nile kirjoitti:Jaa-jaa. Milloinkahan valtakunnalliset ravit rajataan sellaisille radoille, joilla on vara pitää toimivaa lähtöautoa?
Ruikonperä kirjoitti:Siis eikö Joensuussa ajettu linjalähtöinä rataolosuhteiden takia, ei auton hajoamisen?
JokeriPokeri kirjoitti:Ruikonperä kirjoitti:Siis eikö Joensuussa ajettu linjalähtöinä rataolosuhteiden takia, ei auton hajoamisen?
Jossain vaiheessa olin minäkin kuulevinani ettei auto vaan ehdi alta pois, kun on niin kuraista??
JokeriPokeri kirjoitti:ettei auto vaan ehdi alta pois, kun on niin kuraista??
XO101 kirjoitti:On outoa jos Rikastuva ei mene hylkyyn. Kyllähän tuo yhtä tai kahta askelta ennen maalia laukkasi. Kuskikin ajoi suosiolla varikolle ja toisena maalissa ollut Annan ja Saarela jäi radalle pyörimään.
e. Mitä v.ttua.
peliman kirjoitti:Mitähän järkeä oli siirtyä pärttyl 2.ulos kun sitten ei lähde sieltä kirimään? Pussiin jää ja toto5 roskiin.
XO101 kirjoitti:Jotenkin masentavaa kun ajoissa lyöty T4 Heporix varmana prosenteilla 28%, sitten kehuvat lähetyksessä hevosta ja lopulta päädytään 48 pinnaan. Kiva tietysti, että voitti, mutta harvoin noin paljon peliosuus nousee viimeisten kymmenien minuuttien aikana. Joskus tuntuu, että olisi parempi kun lähetyksissä ei annettaisi mitään talli- tai lämmityskommentteja tahi vihjeitä. Varsinkin jossain maanantain ja perjantain Vermoa pienempivaihtoisissa raveissa pelihevoset muuttuvat säännöstään pelikelvottomiksi jos vihjeissä niitä hehkutetaan.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 38 vierailijaa