 10 TAIKAPOJU ei ole yhtään nolo ruuna Vermoonkaan. Rattailla amatöörivalmentaja vaihtuu Suomen parhaaseen kuskiin. Käsittämättömästi vain 1% pelattu.


Suomen parhaalle kuskille kävi valitettava arviointivirhe kun läänsi Taikapojun väsyvän Vieskerin Taigan selkään. Jos olisi pysynyt Hexan Voksun perässä niin olisi ollut hyvin lähellä voittoa ja ainakin aina parissa. Voittajassa olisi maksanut 30x, 10e lyönti oli. Parissa olisi maksanut Rojalin kanssa 147x, 2e olisi löytynyt tuota.
:angry:
Chocolate
 
Viestit: 2045
Liittynyt: 01. Syys 2009 17:38

Re: Psyykit & jälkipelit viikko 27

ViestiKirjoittaja Ruikonperä » 04. Heinä 2012 19:40

Janzon kirjoitti:Rojalia pelasin jo toissakerralla. Viimeksi Montessa olisin pelannut, jos netti ei olisi mennyt alas juuri silloin. Tänäänkin hevosta tutkin, mutta en herranjumala voinut uskoa, että 8 poorilta tulee. Uskomaton esitys! Jotain outoa tälle on tapahtunut, lähtenyt ihan lentoon. Ulkomuistista jos muistelen niin oliko tämä Rojali joskus nuorempana Heikki Karjulalla? En jaksa tarkistaa nyt.

Muistaakseni oli Karjulalla, joka myi ton sitten Hietsuille ja oli sitten Utalalla treenissä mutta ei oikein kulkenut. Nyt on ruvennut kulkemaan Törmäsellä.

Väitän, että entinen Törmänen ei olisi vielä kiekka jäljellä heittänyt reissuun 8-)
Ruikonperä
 
Viestit: 15604
Liittynyt: 15. Elo 2009 20:04

Re: Psyykit & jälkipelit viikko 27

ViestiKirjoittaja Ruikonperä » 04. Heinä 2012 19:42

Chocolate kirjoitti:Suomen parhaalle kuskille kävi valitettava arviointivirhe kun läänsi Taikapojun väsyvän Vieskerin Taigan selkään. Jos olisi pysynyt Hexan Voksun perässä niin olisi ollut hyvin lähellä voittoa ja ainakin aina parissa. Voittajassa olisi maksanut 30x, 10e lyönti oli. Parissa olisi maksanut Rojalin kanssa 147x, 2e olisi löytynyt tuota.

Joo, hyvin lähellä olisi ollut jos Moilanen ei olisi lähtenyt seikkailemaan. Edellisessäkin lähdössä Van Craen teki saman virheen ja avasi tien Teivaiselle. Taitaa helle sekoittaa nyt kuskien päät, kun tossa äskeisessä suomenhevoslähdössä oli muitakin HYVIN outoja ajoja :mrgreen:
Ruikonperä
 
Viestit: 15604
Liittynyt: 15. Elo 2009 20:04

Re: Psyykit & jälkipelit viikko 27

ViestiKirjoittaja Janzon » 04. Heinä 2012 19:53

Sppedy Lane oli todella hieno! Tämä Yoggi Yangster on ihmeellisen näköinen hevonen, pomppii vähän sinne tänne ja näyttää ettei mene mihinkään.

Arvo sen kun nousee! Huomenna on muuten hieno ravi-ilta!! Halmstadista täytyy fiilistellä kunnolla ja toivotaan Bradille menestystä!
"Yritin kertoa sille, että mulla on vaan 100km kotiin"- Juha Utala
Janzon
 
Viestit: 1089
Liittynyt: 10. Huhti 2012 13:44

Re: Psyykit & jälkipelit viikko 27

ViestiKirjoittaja Janzon » 04. Heinä 2012 20:01

Nyt otetaan tähän troikkaa ja seuraavaan sitten nuo kaksarit mitä olen kehunut. Jos ei tule mitään, niin sitten otetaan vaan Sommersbyta ja seurataan kuinka Sirun Valpuriina pistelee loppusuoraa.

Troikka
9
2,12
Läpi

Panosta laitoin 1 ja tasaraha 20 meni kuin taivaantuuliin.
"Yritin kertoa sille, että mulla on vaan 100km kotiin"- Juha Utala
Janzon
 
Viestit: 1089
Liittynyt: 10. Huhti 2012 13:44

Re: Psyykit & jälkipelit viikko 27

ViestiKirjoittaja Janzon » 04. Heinä 2012 20:13

Menee taas yksinpuheluksi! Toivottavasti en spammaa palstaa turhaan kenenkään mielestä... :biggrin:

Loistavia hevosia oli tuossa lähdössä! Masahiro... On mieletön juoksupää tuolla hevosella!! Tulee aina viimeisestä ohi, vaikka olisi kuinka hapoilla! soturi! Upstream todella hyvä keulasta! Mutta mutta Bret Boko! taitaa olla vähintään Zimba Bokon tasoinen menijä. Juoksu ei voi tuon huonommin mennä ja piste loppua varmasti 10 vauhtia! Pärjää pitkälle! Masahiro Derby finaalissa, oma veikkaus!

Nyt sitten kaksarit 11-10,6-11 ja 6-10. Joutuu duotkin laittamaan tyyliin 6-7 ja 10-7. Maksaa nuo kaikki pelit tosi mukavasti ja varsinkin tuohon 10-11 pariin tuli pamautettua vähän enemmän.

Ravialla on ketjussa "näin sen pitikin mennä" aika hieno lappu esillä. Kaverilla on kyllä käynyt kaikki mahdolliset tuurit! :lol: Jos viimeiseen kestää niin voi lunastaa isoakin rahaa.
Viimeksi muokannut Janzon päivämäärä 04. Heinä 2012 20:34, muokattu yhteensä 2 kertaa
"Yritin kertoa sille, että mulla on vaan 100km kotiin"- Juha Utala
Janzon
 
Viestit: 1089
Liittynyt: 10. Huhti 2012 13:44

Re: Psyykit & jälkipelit viikko 27

ViestiKirjoittaja Ruikonperä » 04. Heinä 2012 20:20

Oli jäätävän hyviä äsken koko totokolmikko, varsinkin Bret Boko teki tosi ison vaikutuksen!

7-11 tähän maratonille, veikkaanpa Baccus Fortiksen pääsevän ainakin ekaan keulaan.
Ruikonperä
 
Viestit: 15604
Liittynyt: 15. Elo 2009 20:04

Re: Psyykit & jälkipelit viikko 27

ViestiKirjoittaja manu mainio » 04. Heinä 2012 20:20

Uskotaan nyt kerrankin Lindsbergin vähättelyihin ja pelataan Lily Hooligania voimaliigassa
manu mainio
 
Viestit: 643
Liittynyt: 30. Tammi 2011 23:26
Paikkakunta: Ilmajoki

Re: Psyykit & jälkipelit viikko 27

ViestiKirjoittaja Janzon » 04. Heinä 2012 20:37

HUHUH! Rainbow Zet aivan uskomaton! Vaikka omat pelit meneekin päin persettä niin ei v*tuttaa kun on noin hienoja voittajia ollut tänään. Tuurilla ei olla voitettu, vaan hevoset olleet todella upeita voittajia. Kyllä mennään lujaa! Onnea Kopolalle!

Nyt grande finale ja eiköhän Sirun Valpuriina pistele tammojen uuden SE:n tänään! :biggrin:
"Yritin kertoa sille, että mulla on vaan 100km kotiin"- Juha Utala
Janzon
 
Viestit: 1089
Liittynyt: 10. Huhti 2012 13:44

Re: Psyykit & jälkipelit viikko 27

ViestiKirjoittaja manu mainio » 04. Heinä 2012 20:40

Janzon kirjoitti:HUHUH! Rainbow Zet aivan uskomaton! Vaikka omat pelit meneekin päin persettä niin ei v*tuttaa kun on noin hienoja voittajia ollut tänään. Tuurilla ei olla voitettu, vaan hevoset olleet todella upeita voittajia. Kyllä mennään lujaa! Onnea Kopolalle!

Nyt grande finale ja eiköhän Sirun Valpuriina pistele tammojen uuden SE:n tänään! :biggrin:


SE:hen tarvittaisiin ehkä joku Poljennon tyyppinen jänis, onhan se toki hyvinkin mahdollinen mutta itse sanoisin että se ei tänään synny. No, kohta nähdään :cowboy:
manu mainio
 
Viestit: 643
Liittynyt: 30. Tammi 2011 23:26
Paikkakunta: Ilmajoki

Re: Psyykit & jälkipelit viikko 27

ViestiKirjoittaja Ruikonperä » 04. Heinä 2012 20:41

Onpas tänään huikeita esityksiä Vermossa. Rainbow Zet aivan hurjana :shock:

Yllin Kyllinillä ja Aino-Ilonalla löytyy vain yksi oikea rivi. Viidellä hevosella ei yhtään oikeaa riviä ja suosikki Mariminillakin oikeita rivejä vain 11 kpl.
Ruikonperä
 
Viestit: 15604
Liittynyt: 15. Elo 2009 20:04

Re: Psyykit & jälkipelit viikko 27

ViestiKirjoittaja Janzon » 04. Heinä 2012 20:56

Noniin nyt ollaan Ruikonperälle ilta velkaa.

TÄYSIN KÄSITTÄMÖTÄN RATKAISU TÖRMÄSELTÄ! Siis mitä helvettiä... Ainoa selitys on, että säästävät Sirun Valpuriinaa Mikkeliin...Silti en voi käsittää tuota äijää! Vahva hevonen ja olisihan tuo nyt voittanut koko paskan, jos olisi kääntänyt Aino-Ilonan eteen.

Tulee muuten hieno kamppailu Seppeleestä tammojen puolesta! Helmiina,Marinin,Sirun Valpuriina,Oktaavia teki hienon juoksun tänään!

Edit: Tästä sisuuntuneena vetäsen semmoisen petsin Mikkeliin Valpuriinalle, että jos se ei voita niin meinaan olla humalassa seuraavan viikon. :lol: Prkl ukko olisi voittanut pystyyn tuon lähdön tänään.
"Yritin kertoa sille, että mulla on vaan 100km kotiin"- Juha Utala
Janzon
 
Viestit: 1089
Liittynyt: 10. Huhti 2012 13:44

EdellinenSeuraava

Paluu Totopelit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 48 vierailijaa

cron