Yleistä keskustelua Fintotosta

Tällä alueella keskustellaan totopeleistä. Vihjeet, jossittelut ja muut vastaavat tänne.
Alueen säännöt
Pidetään keskustelu asiallisena. Ei rasistisia, eikä muulla tavoin loukkaavia viestejä. Asiattomat viestit poistetaan ja käyttäjille voidaan jakaa varoituksia. Mikäli käyttäjän rikkeet ovat toistuvia, kirjoitusoikeudet tullaan poistamaan pysyvästi. Vastuu viestien sisällöstä on kirjoittajilla itsellään.

V4-pelin minimipanoksen korotus

Ei saa korottaa
16
84%
Saa korottaa 0,25 euroon
3
16%
Saa korottaa enemmän kuin 5 senttiä
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä : 19

Re: Yleistä keskustelua Fintotosta

ViestiKirjoittaja nipa » 30. Elo 2015 19:38

supaseppä kirjoitti:itse vierastan yhdenvoittoluokan peleissä kohteita joissa hevosilla on alla vain muutama startti tai voittosumma on alle 5000 euroa.


Sama tunne. Tämä voisi johtua pelimiesten arvostelukyvyn aliarvioimisesta, mutta oman käsitykseni mukaan se on melko yksiselitteisesti hevospulaa. :eh:
nipa
 
Viestit: 2346
Liittynyt: 29. Elo 2009 19:46

Re: Yleistä keskustelua Fintotosta

ViestiKirjoittaja Tran Tran » 30. Elo 2015 20:12

Vaihdot voivat olla hieman korkeampia Teivon tiistaina uudella T5-pelimuodolla nykyisen T4:n sijasta pelattaessa noin pitkällä tähtäimellä, mutta jos itse saisin päättää, niin lanseeraisin kokonaan uudessa muodossa tuon tiistain kombinaatiopelin. Yksi vaihtoehto uudelle pelille voisi olla sellainen kuin SuperT54-peli, jossa olisi 20 sentin minimipanos ja kaksi voittoluokkaa suhteessa 55%-45% 5 oikein ja 4 oikein tuloksille. Jos 4 oikein voittoluokan arvo jäisi liian pieneksi, niin seuraavana tiistaina olisi tarjolla jackpot-kierros.
Tran Tran
 
Viestit: 205
Liittynyt: 09. Huhti 2014 23:58

Re: Yleistä keskustelua Fintotosta

ViestiKirjoittaja supaseppä » 30. Elo 2015 21:06

:? Niin mitäpä sitä mitään uutta kokeilemaan...
:D Pohjarivi antaa tällähetkellä yli 3000e , ei muuta kun kertaistusta peliin... :)
Mitä minä tuosta T5;sta muistan niin eipä nuo ykkössuosikit tainnu pitää 1-3 kertaa per päivä.

Ja näinhän se muinoin meni ennen nettitotoa kun v4 putos väki lähti raveista kotiin ainakin kolmannes.
Nyt en tiedä sulkeeko ihmiset pelisivut kun t peli tippuu?

Porukan voisi todella saada jäädä roikkumaan pelisivulle jos olisi tuo kahden voittoluokan peli.
Minusta kyllä tuo päivän duon paikka olisi tuon t pelin kaksi viimeistä kohdetta.

Itse ainakin Ruotsin peleissä pelaan pientä suoja peliä duolla jos rivi T64ssä jatkaa ja satun olemaan linjoilla.
supaseppä
 
Viestit: 900
Liittynyt: 28. Touko 2010 22:58
Paikkakunta: Tampere

Re: Yleistä keskustelua Fintotosta

ViestiKirjoittaja PJK » 30. Elo 2015 23:42

Tran Tran kirjoitti:Vaihdot voivat olla hieman korkeampia Teivon tiistaina uudella T5-pelimuodolla nykyisen T4:n sijasta pelattaessa noin pitkällä tähtäimellä, mutta jos itse saisin päättää, niin lanseeraisin kokonaan uudessa muodossa tuon tiistain kombinaatiopelin. Yksi vaihtoehto uudelle pelille voisi olla sellainen kuin SuperT54-peli, jossa olisi 20 sentin minimipanos ja kaksi voittoluokkaa suhteessa 55%-45% 5 oikein ja 4 oikein tuloksille. Jos 4 oikein voittoluokan arvo jäisi liian pieneksi, niin seuraavana tiistaina olisi tarjolla jackpot-kierros.


Tämän varsinaisen ehdotuksen osalta tunnelmani on aika lailla 50-50. Pelaisin itse toki Toto54:stakin. Toisaalta olisi hyvä ehkä ainakin aluksi katsoa tämän "uuden" Toto5:n suosio. Sen pitää kasvaa nelkkuun verrattuna, sillä rahan hitaampi kierto illan aikana on ainakin lievästi negatiivinen ilmiö, mikä pitää saada kompensoitua.

Sen sijaan olen ehdottomasti sitä mieltä, että Jackpotit pitäisi unohtaa, jos Toto54:een mentäisiin. Ne ei kuitenkaan olisi rahalliselta arvoltaan lähelläkään keskiviikon tai lauantain jackpotteja, joten olisi ihan fiksua testata, miten porukat ottaisivat vastaan tuollaisen pelin, jossa rahat siirtyy siihen toiseen voittoluokkaan, jos ylempää ei löydy tai alempaa löytyy liikaa.
PJK
 
Viestit: 3300
Liittynyt: 24. Kesä 2014 09:51

Re: Yleistä keskustelua Fintotosta

ViestiKirjoittaja supaseppä » 02. Syys 2015 18:07

:facepalm: T54 ?? Mielenkiintoista voisi olla, ainakin minulle kun aina tuppaa se yksi puuttumaan.

Aikalailla tuli mielestäni vaihtoa eilen viimeisillä minuuteilla Teivon t5 seen.
Mielestäni katsoin noin 8min lähtöön oli vaihto noin 245000 ja kokolailla 100% palautus sillähetkellä.
Sitten kun rupesin telkkarista katsomaan ja laitoin pelisivun kiinni niin olikin sit startin jälkeen tuon 340000 .

;) Ja samaa mieltä ei jackpottetteja, palautukset niille jotka on sinä päivänä pelissä olleet parhaita!
supaseppä
 
Viestit: 900
Liittynyt: 28. Touko 2010 22:58
Paikkakunta: Tampere

Re: Yleistä keskustelua Fintotosta

ViestiKirjoittaja PJK » 04. Syys 2015 23:09

En ole huomannut, että kukaan olisi kehunut hajotusominaisuuteen kytkettyä pottirajausmahdollisuutta. Mun mielestä tosi hyvä piirre erinäisistä syistä:

1. Jos omasta mielestä itsellä lapussa vain fiksuja rivejä, voi jakaa kertaistuksiin pottirajauksilla. Tyypillisimmillään nelkussa käytettävä piirre. Esim. jos haluaa minimissään satasen lunastuksen, laittaa ensin min. 100 rajauksella rivit kerran, sitten 50-100 rajauksella 0,4€:lla jne.

2. 65 ja 76 pelissä voi karkeasti rajata pois tai erillispeliksi ne rivit, joilla alempi voittoluokka jäisi ilman. Ei ole ihan eksaktia tiedettä, mutta kuitenkin.

3. Ylipäänsä saa mahdollisuuden säästää puuttumatta hevosvalintoihin, jos jättää pelaamatta ne rivit, joiden karsinnasta aiheutuva hutituska on siedettävä tai lievempi.

Todettakoon vielä, että vaikka ominaisuus on hajotuspuolella, peli voi olla ihan tavallinen systeemi. Kaikki A:ksi ja säännöksi maksimi A, niin sehän on siinä.
PJK
 
Viestit: 3300
Liittynyt: 24. Kesä 2014 09:51

Re: Yleistä keskustelua Fintotosta

ViestiKirjoittaja supaseppä » 05. Syys 2015 00:37

:thumb_up: Kappas vaan, empä ole tuommoista mahdollisuutta huomannutkaan, koskas tuo on tullut?
supaseppä
 
Viestit: 900
Liittynyt: 28. Touko 2010 22:58
Paikkakunta: Tampere

Re: Yleistä keskustelua Fintotosta

ViestiKirjoittaja PJK » 05. Syys 2015 01:13

supaseppä kirjoitti::thumb_up: Kappas vaan, empä ole tuommoista mahdollisuutta huomannutkaan, koskas tuo on tullut?

Tsekkasin: itse olen löytänyt toto65:een 19.8.
PJK
 
Viestit: 3300
Liittynyt: 24. Kesä 2014 09:51

Re: Yleistä keskustelua Fintotosta

ViestiKirjoittaja Touho » 12. Syys 2015 14:55

Fintoto saanut vihdoinkin Ruotsin kengitystiedot omaan järjestelmäänsä :thumbup1: :thumbup1:

Fintotolle voisi kyllä muutenkin antaa posia noista nettisivuista. Äärettömän selkeät ja helppolukuiset. Toivottavasti niitä ei olla muuttamassa, nimittäin tykkään kyllä todella paljon. Ja olen aina tykännyt. Nythän ne on jo jonkun aikaa olleet samanlaiset. Verratkaapa vaikka ATG:n nykyisiin ja tuleviin sivuihin. Siis voi herranjumala mikä sekamelska! Koittakaapa noilta tulevilta sivuilta etsiä kengitystiedot. Ei löydä mistään. Kyllä Suomessa vaan osataan tuo tekninen puoli.
Touho
 
Viestit: 3635
Liittynyt: 25. Heinä 2011 12:41

Re: Yleistä keskustelua Fintotosta

ViestiKirjoittaja Touho » 14. Syys 2015 22:22

http://www.iltasanomat.fi/ravit/art-1289032076553.html

Olenko ainut, jonka korvaan tuo 50 000 euroa kuullostaa aika pieneltä :shock:
Touho
 
Viestit: 3635
Liittynyt: 25. Heinä 2011 12:41

Re: Yleistä keskustelua Fintotosta

ViestiKirjoittaja Ruikonperä » 14. Syys 2015 22:27

Touho kirjoitti:http://www.iltasanomat.fi/ravit/art-1289032076553.html

Olenko ainut, jonka korvaan tuo 50 000 euroa kuullostaa aika pieneltä :shock:

Oho, kuulostaa myös tänne todella pieneltä lukemalta :geek:

Ihan samaa mieltä ATG:n sivuista. Hermot menee alta aikayksikön, kun joskus tarvitsee siellä vierailla. Miten voi ollakin niin hitaat ja sekaiset sivut :thumb_down:
Ruikonperä
 
Viestit: 15604
Liittynyt: 15. Elo 2009 20:04

Re: Yleistä keskustelua Fintotosta

ViestiKirjoittaja PJK » 20. Syys 2015 13:15

En tiedä, pelaisinko kuinka usein, mutta silti miellyttää tuo ruotsalaisten "enklare trio". Sillä on joku nimi, jota en muista. Eilen oli Troikkakerroin 46000, kun jakosumma oli vajaa 5600€. Äsken olis ollu 15-6-5 kerroin 63000 5000€ jakosummalla. En seurannut loppuun asti, joten en tiedä, jäikö pussiin, mutta pointti ei ole jossittelu, vaan nuo miehekkäät kertoimet.

Olisiko tuo mahdollinen Suomessa? Papat vois lyödä kimpassa 8 ristiin 10€ per äijä panostuksella. Tuohan vois nostaa niitä pienempiä kertoimia, ja tehdä niistä puolestaan pelikelpoisia. Itse vois käyttää ohipeleihin, jos näkemystä olisi.
PJK
 
Viestit: 3300
Liittynyt: 24. Kesä 2014 09:51

Re: Yleistä keskustelua Fintotosta

ViestiKirjoittaja Touho » 30. Loka 2015 01:18

http://hevosurheilu.fi/ravit/raviuutise ... plussalle/

"Yllättäen" jutussa unohdettiin mainita lokakuun poikkeuksellinen bonus-kampanja, jollaista ei tainnut viime vuonna olla(?), mutta onhan tuo silti hyvä uutinen. Toisaalta nuo bonusrahat pitää ihan lain mukaan jakaa pois (tottakai ihan muutenkin) ja tänä vuonna niitä on varmasti syntynyt paljon enemmän kuin viime vuosina tuon porukkapeliuudistuksen myötä. Joten sinänsä tuon kampanjan vaikutuksen voi laskea olevan +-0, koska bonuksista tullut lisävaihto on seurausta kuluvan vuoden muusta pelistä. Siis niin kauan kuin bonusrahat on otettu noista ylijäämäsenteistä, eikä esimerkiksi ole otettu ennakkoa seuraavasta vuodesta.. Bonukset tottakai ovat syksyllä nostaneet vaihtoja merkittävästi, mutta on tässä muutenkin ollut viitteitä vähän paremmasta, esimerkiksi Teivon T5 toimii tosi hyvin ja Ruotsin V75:stä tulee varmaan pitkä penni lisää kassaan. Näihin kun lisää vielä Kallasvuon nimeämisen syntyvän peliyhtiön johtoon, alkaa raviurheilun tulevaisuus näyttää varovaisesti toivoen positiiviselta :thumbup1:
Touho
 
Viestit: 3635
Liittynyt: 25. Heinä 2011 12:41

Re: Yleistä keskustelua Fintotosta

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 30. Loka 2015 09:14

mun mielestä positiivisuutta on ollut ilmassa.
Ja vaikka olenkin sitä mieltä,että kimppapelien ylijäämäsentit kuuluuisi pelaajalle heti,niin kuitenkin jollain kierolla tavalla näen tuossa ylijäämäsenttien palauttamisessa pelaajille bonuksina jotain samaa "hyväntahtoista valhetta" kuin veronpalautusten(ihmisten oman rahan joka oli valtiolla lainassa ilman korkoa) jokavuotisessa piristävässä vaikutuksessa.

Mutta ihminen on ihminen...eihän palkkakaan tuntuisi miltään jos se annettaisiin pussissa 8 tunnin työpäivän jälkeen joka päivä-mutta kun sen saa 2 viikon tilikausissa niin avot.
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri
 
Viestit: 3606
Liittynyt: 15. Helmi 2012 15:45

Re: Yleistä keskustelua Fintotosta

ViestiKirjoittaja Gubbe » 06. Marras 2015 13:23

Missäköhän viipyy hajotusominaisuuden käyttämisen mahdollisuuden porukkapeleille ? Viimeksi syyskuussa (Derby-päivänä ) Fintoton kehityspäällikkö lupasi sen kyllä julkaistavan vielä tämän syksyn aikana..No syksy on ollut pitkä ainakin säiden puolesta..

Odotellaan !
Avatar
Gubbe
 
Viestit: 1493
Liittynyt: 07. Maalis 2014 12:52

Re: Yleistä keskustelua Fintotosta

ViestiKirjoittaja Gubbe » 16. Marras 2015 13:31

Gubbe kirjoitti:Missäköhän viipyy hajotusominaisuuden käyttämisen mahdollisuuden porukkapeleille ? Viimeksi syyskuussa (Derby-päivänä ) Fintoton kehityspäällikkö lupasi sen kyllä julkaistavan vielä tämän syksyn aikana..No syksy on ollut pitkä ainakin säiden puolesta..

Odotellaan !


No meikäläisen auktoriteetistä on jotain jäljellä ! :lol: (*vitsi*)

Nyt näyttää hajotusmahdollisuus ilmestyneen pelivalikoimaan ! :kippis: :clap: KIITOS :clap: :tuuletus:
Avatar
Gubbe
 
Viestit: 1493
Liittynyt: 07. Maalis 2014 12:52

Re: Yleistä keskustelua Fintotosta

ViestiKirjoittaja Touho » 16. Marras 2015 18:04

On kyllä erittäin hyvä uudistus. Ja todella järkevästi toteutettu. Hetken oli jo pieni pelko perseessä, että ukot vetävät noista vaan jokaisen rivin erikseen myyntiin porukoihin, jolloin sinne olisi ilmestynyt noin 1000 50 sentin riviä myyntiin, mutta nyt onneksi kuitenkin näytetään hajoituskaavio ja osuudet ostetaan niiden perusteella koko hajotukseen.
Touho
 
Viestit: 3635
Liittynyt: 25. Heinä 2011 12:41

Re: Yleistä keskustelua Fintotosta

ViestiKirjoittaja Touho » 02. Huhti 2016 15:04

Nyt vasta huomasin tuon kaksarin palautusprosentin noston kokeilun. Minkä ihmeen takia tuo tehdään kaksariin, eikä voittajaan?
Touho
 
Viestit: 3635
Liittynyt: 25. Heinä 2011 12:41

Re: Yleistä keskustelua Fintotosta

ViestiKirjoittaja Touho » 16. Kesä 2016 22:14

https://www.veikkaus.fi/#!/?show-news=y ... n-veikkaus

Mitä mieltä? Nimeen olen erittäin tyytyväinen. En nää mitään tarvetta, että olisi pitänyt keksiä joku ihan täysin uusi nimi yhtiölle. Veikkaus kuvastaa kaikkia kolmea rahapelialaa täydellisesti ja nimi on jo niin juurtunut suomalaisiin, että siitä propsit. Uudesta logosta ensimmäinen mielikuva oli oksetus, mutta en tuota nyt ihan poissulje, vaikken logon silmäilyn jälkeen sen faniksi päätynytkään.

Jännä kyllä nähdä, minkälaiseksi ravipelitarjonta muuttuu. Itse en kyllä toivo siihen juuri mitään muutoksia. Kansainvälisen pelin on ehdottomasti jatkuttava, tosin näistä laukkakisoista voitaisiin luopua..
Touho
 
Viestit: 3635
Liittynyt: 25. Heinä 2011 12:41

Re: Yleistä keskustelua Fintotosta

ViestiKirjoittaja Masa V » 16. Kesä 2016 22:33

Touho kirjoitti:https://www.veikkaus.fi/#!/?show-news=yes&article-name=/viestinta/tiedotteet/2016/20160616-uuden-rahapeliyhtion-nimi-on-veikkaus

Mitä mieltä? Nimeen olen erittäin tyytyväinen. En nää mitään tarvetta, että olisi pitänyt keksiä joku ihan täysin uusi nimi yhtiölle. Veikkaus kuvastaa kaikkia kolmea rahapelialaa täydellisesti ja nimi on jo niin juurtunut suomalaisiin, että siitä propsit. Uudesta logosta ensimmäinen mielikuva oli oksetus, mutta en tuota nyt ihan poissulje, vaikken logon silmäilyn jälkeen sen faniksi päätynytkään.

Jännä kyllä nähdä, minkälaiseksi ravipelitarjonta muuttuu. Itse en kyllä toivo siihen juuri mitään muutoksia. Kansainvälisen pelin on ehdottomasti jatkuttava, tosin näistä laukkakisoista voitaisiin luopua..


Täysin samaa mieltä tuosta nimestä. Aivan turha keksiä mitään typerää yhdistelmänimeä, vaan Veikkauksen brändi on paras. Logosta myös samanlaisia ajatuksia, ei ainakaan ensinäkemältä iske, mutta ehkä siihen silmä tottuu..

Luulen, että pelitarjontaan ei ole luvassa muutoksia. Toivottavasti tekniikkaan jossain vaiheessa tulisi. Eli tarkoitan sitä, että kupongit yhtenäistettäisiin Veikkauksen helpompien kuponkien ja online-järjestelmän kanssa. Samoin toivoisin parannuksia pikapelitarjontaan ja porukoihin eli niitä pitäisi voida ostaa samalla tavalla helposti kuin vaikka lotossa ja voitot veikkauskortilla pelitilille kuten muissakin Veikkauksen peleissä. Mutta en usko, että aivan heti muuttavat systeemejä. Toki tulevaisuudessa entistäkin suurempi osa pelistä tulee joka tapauksessa netin kautta.
On surullinen fakta, että hevonen jolla ei ole vaivaa, on huono. (Kati Lindsberg)
Masa V
 
Viestit: 5292
Liittynyt: 11. Loka 2009 23:49
Paikkakunta: Etelä-Suomi

EdellinenSeuraava

Paluu Totopelit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa

cron