Penkkitopi kirjoitti:Uusi raviviikko!
Aloitetaan vaikka nurinalla siitä, että onhan tuo sijapelin poisto kunkin päivän kakkosraveista aivan täysin älytön päätös. Ei sitten mitään järkeä.
For Nothing... kirjoitti:Penkkitopi kirjoitti:Uusi raviviikko!
Aloitetaan vaikka nurinalla siitä, että onhan tuo sijapelin poisto kunkin päivän kakkosraveista aivan täysin älytön päätös. Ei sitten mitään järkeä.
Käykää jokainen kynnelle kykenevä nurisemassa siitä Veikkauksellekin, ainoa toivo miten edes voisi tulla takaisin. Palautteen antaminen siellä on toki tehty todella vaikeaksi, en löytänyt tovin selailun jälkeen edes lomaketta. Sitten jonotin chattiin ja robotin kautta neuvojalle, jolle sain palautteen perille.
Minä en alkuunkaan ymmärrä pointtia, miksi peli on pitänyt poistaa ja mikä vähän myös sapettaa, että tätä ei silmiini osuen ole haastanut Veikkaukselle yksikään alan lehdistön edustajakaan. Nämä toki taitaa olla T-pelaajia vereltään. Jos sijaa ei voi pelata Suomessa kaikkiin raveihin, niin itse säästäisin juuri kakkosravien sijan, jotta ne harvat papat ja mummat voi radalla pelata pientä peliä. Pelkään, että moni näistä käskee nyt pitää tunkkinsa, kun kahden euron sijaa näteimmälle/parhaalle nimelle/naapurille ei voi ostaa ja pahimmassa tapauksessa nämä ei jatkossa enää tule.
Omalla kohdalla sijan vaihto on noin 30% peleistä ja jos raveihin ei sitä ole tarjolla, jää ainakin voittajatkin pois (tukipeliä ei saa) ja useimmiten myös kaksari. Veikkaukselta jää käytännössä koko oma vaihtoni saamatta. Enkä varmasti ole ainoa. Minä en vaan ymmärrä. Sitten jotain vitun konsolipelaamista kyllä on sata ja tuhat kohdetta pitkävedossa.
PJK kirjoitti:Päätöstä tehdessä Korona oli pahimmoilleen päällä ja yleisöttömien ravien näkökulmasta tuo oli mun mielestä ymmärrettävä päätös.
- kakkosravien sijamyynnissä netin osuus pienempi
- tuetaan ykkösravien sijamyyntiä, niin edes se kestää euroa suuremmat lyönnit
Mutta nyt, kun yleisöä alkaa kuitenkin raveissa kulkemaan, pitäisi tuo saada äkkiä muutettua.
For Nothing... kirjoitti:PJK kirjoitti:Päätöstä tehdessä Korona oli pahimmoilleen päällä ja yleisöttömien ravien näkökulmasta tuo oli mun mielestä ymmärrettävä päätös.
- kakkosravien sijamyynnissä netin osuus pienempi
- tuetaan ykkösravien sijamyyntiä, niin edes se kestää euroa suuremmat lyönnit
Mutta nyt, kun yleisöä alkaa kuitenkin raveissa kulkemaan, pitäisi tuo saada äkkiä muutettua.
Minä en kyllä osta tätäkään selitystä. En varmasti ole ainoa, jota ei ykkösravit kiinnosta pätkääkään, jos ne ajetaan jossain tuntemattomassa nurkassa. Omalla kartalla länsirannikko, päärata ja Häme on tällaista seutua, minne en pääasiassa pelaa koskaan. Seuraan ja veikkaan tuttuja hevosia, jotta tuloksellinen toteuttaminen on mahdollista. Tämä ei lie kaikilla pelin syy, mutta näilläkin väitän vahvasti alueen hevosten ottavan siinä roolia. Mulla ainakin jää siis koko pelikassa sijoittamatta, jos omiin raveihin ei voi kokonaisvaltaisesti sijoittaa. Kaikki tämä on pois sen päivän Veikkauksen pelimyynnistä. Olisipa kiva tietää miten iso osuus minunlaisia on. Näen tämän myös isona osana oman oksan sahaamiselta uusasiakashankinnan osalta. Niinkin notkea ja asiakkaan tarpeet huomioiva yhtiö ei ole vieläkään ehtinyt reagoida sijan palauttamisella, vaikka yleisöä on ollut jo kolmatta viikkoa. En henkeäni pidätellen tätä osannutkaan odottaa. Ruotsiin kyllä saatiin kaksarit auki, kun Suomi löi ravit säppiin.
PJK kirjoitti:Tupamäen kommentista havahduin tsekkaamaan Hetviinan lähdön karsitut. Eikö 10000€ ykköspalkinnon lähtöön saa valita osallistujia itse. Pisteiden perusteella Liisan Tulilintu, Ryti-Tyttö ja Naputus rannalle, ja tilalle mm. Helun Kuva Ja Takslento. Viime mainittu tosin teki elämänsä juoksun.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa