Psyykit + jälkipelit, viikko 22

Tällä alueella keskustellaan totopeleistä. Vihjeet, jossittelut ja muut vastaavat tänne.
Alueen säännöt
Pidetään keskustelu asiallisena. Ei rasistisia, eikä muulla tavoin loukkaavia viestejä. Asiattomat viestit poistetaan ja käyttäjille voidaan jakaa varoituksia. Mikäli käyttäjän rikkeet ovat toistuvia, kirjoitusoikeudet tullaan poistamaan pysyvästi. Vastuu viestien sisällöstä on kirjoittajilla itsellään.

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 22

ViestiKirjoittaja Kädetön » 30. Touko 2015 16:29

Maailma on viiveitä täynnä, etenkin vipin takaisinmaksussa, mutta tuossa edellä mainitussa tapauksessa laittaa epäilyttämään että tiedonsiirtokaapelia on vetämässä oravakepillä laiskanpulskea viestimies :think:
Kädetön
 
Viestit: 3642
Liittynyt: 24. Helmi 2012 23:01

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 22

ViestiKirjoittaja Ruikonperä » 30. Touko 2015 17:10

Siis katsonko Solvallan sijaan Oulun raveja, kun varmaan 4-5 kertaa mennyt autolähtö uusiksi? :twisted:
Ruikonperä
 
Viestit: 15604
Liittynyt: 15. Elo 2009 20:04

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 22

ViestiKirjoittaja Pouhou » 30. Touko 2015 17:15

Kädetön kirjoitti:
RaahenTiikeri kirjoitti:
vivahd EERO kirjoitti:Peter ON tosi sympaattinen, kuten tietysti PAPPAKIN.

-mun mielestä jo lähtökohtaisesti mies,kuka jossain lehtijutussa muistaakseni ilmoitti polttavansa kolme askia tupakkaa päivässä,ei voi olla järin paha.


Ilmankos meikäläinen on näin v-mäinen äijä, kun en ole vielä polttanut sitä ensimäistäkään tupakkaa :lol:

Olen aina kuvitellut että olet nainen. :oops: En tiedä mistä tämän mielikuva. Pitkään ajattelin myös Ruikon olevan nainen kunnes joku viime kesä Jämsässä paljasti asian oikean laidan. :D Tosin jompi kumpi, EERO tai Tikru, taisi puolestaan luulla mua mieheks, että vuoroin viera...väärässä. :lol:

Täällä kanssa Solvallan sateessa, katon alla. 8-)
Keulaan ja kukat!
Pouhou
 
Viestit: 619
Liittynyt: 17. Elo 2009 00:02

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 22

ViestiKirjoittaja Kädetön » 30. Touko 2015 17:37

Pouhou kirjoitti:
Kädetön kirjoitti:
RaahenTiikeri kirjoitti:
vivahd EERO kirjoitti:Peter ON tosi sympaattinen, kuten tietysti PAPPAKIN.

-mun mielestä jo lähtökohtaisesti mies,kuka jossain lehtijutussa muistaakseni ilmoitti polttavansa kolme askia tupakkaa päivässä,ei voi olla järin paha.


Ilmankos meikäläinen on näin v-mäinen äijä, kun en ole vielä polttanut sitä ensimäistäkään tupakkaa :lol:

Olen aina kuvitellut että olet nainen. :oops: En tiedä mistä tämän mielikuva. Pitkään ajattelin myös Ruikon olevan nainen kunnes joku viime kesä Jämsässä paljasti asian oikean laidan. :D Tosin jompi kumpi, EERO tai Tikru, taisi puolestaan luulla mua mieheks, että vuoroin viera...väärässä. :lol:

Täällä kanssa Solvallan sateessa, katon alla. 8-)


Jospa me kahviolaiset ollaan niitä sukupuolineutraaleja :cowboy:
Kädetön
 
Viestit: 3642
Liittynyt: 24. Helmi 2012 23:01

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 22

ViestiKirjoittaja Ruikonperä » 30. Touko 2015 17:43

Kädetön kirjoitti:
Pouhou kirjoitti:
Kädetön kirjoitti:
RaahenTiikeri kirjoitti:
vivahd EERO kirjoitti:Peter ON tosi sympaattinen, kuten tietysti PAPPAKIN.

-mun mielestä jo lähtökohtaisesti mies,kuka jossain lehtijutussa muistaakseni ilmoitti polttavansa kolme askia tupakkaa päivässä,ei voi olla järin paha.


Ilmankos meikäläinen on näin v-mäinen äijä, kun en ole vielä polttanut sitä ensimäistäkään tupakkaa :lol:

Olen aina kuvitellut että olet nainen. :oops: En tiedä mistä tämän mielikuva. Pitkään ajattelin myös Ruikon olevan nainen kunnes joku viime kesä Jämsässä paljasti asian oikean laidan. :D Tosin jompi kumpi, EERO tai Tikru, taisi puolestaan luulla mua mieheks, että vuoroin viera...väärässä. :lol:

Täällä kanssa Solvallan sateessa, katon alla. 8-)


Jospa me kahviolaiset ollaan niitä sukupuolineutraaleja :cowboy:

Tuli identtiteettikriisi :lol: :thumbup1:
Ruikonperä
 
Viestit: 15604
Liittynyt: 15. Elo 2009 20:04

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 22

ViestiKirjoittaja vivahd EERO » 30. Touko 2015 17:44

Sen on täytynyt sitte olla Tikru, mää en LUULE mitään, mää TIÄRÄN. :cowboy:

Huomenna paistaa, ainakin aurinko, jos ei muuta. En muista, että molempina päivinä olis satanu ja aikas monta kertaa oon noissakin karkeloissa ollu.
vivahd EERO
 
Viestit: 2513
Liittynyt: 02. Tammi 2012 10:15

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 22

ViestiKirjoittaja Kädetön » 30. Touko 2015 17:49

Enpä enää hämmästyisi, vaikka täältä löytyy kaksineuvoinenkin :crazy:
Kädetön
 
Viestit: 3642
Liittynyt: 24. Helmi 2012 23:01

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 22

ViestiKirjoittaja Ruikonperä » 30. Touko 2015 18:31

Mikkelin kuva löytyy muuten Marseille Borelyn alta.
Ruikonperä
 
Viestit: 15604
Liittynyt: 15. Elo 2009 20:04

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 22

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 30. Touko 2015 18:51

me kaikki olemme Tallikahvio-Henkilöitä.
Minä se siinä hieman yllätyin viime kesänä jämsän raveissa,kun minua Antti K esitteli teille jo toisenne aiemmin löytäneille (Nisula,pouhou,supaseppä,Eero,enro) ja sanoin että olin aina luullut nimimerkkiä Pouhou maskuliinisemmaksi kirjoitusasultaan.

EDIT:
vaikka olen hyvä muistinen,niin olen kuitenkin höyrypää.Että ensi kerralla (jämsän raveissa) voin yllättyä ihan yhtälailla uudestaan.
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri
 
Viestit: 3606
Liittynyt: 15. Helmi 2012 15:45

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 22

ViestiKirjoittaja Touho » 30. Touko 2015 19:03

Harmi tuo vesisade Solvallassa, mutta mielummin näin päin, jos huomenna solen skiner :thumbup1: :thumbup1:
Touho
 
Viestit: 3635
Liittynyt: 25. Heinä 2011 12:41

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 22

ViestiKirjoittaja Kädetön » 30. Touko 2015 19:43

Kumpi saavuttaa ensin kymppitonnin rajan, Jomppe vai Ruikko? Jompen tarkka nyt 9953 ja Ruikon lukeman voi tarkistaa täältä :kippis:
Kädetön
 
Viestit: 3642
Liittynyt: 24. Helmi 2012 23:01

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 22

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 30. Touko 2015 20:22

Kädetön kirjoitti:Kumpi saavuttaa ensin kymppitonnin rajan, Jomppe vai Ruikko? Jompen tarkka nyt 9953 ja Ruikon lukeman voi tarkistaa täältä :kippis:

-eihän jomppekaan ole kuin joku 64-65 vuotias;MUTTA;
https://www.youtube.com/watch?v=XzcWwmwChVE

eli seuraavat 20 000 ja 30 000 ruikonperällä on lähempänä.
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri
 
Viestit: 3606
Liittynyt: 15. Helmi 2012 15:45

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 22

ViestiKirjoittaja Ruikonperä » 30. Touko 2015 20:29

Mikkelin rata on kyllä aivan huipputikissä tänään. Vesi kielellä pitää odottaa mitä avoimissa mailin ryhmissä mennään...

Suomenhevosten tähtidivarissa lopetettiin kahtakymmentä ja on tuo Vektorin Maine kyllä hieno hevonen, sillä on taipumusta kääntää tiukat kamppailut edukseen :thumb_up: Huikeasti paransi Tejaskin "all-in" balanssilla, se tuli suoraa varmaan alta kahtakymmentä. Harmittaa symppistamma Joivirin puolesta, se laukkasi varman nelossijan ja 22-ajan. Olisi ollut kova ennätyksenparannus ja ihan yv-kovin tulos tammoille tänä vuonna, toivottavasti jatkossakin kokeillaan ilman kenkiä. Sen laukatessa melkein kaima Joivi meni nyt tammojen kauden kärkiajan 23,2aly.
Ruikonperä
 
Viestit: 15604
Liittynyt: 15. Elo 2009 20:04

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 22

ViestiKirjoittaja Ruikonperä » 30. Touko 2015 20:38

RaahenTiikeri kirjoitti:eli seuraavat 20 000 ja 30 000 ruikonperällä on lähempänä.

Joo, eka kymppitonni on vasta lämmittelyä. Sen jälkeen ruvetaan vasta kirjotteleen :kippis:
Ruikonperä
 
Viestit: 15604
Liittynyt: 15. Elo 2009 20:04

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 22

ViestiKirjoittaja Kädetön » 30. Touko 2015 21:42

On tuo Hullumiehen starttinopeus uskomatonta :thumbup1:
Kädetön
 
Viestit: 3642
Liittynyt: 24. Helmi 2012 23:01

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 22

ViestiKirjoittaja Ruikonperä » 30. Touko 2015 21:45

No eipä menty ihan huippuvauhteja avoimissa lähdöissä. Pronssidivarissa Amaretto Scoop meni saman kuin Orlando ja Vektorin Maine meni puoli sekuntia kovemman ajan kuin Hullumies. Huomasitteko muuten miten hyvä Suikun Rilla oli?! Jännä kun aina tähän vuodenaikaan tekee pari hyvää juoksua, aina pärjännyt Ylivieskan kierroksella kesäkuun alussa eli viikon päästä sitähän voisi jopa pelata! Plussaa myös vanhoille kunnon Turon Myrskylle ja Krimorille. Köppiselle puolestaan miinusta, jotain siitä puuttuu, eikä olemus miellytä yhtään. Kakkossija mairittelee.

Teivaisen ajoja kun seurasi tänään niin ei tarvitse kyllä yhtään ihmetellä miksi ajotehtävät ovat vähentyneet. Tuo kääntö Bokerilla johtavan takaa toiselle kruunasi koko homman :facepalm:
Ruikonperä
 
Viestit: 15604
Liittynyt: 15. Elo 2009 20:04

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 22

ViestiKirjoittaja Harri H » 31. Touko 2015 01:31

Nyt kun vihdoin nämä illan kisat näin MTV3:n kautta, niin ainoa kysymys on, mitä nämä Teivaisen sekoilut oli? :) Kautta linjan kyllä melkoista suorittamista... No, nyt lienee uniaika, Antilla se oli jo aikaisemmin illalla :)

Poikki mentiin sekä Solvallaan että Mikkeliin, vaan huomenna uuteen nousuun. Tosin kisoja en varmaan ehdi livenä seuraamaan huomennakaan, mutta onhan tässä oma fiiliksensä katsella tallenteelta yön pikkutunneilla, kera parin lonkeron :thumb_up:
Maybe, just once, someone will call me "Sir" without adding, "You're making a scene." - Homer J. Simpson
Harri H
 
Viestit: 6750
Liittynyt: 15. Elo 2009 12:42

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 22

ViestiKirjoittaja Ruikonperä » 31. Touko 2015 10:04

Joku on lyönyt karsintaan Mosaique Facea vähän överimmin alle, luultavasti viiden tonnin voittaja ollut kyseessä 8-) :thumbup1:
Ruikonperä
 
Viestit: 15604
Liittynyt: 15. Elo 2009 20:04

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 22

ViestiKirjoittaja Kädetön » 31. Touko 2015 10:16

Mikä lienee ideana siinä, että Elitloppet karsinnat ajetaan suht' myöhäisessä vaiheessa?
Kädetön
 
Viestit: 3642
Liittynyt: 24. Helmi 2012 23:01

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 22

ViestiKirjoittaja nipa » 31. Touko 2015 10:21

Jaa-jaa. Eilen oli sijapelieni palautusprosentti 141. Tänään jatkuvat pelit samalla linjalla, kunhan saadaan selvyyttä vallitsevasta säästäkin. Voihan pahimmassa tapauksessa olla niinkin, ettei isänmaallisuutta palkitse edes Tapsan Tahti totossa. Kuitenkin näkyy jo tässä vaiheessa, että paljon pelataan voittajiksi Jontte Boyta ja Victory Bonsaita. Edes sijaa noilla lukemille ei niille maksa vaivaa pelata. :cowboy:
nipa
 
Viestit: 2346
Liittynyt: 29. Elo 2009 19:46

EdellinenSeuraava

Paluu Totopelit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa

cron