Psyykit ja jälkipelit, viikko 48

Tällä alueella keskustellaan totopeleistä. Vihjeet, jossittelut ja muut vastaavat tänne.
Alueen säännöt
Pidetään keskustelu asiallisena. Ei rasistisia, eikä muulla tavoin loukkaavia viestejä. Asiattomat viestit poistetaan ja käyttäjille voidaan jakaa varoituksia. Mikäli käyttäjän rikkeet ovat toistuvia, kirjoitusoikeudet tullaan poistamaan pysyvästi. Vastuu viestien sisällöstä on kirjoittajilla itsellään.

Psyykit ja jälkipelit, viikko 48

ViestiKirjoittaja Krauta » 24. Marras 2020 19:40

Uusi viikko jo tiistaihin kerennyt. Eilen taika maanantaina varma piti kuten lähes kaikilla, mutta täällä ei kantanut rahoille asti. :crazy:

Tänään Porin vitoseen Catahecassa Zest varmana ja Layla.n kaatoa yritetään Humu-Liisa.lla. :think: ;)

:)
Säkäri
Avatar
Krauta
 
Viestit: 758
Liittynyt: 07. Helmi 2016 15:18
Paikkakunta: Lappee

Re: Psyykit ja jälkipelit, viikko 48

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 24. Marras 2020 20:19

Catahecassa on ollut koko ajan hyvä, tosi hyvä. Mutta ei tää sen "voittajatyypimmäks" varmaan oo muuttunut. Varmaan tarvii edelleen optimaalisen juoksun, ja on sellaisella (vähemmän pelattuna) hyvä kohde.
Tänää troikkabonuksessa MINUN MIELESTÄ lähes sokkona pelaamalla voitollisia yhdistelmiä koska catahecassa pelattu 1.riville kaikissa näkyvissä pelatuimmissa yhdistelmissä.
Oon aika saletti että mahdollisella keulajuoksulla on 2. Tai 3:s.
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri
 
Viestit: 3606
Liittynyt: 15. Helmi 2012 15:45

Re: Psyykit ja jälkipelit, viikko 48

ViestiKirjoittaja Krauta » 24. Marras 2020 22:16

Jäätiin sentää voitolle 0.79€ :geek: , lähinpänä lapulla pikku nostattajan olisi ollut toiseksi tullut Halia Web, voitto ehkä jopa 2€ :o :roll: :mrgreen:

:)
Säkäri
Avatar
Krauta
 
Viestit: 758
Liittynyt: 07. Helmi 2016 15:18
Paikkakunta: Lappee

Re: Psyykit ja jälkipelit, viikko 48

ViestiKirjoittaja Krauta » 28. Marras 2020 18:49

Menipäs lähelle tuo RaahenTiikeri n porukka, JOS Rokin Maxi olis laukatta voitoon 1 433,95 € +parikymentä kutosta. :wtf: :shock: :roll:
Noh saatiinaha muruset sentään. 8-)

:)
Säkäri
Avatar
Krauta
 
Viestit: 758
Liittynyt: 07. Helmi 2016 15:18
Paikkakunta: Lappee

Re: Psyykit ja jälkipelit, viikko 48

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 28. Marras 2020 22:00

Enpähän tuota lähtöä es itse katsonut koska oli vähän perheen ja sukulaisien kuskausta. Muut periaatteessa näin. Vähän se kaivelee ku nää 6:t on murusia...
Mulla oli toinenkin 75:n myynnissä(en ehtinyt laittaa tänne) ja siinä kruunun prinssi ja grainfield aiden varmoina, mut samaan lähtöön sitä kaaduttiin siinäkin pelissä(rasteina Koskelan Akseli, rokin maxi ja välähdys)
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri
 
Viestit: 3606
Liittynyt: 15. Helmi 2012 15:45


Paluu Totopelit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 156 vierailijaa

cron