Psyykit + jälkipelit, viikko 10

Tällä alueella keskustellaan totopeleistä. Vihjeet, jossittelut ja muut vastaavat tänne.
Alueen säännöt
Pidetään keskustelu asiallisena. Ei rasistisia, eikä muulla tavoin loukkaavia viestejä. Asiattomat viestit poistetaan ja käyttäjille voidaan jakaa varoituksia. Mikäli käyttäjän rikkeet ovat toistuvia, kirjoitusoikeudet tullaan poistamaan pysyvästi. Vastuu viestien sisällöstä on kirjoittajilla itsellään.

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 10

ViestiKirjoittaja Harri H » 12. Maalis 2011 14:56

Joo ei taida keli olla erityisen suosiollinen... Sisällä on kuitenkin pieni V75-kuitti, jossa Jester Bowl, Tixa, Courtney Belle ja Visul piikkeinä.
Maybe, just once, someone will call me "Sir" without adding, "You're making a scene." - Homer J. Simpson
Harri H
 
Viestit: 6750
Liittynyt: 15. Elo 2009 12:42

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 10

ViestiKirjoittaja supaseppä » 12. Maalis 2011 16:59

:hail: Ruikonperälle!
Toivotaan että pelasi aslakkia jotenkin :cowboy: olo voisi olla tuollainen...
Itse en ole euroakaan tänään sijoittanut mutta :thumbup: pidän tietty muille.
supaseppä
 
Viestit: 900
Liittynyt: 28. Touko 2010 22:58
Paikkakunta: Tampere

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 10

ViestiKirjoittaja OmatPois » 12. Maalis 2011 17:00

Menee koko ajan vaan pahemmaksi tuo rata.

Harvoin näin vähän harmittaa V75 päivänä vaikka ei tullut yhtään lunastusta.

Pelivaihto oli tänään 9 euroa :laugh: :laugh:

Kovin ihmeellisiä päätelmiä hevosten esityksistä ei varmaan kannata tehdä tänään radan kunnon takia?
-All work and no play makes Jack a dull boy-
Avatar
OmatPois
 
Viestit: 144
Liittynyt: 08. Loka 2009 16:14

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 10

ViestiKirjoittaja Ruikonperä » 12. Maalis 2011 18:13

ASLAAAAAAAAAK! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Korkojen kera pelasti Lapin Jätti tämän päivän totoilut, meinasi jo usko loppua kun nuo muut pelikohteet (L3 1-4, L5 10/2,6,7, L6 Courtney Bellelle voittajaa) turmeltuivat kuskien ajovirheisiin. Keli oli kyllä sellainen, että ajokulttuuri oli varsin villiä monessakin lähdössä, joten ehkä pieni synninpäästö annettakoon. Tuomaristokaan ei juuri sakkoja jakanut, vaikka esim. suomenhevosten päälähdössä vikalla takasuoralla vaikutti olevan melko sekavaa menoa. Jotenkin muistelen, että Pekka Korven hevoset ovat ennenkin yllätelleet kurakelissä ja varsinkin tämä Quick Profit teki syksyllä vastaavissa olosuhteissa oikein haamujuoksun, vaikka muuten se on melko tavallinen hevonen hopeadivareihin.
Ruikonperä
 
Viestit: 15604
Liittynyt: 15. Elo 2009 20:04

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 10

ViestiKirjoittaja Valuuttakramppi » 12. Maalis 2011 20:03

Ruikonperä kirjoitti:Korkojen kera pelasti Lapin Jätti tämän päivän totoilut, meinasi jo usko loppua kun nuo muut pelikohteet (L3 1-4, L5 10/2,6,7, L6 Courtney Bellelle voittajaa) turmeltuivat kuskien ajovirheisiin.


Petsareiden selitykset ne on sitten aina yhtä hauskoja eikä ole muuttunut 40 vuoden aikana yhtään. Vai meni sunkin pelit taas kuskien ajovirheisiin :D
Valuuttakramppi
 
Viestit: 122
Liittynyt: 21. Elo 2009 10:20

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 10

ViestiKirjoittaja Ruikonperä » 12. Maalis 2011 22:04

Valuuttakramppi kirjoitti:Petsareiden selitykset ne on sitten aina yhtä hauskoja eikä ole muuttunut 40 vuoden aikana yhtään. Vai meni sunkin pelit taas kuskien ajovirheisiin :D

Öööööh? Nyt en ihan ymmärrä. Aika usein petsit menevät päin honkia kuskien potiloinnin takia, ainakin itsellä. Ja olen kuullut vahvaa huhua, että näin käy joskus myös muilla :shock: Ehkä valehtelevat.

Jos nyt ajatellaan noita tarkoittamiani lähtöjä niin voisi kysyä seuraavaa:

1. Olisiko Viulan Vilma ilman Moilasen seikkailua ollut toinen?

2. Miksei Holopainen ankkuroinut Kihusta vikalla takasuoralla heti Suivikkaan perään ja toiseksi miksi sieltä piti kääntää niin aikaisin reissuun vaikka takaa ei tullut painetta?

3. Olisiko Courtney Belle voittanut jos Kylliäinen olisi hieman malttanut kiriinlähdön kanssa? Minkäänlaistahan painetta ei tullut takaa vielä tuossa vaiheessa käännölle.

Kuten sanottua olosuhteet tekivät ajamisesta hankalaa, joten niillä saattoi olla syytä nähdyille suorituksille.
Ruikonperä
 
Viestit: 15604
Liittynyt: 15. Elo 2009 20:04

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 10

ViestiKirjoittaja Masa V » 13. Maalis 2011 03:11

Heh, aika useinhan se menee niin, että kun kuskit ei aja kuten itse on pelannut, niin niitä sanotaan ajovirheiksi... ;) Ainakin mulle käynyt usein niin.

Jälkikäteen vaan on aina helpompi ajaa. Esimerkiksi Roi Iltanen yritti karkuun Vokkerin Lupauksella Visulia ja kumppaneita vastaan - tuloksena totaalinen väsyminen lopussa ja kymmenes sija. Silti ei mun mielestä ollut ajovirhe missään tapauksessa, oli oikein railakas yritys mutta ei vaan sittenkään riittänyt. Varmaan olisi toisenlaisella juoksunkululla ollut rahoilla.

Kurakeli kyllä vaikutti, esimerkiksi Courtney Belle olisi ilman muuta voittanut tuolla juoksulla tavallisella radalla, mutta nyt raskas rata vei voimat lopussa kun kiristä tuli liian pitkä. En minä kyllä noita varsinaisiksi ajovirheiksi luokittelisi, nyt vaan kävi niin, että ennakkoon sinänsä ihan järkevä ajosuoritus jälkikäteen katsottuna ei ollutkaan se paras mahdollinen. Ehkä Kihus tuntui vaan hyvältä, ehkä Holopainen uskoi useimpien pelaajien tavoin suursuosikin pitävän keulasta ja Suivikkaan hyytyvän kuolemasta jne...

Ruikonperältä loistava veto tuo Aslak, ja pahuksen lähellä oli kaikki muutkin ideat... Olisiko Saarela rattailla tuonut lisää taistelutahtoa, tuntuu saavan muutamat hevoset syttymään?

Lötens Piruet voitti myös. Yksi kaveri sanoi ennen lähtöä, että Puikkonen ei voita millään, kun on painava kuski ja upottava rata, mutta hevonenhan ei siitä välittänyt - tuli todistettua ettei se kuskin paino tässä lajissa juuri merkkaa. :D
On surullinen fakta, että hevonen jolla ei ole vaivaa, on huono. (Kati Lindsberg)
Masa V
 
Viestit: 5292
Liittynyt: 11. Loka 2009 23:49
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 10

ViestiKirjoittaja nipa » 13. Maalis 2011 09:18

Niin - harvemmin tuolla kaviouran vierellä kuskien ajovirheitä näkee kuin omia psyykkausvirheitä. Ja hevosia psyykkaillaan vähemmän kuin kuskeja ja heidän ratkaisujaan. Osuvimmin psyykkailtava kuski on omissa arvioissani Teivaisen Antti ja miksei myös Koivusen Harri, joka useimmiten löytää sinne kausikorttipaikalleen. Arvaamattomin on paljon ajavista kuskeista Mika Forss, vaikka sisäradat kuuluvat hänenkin ajolinjoihinsa. Pelattavia kuskeja tilanteen mukaan kuitenkin kaikki riippuen hevosestakin, joiden tuntemus on kuskikriitikoille yleensä aika ohutta sorttia.

Eilinen Vermo meni omilla psyykkauksillani Lötens Piruettin voittoa lukuunottamatta pieleen ( = painavin kuski raskaalla radalla :) ) Olivat kuskit ja heidän hevosensa useimmiten kuin eri paria.
nipa
 
Viestit: 2346
Liittynyt: 29. Elo 2009 19:46

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 10

ViestiKirjoittaja toothgrinder » 13. Maalis 2011 12:56

Ruikonperällä hyvään näkemystä, mutta esim. Tommi Kylliäisen ajosuoritusta Courtney Bellellä ei voi millään pitää ajovirheenä. Itse olen vuosien varrella huomannut, että parijonossa juoksevien hevosten pelaaminen aiheuttaa kaikkein eniten jossittelua. Niille kun näyttää aina sattuvan ja tapahtuvan. Kun keulasta voitetaan 40% lähdöistä ja vaikkapa 3.ulkoa 3% niin noiden parijonossa juoksevien hevosten pelaaminen on oikeasti melkoista arpomista. Itse olen yrittänyt suoraviivaistaa pelaamistani pelaamalla pääsääntöisesti vain keulassa tai kuolemanpaikalla juoksevia hevosia. Parijonossa juoksevaa vain silloin kun olen aivan varma, että avauksesta/1.kierroksesta tulee ylikova. Tällä pelityylillä kuskien ajosuoritukset riepovat harvoin. Jos pelit kusevat niin yleensä on tullut itse psyykattua lähtö tai hevosen kunto päin persettä.
toothgrinder
 
Viestit: 43
Liittynyt: 21. Helmi 2011 15:07

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 10

ViestiKirjoittaja Valuuttakramppi » 13. Maalis 2011 13:26

Ruikonperä kirjoitti:Öööööh? Nyt en ihan ymmärrä. Aika usein petsit menevät päin honkia kuskien potiloinnin takia, ainakin itsellä. Ja olen kuullut vahvaa huhua, että näin käy joskus myös muilla :shock: Ehkä valehtelevat.

Jos nyt ajatellaan noita tarkoittamiani lähtöjä niin voisi kysyä seuraavaa:

1. Olisiko Viulan Vilma ilman Moilasen seikkailua ollut toinen?

2. Miksei Holopainen ankkuroinut Kihusta vikalla takasuoralla heti Suivikkaan perään ja toiseksi miksi sieltä piti kääntää niin aikaisin reissuun vaikka takaa ei tullut painetta?

3. Olisiko Courtney Belle voittanut jos Kylliäinen olisi hieman malttanut kiriinlähdön kanssa? Minkäänlaistahan painetta ei tullut takaa vielä tuossa vaiheessa käännölle.

Kuten sanottua olosuhteet tekivät ajamisesta hankalaa, joten niillä saattoi olla syytä nähdyille suorituksille.


"Valehtelee" on aika tyly muotoilu ja on enemmän tuttu niille jotka seuraa enemmän vihreää palstaa mutta voi senkin valita jos siltä tuntuu. Kuten muutamat tuossa ylempänä toteaa, on se "kuskin virhe" aika subjektiivinen käsite ja se mikä on virhe jollekin toiselle on kaikkea muuta jollekin toiselle.

Taittaa peistä ajetuista lähdöistä on koko lailla ajan hukkaa mutta voihan näitä lähtöjä nähdä näinkin:

1. Siinä vaiheessa kun Moilanen teki päätöksiä viimeisessä kurvissa niin hevosella joka oli johtavan rinnalla oli jonkinmoinen yliote keulahevosesta ja se oli niiden sekunnin kymmenysten aikana kun päätöstä tehdään niin se oli juuri silloin oikea ratkaisu. Minkälainen itku, potku ja hammasten kiristely siitä olisi seurannut jos olisi hävinnyt lähdön siksi että nukkui johtavan takana liian kauan? Toisekseen maalikamerassa eroa voittajan ja kakkosen välillä on aika tarkasti hevosen mitta eli ei ole ollenkaan varmaa että Moilnen olisi mahtunut tuikkaan toiseksi. Sinne edellä olevan kärryille kun ei kuskin lisäksi oikein muita mahdu, nimimerkillä "kokemusta on". ;-)

2. Tämä minä taas en oikein ymmärrä. Holopainen joutui kiertämään Kauppisen hevosen joka rupes piehtaroimaan noin kierros jäljellä, pudotti tallikurvissa reilut puoli rataa alas, nousi heti kohta vähän ulos ja ajeli muutaman metrin puolta rataa kunnes Suivikas lähti etenemään takasuoran alussa ja Holopainen jäi nätisti toiseen pariin ulos. Missä kohtaa niitä ratkaisevia hukkametrejä oikein tuli, ei ainakaan kierros jäljellä kun Holopainen käänsi ulos aika myöhään?

3. Kylliäisen hevonen ei oikein mielllään laita turpaansa ensimmäiseksi kuten statistiikka kertoo eikä voita ainakaan silloin jos joutuu lähdön aikana tekemään itse töitä. Viimeksi Vermossa voitti muistaakseni kun sai istua ihan hissukseen neljännessä sisällä noin 250m jäljellä josta kiri terävästi kun pääsi ulos. Ettei olisi enemmän pelimiehen pelivirhe jos kuvittelee että tuollaisia tuureja tulee kohdalla kovin usein?
Valuuttakramppi
 
Viestit: 122
Liittynyt: 21. Elo 2009 10:20

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 10

ViestiKirjoittaja supaseppä » 13. Maalis 2011 13:43

Kaustiselle... Noita meidän kisapelejä tehdessä kiinnityi huomio muutamaan hevoseen.
Tiedä sit riittävätkö näissä lähdöissä, mut otan esille.
(Tähti-piirto), on tehnyt minuun joskus vaikutuksen loppukirillään.
(Jolo), palstoja lukeenena muistaakseni ei ole saanut lopussa täysin vapaata latua viimeisissään.
Nämä tiedot on ihan takaraivo tietoa EI välttämättä faktaa.
Mut jos joku muistaa paremmin niin muistutukseksi.
supaseppä
 
Viestit: 900
Liittynyt: 28. Touko 2010 22:58
Paikkakunta: Tampere

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 10

ViestiKirjoittaja Masa V » 13. Maalis 2011 16:24

Ehkä Vermon tärkein jälkipeli on kuitenkin se, ettei kannata laittaa liikaa painoarvoa päivän esityksille - etenkään niille huonommille. VISUL jatkaa varmasti yhtä kovassa tikissä kuin aikaisemminkin. Toki voittajat olivat kaikki hyviä, mutta veikkaan että ainakin 3 V75-voittajaa olisivat normikelillä olleet jollain muilla sijoilla.
On surullinen fakta, että hevonen jolla ei ole vaivaa, on huono. (Kati Lindsberg)
Masa V
 
Viestit: 5292
Liittynyt: 11. Loka 2009 23:49
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 10

ViestiKirjoittaja supaseppä » 13. Maalis 2011 18:39

Näkyy olevankin mailin pyrähdyksiä jyskälän v4:ssä
Taitaa ylläri keikkua ilmassa jossakin lähdössä ainakin.
supaseppä
 
Viestit: 900
Liittynyt: 28. Touko 2010 22:58
Paikkakunta: Tampere

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 10

ViestiKirjoittaja OmatPois » 13. Maalis 2011 19:26

Meni tänäänkin päiväravit aikas pienelle panostuksella.

Kaustisen pelivaihto oli peräti 15 :laugh:

Kympin duo joka meni ohi, ja L8 Vauhti-Mona vitosen sija, joka osui kertoimella 4,17. Siinä lähdössä ainakin kaksi vastustajaa jotka tod. näk. olisivat menneet ohi laukkasivat viim. 500 m aikana. Tamma hoippui aika väsyneen näköisenä niukasti 3. sijalla maaliin. Joskus nämä "hupipelit" tuntuvat osuvan ihan väkisin :biggrin:

Tappiolla silti ollaan, ainakin vielä kun tuli ostettua Ranskan lähtöön Brionille voittajaa muutamalla kympillä. ;) kolmanneksihan se jäi.

Killeriltä saattaa löytyä muutama pelattava kohde.

L4: 2 Hide Surprisea pidän aika kovaluokkaisena hepona tähän lähtöön. Voitto alla paikallisraveista. Suosikkihan tämä on. Tosin kaksi 1.kurvin laukkaa alla killerin autolähdöistä :thumbdown: . Kuitenkin jos voittajakerroin jää lähemmäs 3 kuin 2, niin peli varmaankin lähtee.

L5: 1 Kenns Windy, jos kerran 3 Master Plan voittaa niinkuin kansa haluaa niin laitetaan sitten suorapari 1/3 koko rahalla. En kuitenkaan ihan kauheasti ylläty jos tuttu mies kurvaa voittajaesittelyyn Kenns Windyllä :mrgreen:

L6: 8 Gold Wing Check, jos ei nyt voita, niin ei kai sitten milloinkaan? Duossa on jo suosikki, mutta niille jotka veenelkkua pelaavat, aika "edullinen" merkki. Kai ne kapeat duot tämän kautta laitetaan. Juoksunkulusta ei uskalla sanoa mitään, on sellaisia hevosia ja kuskeja mukana että saatetaan mennä ihan miten vaan ja tosi lujaa, ainakin alussa...

L7: On etukäteen psyykattu niin selvästi 2 Rowhills Juicen ja 3 Scorpion kaksinkamppailuksi ettei vaan se joku kolmas tätä voittaisi???. Juuri äsken Minna Konttinen kertoi Scorpion olleen väsynyt kouvolan jälkeen joten pelipaino kallistuu enemmän Rowhills Juicen suuntaan.

Kovin suosikkipitoisilta nuo pelisuunnitelmat tuntuvat...

Usein, varsinkin killerin ravien jälkeen on pyöritelty päätä :nonono: ja todettu että ei yhtään lunastusta. Mutta niin pitkään on toivoa kun on uskoa petseihin. Ja tämähän on vaan peliä ;)
-All work and no play makes Jack a dull boy-
Avatar
OmatPois
 
Viestit: 144
Liittynyt: 08. Loka 2009 16:14

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 10

ViestiKirjoittaja OmatPois » 13. Maalis 2011 21:52

Killeri tarjosi onnistumisia ja epäonnistumisia.

L4: 2 Hide Surprise oli oma itsensä ja voitti kuolemanpaikalta hallitusti. Kerroin vaan meni pelikelvottomaksi.

L5: 1 Kenns Windy, tuuritkin oli mukana lopussa, mutta voitto tuli niinkuin pitikin :thumbup: Suora parikin piti.

L6: 8 Gold Wing Check, Hevonen oli hyvä...

L7: Siinähän kävi juuri niin, että kahden kaupasta tuli sen kolmannen juhlat. 2 Rowhills Juice, tässäkin tapauksessa HEVONEN oli hyvä...

Ihan tyhmäähän se on kuskin ajoja haukkua kun on lähdön itse väärin psyykannut ja pelannut, mutta sanonpahan vaan että Holopainenkin voitti 9. lähdön kun oli pari edellistä ajamaansa lähtöä harjoitellut...

Harvoin tulee V4-peliä pelattua ja silloinkin aina näitä kapeita rivejä. Taas se 3 oikein :notfunny:

Pelinumero 302206174 Ravipäivä ja lähto Jyväskylä 13.03 L4 Pelimuoto ja valinnat V4 2(9,11) / 1,3(4,5) / 1,8,10(5,12) / 2(3,7)
-All work and no play makes Jack a dull boy-
Avatar
OmatPois
 
Viestit: 144
Liittynyt: 08. Loka 2009 16:14

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 10

ViestiKirjoittaja Harri H » 13. Maalis 2011 22:03

Killeriltä plussapäivä, kiitos Teivo-tipsien Santeriina & Werner Victrix. En vaan tänne noita muistanut kirjoittaa :D Jälkimmäisen huomasinkin vasta muutama minuutti ennen kasilähdön starttia, ettei sen puoleen :)
Maybe, just once, someone will call me "Sir" without adding, "You're making a scene." - Homer J. Simpson
Harri H
 
Viestit: 6750
Liittynyt: 15. Elo 2009 12:42

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 10

ViestiKirjoittaja Valuuttakramppi » 14. Maalis 2011 10:40

OmatPois kirjoitti:L6: 8 Gold Wing Check, Hevonen oli hyvä...

L7: Siinähän kävi juuri niin, että kahden kaupasta tuli sen kolmannen juhlat. 2 Rowhills Juice, tässäkin tapauksessa HEVONEN oli hyvä...
Ihan tyhmäähän se on kuskin ajoja haukkua kun on lähdön itse väärin psyykannut ja pelannut, mutta sanonpahan vaan että Holopainenkin voitti 9. lähdön kun oli pari edellistä ajamaansa lähtöä harjoitellut...


L6: Vaikea ymmärtää miten vaikealta 8.lähtöradalta starttaava Gold Wing Check oli pelattu lähtönsä kakkossuosikiksi. Lyhyessä ryhmässä tuolta ei saa kunnon juoksua kuin vahingossa eikä kilpakumppanien seikkailut ensimmäisessä kurvissa asiaa parantaneet. Gold Wing Check ei voita sekään kovin usein eikä ole niin ylikylä lähtöihinsä että voi ajella miten tykkää. Tässäkin siis tyypillinen pelimiehen pelivirhe, ei ajomiehen ajovirhe.

L7: Rowhills Juice meinasi laukata jo ensimmäiseen kurviin eikä päässyt siksi keulaan. Samaten loppusuoralla oli laukka pinnasi moneen kertaan ja vain kuski pelasti edes kolmosrahat Pasasen Hannalle. Väärä balanssi tai vaivanen hevonen? Nämä valmentajan vastuulla, ei siis ohjastajan.

Miten te niitä lähtöjä KATSOTTE kun ette sieltä selvästikkään mitään NÄE?

Mutta jatkakaa te täst edes rauhassa täällä totopelien puolella, minä poikkean lueskelemassa kun tarvii päivään piristystä. :)
Valuuttakramppi
 
Viestit: 122
Liittynyt: 21. Elo 2009 10:20

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 10

ViestiKirjoittaja OmatPois » 15. Maalis 2011 00:53

Viestini oli asiaton joten muokkasin sen pois. :oops:
Viimeksi muokannut OmatPois päivämäärä 24. Maalis 2011 00:26, muokattu yhteensä 1 kerran
-All work and no play makes Jack a dull boy-
Avatar
OmatPois
 
Viestit: 144
Liittynyt: 08. Loka 2009 16:14

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 10

ViestiKirjoittaja manu mainio » 15. Maalis 2011 07:53

Valuuttakrampilla tuskin on tarkoitus ilkeillä, eli ei kannata ottaa turhan henk.kohtaisesti. Itse näen hänen tarkoituksensa herättää ajatuksia kun useimmilla meistä on nimenomaan se käsitys että muut ovat virheillään vieneet meiltä ne voitot. Näissä tapauksissa rahat menevät vain toisten taskuihin joilla oli parempi tuuri. En väitä etteikö tietämyksellä olisi mitään tekemistä tämän kanssa, mutta loppupeleissä tässäkin uhkapelissä ratkaisee tuuri. On kuitenkin mielestäni melkoisen naiivia pitäytyä siinä näkökannassa että psyykkasi itse lähdön oikein mutta kuskinpiru möhli minun rahat, tai vielä parempaa hevonen oli niin tyhmä ettei halunnut voittaa. Näitä ei saisi ottaa liian vakavasti ;)
manu mainio
 
Viestit: 643
Liittynyt: 30. Tammi 2011 23:26
Paikkakunta: Ilmajoki

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 10

ViestiKirjoittaja OmatPois » 15. Maalis 2011 14:55

OmatPois kirjoitti:Ihan tyhmäähän se on kuskin ajoja haukkua kun on lähdön itse väärin psyykannut ja pelannut, mutta sanonpahan vaan että Holopainenkin voitti 9. lähdön kun oli pari edellistä ajamaansa lähtöä harjoitellut...


Taisin tuossa alkuperäisessä viestissä jo myöntää että itse olin lähdön väärin psyykannut ja pelannut ja toin vain mielipiteeni julki, että Holopaisen ajot lähdöissä 6 ja 7 eivät mielestäni kovin hyvin onnistuneet. Joku muu voi olla sitä mieltä että ajot kyseisissä lähdöissä onnistuivat. Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä. :thumbup:

Yli 20 vuotta olen totoa pelannut. Ja aina tiennyt että syypää ohi menneisiin peleihin löytyy 98 prosenttisesti peiliin katsomalla. ;)

Ei ole kukaan "kuskipiru" tehnyt ohi mennyttä peliä ja laittanut minua sitä maksamaan. Kerran tosin Pakkasen Tuomas vieremällä täytti minulle totolapun kun kysyin yhdestä hänen ajokistaan. Lähdön jälkeen Tuomas tuli voittajaesittelyyn ja minä menin lunastamaan. :yahoo:

Esikuvani Rauno Repomiehen tavoin otan lääkkeet ja alan tarkastella teivon lähtölistoja.

I rest my case.
-All work and no play makes Jack a dull boy-
Avatar
OmatPois
 
Viestit: 144
Liittynyt: 08. Loka 2009 16:14

EdellinenSeuraava

Paluu Totopelit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 31 vierailijaa

cron