PJK kirjoitti:Tätä ei pitäisi laittaa kirjalliseen muotoon, mutta itsellä on vakaana aikomuksena sponsoroida joskus "eräravit". En puhu mistään luontoaktiviteetista, vaan siitä, että raveissa on neljä (1-3,4-5,6-7,8-10) erää, joiden välissä tauot. Sponsorointi tarkoittaa jonkun normaalin sponssauksen lisäksi sitä, että maksan paikalle muutaman lainakuskin, jotka ajaa ne lämmittelyt, joita normikuski ei tuosta asiakasystävällisestä aikataulusta johtuen ehdi hoitamaan. Tai vaihtoehtoisesti maksan penkkirahat "tuuraajakuskille", jos pelkkää lämmittelijää ei saa paikalle.
Tähän liittyen niin kokeeko muut vähän hassuna, kun aika useinkin näkee ettei voittajahevosen kuski tule lainkaan seremonioihin koska lähtee lämmittelemään tulevan lähdön ajokkia? Voisi verrata jos jääkiekossa maalintekijä painuisi suoraan vaihtopenkille ja muu joukkue jäisi jäälle juhlimaan. Toki onhan tuo jäätävää ammattimaisuuden osoitusta kuskeilta, tekevät sitä mistä heille maksetaan eivätkä patsastele seremonioissa, mutta jotenkin silti jättää aina vähän hassun vaikutelman, etenkin lauantain raveissa. Eilen Forss ei tullut Vitterillä voittajaseremonioihin, koska olisi lähtenyt mielummin lämmittämään Force Onea. Aikomukseksi tosin jäi, kun sen vastuuvalmentaja luuli miehensä tottakai menevän seremonioihin ja pyysi toista kuskia ajamaan lämmityksen
Miksei muuten radoilla voisi olla PJK:n mainitsemia varta vasten lämmittelyyn tarkoitettuja kuskeja, kun aina tulee väkisinkin päällekkäisyyksiä?