Psyykit ja jälkipelit, viikko 4

Tällä alueella keskustellaan totopeleistä. Vihjeet, jossittelut ja muut vastaavat tänne.
Alueen säännöt
Pidetään keskustelu asiallisena. Ei rasistisia, eikä muulla tavoin loukkaavia viestejä. Asiattomat viestit poistetaan ja käyttäjille voidaan jakaa varoituksia. Mikäli käyttäjän rikkeet ovat toistuvia, kirjoitusoikeudet tullaan poistamaan pysyvästi. Vastuu viestien sisällöstä on kirjoittajilla itsellään.

Re: Psyykit ja jälkipelit, viikko 4

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 23. Tammi 2015 20:59

Ruikonperä kirjoitti:Tulee varmaan olemaan alle kymmenessä lopullinen kerroin ja niin pitää ollakin. On niin raakan heikkotasoinen lähtö. Tuohan on pärjännyt ihan tasokkaissakin lähdöissä.

-no ei voittanut,mutta 19,xx kaksaria sain kiinni.
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri
 
Viestit: 3606
Liittynyt: 15. Helmi 2012 15:45

Re: Psyykit ja jälkipelit, viikko 4

ViestiKirjoittaja Ruikonperä » 23. Tammi 2015 21:31

Mahtoi _hiukka_ tuulla nokkaan Jampalla ja Santulla 11-avauksessa, josta ekat 300m mentiin varmaan pitkälti alle kymppiä :mrgreen: Ihmettelin Jampan keulataktiikkaa, eikö tuo Casher ole yv-paras kun pääsee selästä kääntämään?
Ruikonperä
 
Viestit: 15604
Liittynyt: 15. Elo 2009 20:04

Re: Psyykit ja jälkipelit, viikko 4

ViestiKirjoittaja Ruikonperä » 23. Tammi 2015 22:19

Gävlen seuraava lähtö taitaa olla karsinta Pariisin matkalle?

Eihän noista kukaan R.R. Ruskariinalle pärjää! :kippis:
Ruikonperä
 
Viestit: 15604
Liittynyt: 15. Elo 2009 20:04

Re: Psyykit ja jälkipelit, viikko 4

ViestiKirjoittaja Ruikonperä » 24. Tammi 2015 12:11

Enpä ole tiennytkään, että nyt ajetaan 76-sarjaa myös enint. kymppitonnin tienanneille suomenhevosille. Ainakin tämänpäiväisessä lähdössä on niin monta mielenkiintoista nousukasta, että tuo on tervetullut uudistus :thumbup1: Jos taso pysyy samanlaisena niin nuohan voivat olla mielenkiintoisempia lähtöjä kuin kahden- ja neljänkympin sarjat.

Turun 76-ravien jälkeen Desiree Ladyn omistaja twiittaili siihen malliin, että Moilaselta paloi kortti, mutta kas kummaa Moiluhan siellä puikossa on <3
Ruikonperä
 
Viestit: 15604
Liittynyt: 15. Elo 2009 20:04

Re: Psyykit ja jälkipelit, viikko 4

ViestiKirjoittaja Neliveto » 24. Tammi 2015 12:52

Lahdessa on saatu kyllä hyvät lähdöt kasaan.Tänään 76-pelissä otetaan varmat alusta ja lopusta. Amazing Soulin täytyy olla vahvoilla tauosta huolimatta, koska vastus on nyt aika kevyt. Amaretto Scoop palasi hienosti tauolta. Pahin vastustaja on saanut sisäradan paikan, josta saattaa tulla mutkia matkaan. Costatantisoldi vakuutti viimeksi. Ruuna ei ole kiertäessään parhaimmillaan, mutta tässä lähdössä kärkipaikka voi olla aika nopeasti haettavissa.

Suomenhevoslähdöissä suosikit lähtevät takamatkoilta, mutta molemmissa löytyy paalulta kiinnostavia yllättäjäehdokkaita. Kolmannessa kohteessa Hujanhajan, Pirran Pilari ja Pireus saavat nappijuoksut ja ovat kaikki hyvässä vireessä. Viidennessä kohteessa taas kiinnostaa Aaron Hem, joka on jäänyt aika vähälle huomiolle. Olihan ruuna kuitenkin tosi hyvä voittaessaan V.G. Viporin.

Kyvyt esiin-lähdön Incredible Ironman oli tosi vakuuttava viimeksi. Näissä lähdöissä tahtoo kuitenkin usein tulla yllätyksiä, joten ainakin Mars Cake ja Timeless Croft kuuluvat riville.

Pronssidivarissa Invantaggio on kiinnostavin hevonen peleissä. Ruuna oli Oulussa hyvä, mutta kiristä tuli vähän liian pitkä. Desiree Lady on toki todennäköisin voittaja tähän.
Neliveto
 
Viestit: 2845
Liittynyt: 06. Syys 2009 19:08

Re: Psyykit ja jälkipelit, viikko 4

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 24. Tammi 2015 13:35

tuo 10 000 suomenhevosten sarjan bongaaminen oli hyvä huomio ruikonperältä.Tuo on tosi mielenkiintoinen lähtö tänään.
Hyvät kisat kaikkiaan tänään lahdessa,itse taidan jättää vain keveän 76-lapun ja keskittyä nelkkuun.Pääsee helpommalla niin.Tosin voisihan 76:en jättää porukkapelienkin varaan,ainakin gubbe ja neliveto tekee ihan kunnianhimoisia(eli harvoin osuvia :lol: )porukkasysteemeitä jotka on minun makuun.

Neliveto kirjoitti: Costatantisoldi vakuutti viimeksi. Ruuna ei ole kiertäessään parhaimmillaan, mutta tässä lähdössä kärkipaikka voi olla aika nopeasti haettavissa.

aletaan kohteitten ruotiminen tästä.Ei tosiaan ole paras kiertäjä,miten on,jos väitän Global Kidin olevan nyt Antin tavattuaan niin kovassa flyytissä,että se on melko pian näistä 125 000 sarjoista ulkona?Mulla on semmonen kutina,eträ GK ei ihan hetkeen häviä.Se,mikä sen tappion tuo sit,on perisynti laukka tai kesäkelit.Itse meinaan rakentaa ainakin osan (kerrotut?)nelkuista ihan reilusti Global Kidin varaan.

Neliveto kirjoitti:Suomenhevoslähdöissä suosikit lähtevät takamatkoilta, mutta molemmissa löytyy paalulta kiinnostavia yllättäjäehdokkaita. Kolmannessa kohteessa Hujanhajan, Pirran Pilari ja Pireus saavat nappijuoksut ja ovat kaikki hyvässä vireessä. Viidennessä kohteessa taas kiinnostaa Aaron Hem, joka on jäänyt aika vähälle huomiolle. Olihan ruuna kuitenkin tosi hyvä voittaessaan V.G. Viporin.

-Pireus kyllä lähtenee mulla varmaksi jos vaan alle 20% on osuus.Siis omaan kapeaan 76:een joka lienee luokkaa 6€?Korkeammassa sarjassa mää taas lienen Topperin miehiä.Olen pelannut Aaron Hemiä käytännössä sen koko uran,ja mulla ei ole kutinaa kyllä tällä kertaa yhtään siitä....
Topper /Diktaattori myös ehkä suorana kaksarina?
Mun mielestä Topper ei häviä voimavaroissaan oikeastaan yhtään näille ihan parhaimmillekkaan,mutta kuten statistiikkakin kertoo,niin kyse on äärimmäisen herkästä tapauksesta.Nyt tuntuisi olevan jotenkin palat kohdallaan Topperilla.

Täytyy myöntää,että on yksi "lemppari".

B.Helmiinan,Saran Salaman ja (jo edesmenneen) Ladakh Jielin urien loputtua mun oli kauhean vaikea löytää hevosia joita aidosti kannustaa niiden aina startatessa.Eikä vieläkään ole ehkä noin vahvaa kannatussidettä muodostunut kehenkään,mutta tänään juoksee kuitenkin 2 semmoista jotka tuohon piiriin kuuluu;Global Kid ja Topper.Molemmat ovat myös pelillisesti voitokkaita.
Myös Suivikas on kuulunut jo vuosia lemppareihin,mutta se sen ponkaiseminen ehdottomaan aateliin teki asian sanomisesta vähän kiusallista.

Yleensä minulla tuon "fanituksen" laukaisee joku poikkeavuus;Ladakh Jielin ruma,mutta kaikessa väsyttävyydessäänkin eteenpäin vievä ravi.kilpailupää.Saran Salaman tietty yksioikoisuus,lämminveriavaus->keulajuoksu(pait oulun kunkkareissa,aina AT Ekon takana),B.Helmiinan vahvuus yhdistettynä laukkaherkkyyteen (+reijo.b hienona kotikutoisena valmentajana).
No joo,ehkä se B.Turolii täytyy vielä nostaa tähän nykyään kilpailevien suosikkien joukkoon.Mutta ei kyllä ikinä ole lunastanut siskonsa kaltaista suosiota multa.
Olen ,niinkuin huomaatta,melko lailla (saran salamaa luk.ottamatta)voimahevosten ystävä.
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri
 
Viestit: 3606
Liittynyt: 15. Helmi 2012 15:45

Re: Psyykit ja jälkipelit, viikko 4

ViestiKirjoittaja Neliveto » 24. Tammi 2015 13:56

RaahenTiikeri kirjoitti:Tosin voisihan 76:en jättää porukkapelienkin varaan,ainakin gubbe ja neliveto tekee ihan kunnianhimoisia(eli harvoin osuvia :lol: )porukkasysteemeitä jotka on minun makuun.


Olipa nätisti muotoiltu :lol:

Global Kid on kyllä ollut tosi hyvä viime aikoina ja tuntuu varmistuneen. Costatantisoldia pidän kuitenkin monipuolisempana hevosena ja varmempana kilpailijana, ja siksi tänäänkin luotto siihen on kova.
Neliveto
 
Viestit: 2845
Liittynyt: 06. Syys 2009 19:08

Re: Psyykit ja jälkipelit, viikko 4

ViestiKirjoittaja Touho » 24. Tammi 2015 14:24

Meikäläisen makuun tosi mielenkiintoinen kierros tänään Jokimaalla.

T76-1: Amazing Soul läpivarmaksi. On se vaan näytöiltään ihan eri sarjassa tässä lähdössä. Turha varmistella.

T76-2: Rapido Streamline voittaa, jos ei kuumene auton takana ja ei jää sisäradalta nakkeliin. Kierrätysvarmaksi hajotukseen. Amaretto Scoop oli tosi hyvä tauolta ja on nyt varmaan parempi, eikä sitäkään saa unohtaa. Love De Villeneuve tuntuu olevan kaikilta tähän ylläri-idea ja ihan pelattavissa sekin on. Yksi hevonen mikä on täysin unohdettu on Hopeless Guy. Hevonen on kunnossa ja mun mielestä sille käy maili paljon paremmin kuin pidemmät matkat. Varsinkin ylivauhdin sattuessa on tosi vaarallinen, jos selät vetävät yhtään.

T76-3: Hexan Voksu on koko uransa ajan ollut parhaimmillaan keulapäästä ja nyt sinne tuskin alkumatkasta pääsee. Ei mun mielestä varmaksi. K.P. Salamasta tykkään tosi paljon ja nyt sen prosentit on kyllä tosi alhaalla. Yllättäjiä löytyy sitten melkeen joka makuun.

T76-4: Tähän toiseksi läpivarmaksi Incredible Ironman. Mun mielestä on vaan ylikylän vehje tämmöiseen sakkiin nyt kun on alkanut toimimaan. 2600 metriä suosii ja hevonen on sopivasti pelattu, joten siitä toinen varma.

T76-5: Vaikea lähtö, jos ei luota Diktaattoriin. Aina tuolta takamatkan takarivistä on ihan herrassaan, että miten juoksu lähtee luontumaan, joten kyllä tähän useampi rasti kannattaa laittaa. Aaron Hem on siihen nähden tosi vähän pelattu, että pari viikkoa sitten oli samanlaisessa tehtävässä suursuosikki.. Nopeasti pelikansa unohtaa. Vieskerin Valo tuntuu myös tosi vähän pelatulta, yleensä ollut heti tauolta ihan hyvä.

T76-6: Kolmella eniten pelatulla menee jo pitkälle, mutta yllätyskin tässä vähän haiskahtaa. Juoksunkulusta saattaa tulla mielenkiintoinen kiitos EP:n. Vaikea lähtö.

T76-7: Kuvittelin Costatantisoldin olevan suurempikin suosikki. En pitäisi yhtään mahdottomana, että olisi jo takasuoralla keulassa ja silloinhan sen tappiota on vaikea kuvitella. Toinen hajotusvarma.

Näiden pohjalta tein seuraavan hajotuksen, jossa luotetaan Amazing Souliin ja Incredible Ironmaniin ja että vähintään toinen Rapido Streamline tai Costatantisoldi voittaa.
Kuva
Touho
 
Viestit: 3635
Liittynyt: 25. Heinä 2011 12:41

Re: Psyykit ja jälkipelit, viikko 4

ViestiKirjoittaja Ruikonperä » 24. Tammi 2015 14:54

Hyvät ravit Jokimaalla ja muutenkin sellainen paikka, jonne olisi voitu antaa vuoden ravirata-titteli vaikka kuinka monta vuotta putkeen... Niitä harvoja, joissa tunnutaan painavan koko ajan eteenpäin eikä tyydytä status quoon. Tosin pienen miinuksen annan äänityöntekijöistä, mutta se on aika pieni miinus. Tuli muuten eilen mieleen, että tuliskohan Oulun raveja seurattua yhtä hanakasti ilman Hyvösen & Pylkkäsen turinointia? Miksei joka raveissa voisi olla vastaavaa!

Neliveto kirjoitti:Global Kid on kyllä ollut tosi hyvä viime aikoina ja tuntuu varmistuneen. Costatantisoldia pidän kuitenkin monipuolisempana hevosena ja varmempana kilpailijana, ja siksi tänäänkin luotto siihen on kova.

Sama täällä. Kaiken järjen mukaan Costa pääsee aikaisessa vaiheessa keulaan ja vaikea uskoa, että GK pystyisi sitä sentään nujertamaan rinnalta. Toki Västerbo Missioniolla voisi pystyä puolustamaan keulat, mutta kai Hannu Korpi fiksu on ja ei ala urheilemaan Airaksista vastaan. Kai VM:n parhaat tsanssit VOITTAA lähtö on ajaa toisesta sisältä. Vähän ihmetyttää kuitenkin miksi sitä on pelattu noin paljon enemmän kuin Global Kidia.

Neliveto kirjoitti:Tänään 76-pelissä otetaan varmat alusta ja lopusta. Amazing Soulin täytyy olla vahvoilla tauosta huolimatta, koska vastus on nyt aika kevyt.

En oikein itsekään tiedä miksi, mutta jostain syystä Amazing Soul tuntuu ihan liikaa pelatulta. Edelleen suhtautuisin pienellä varauksella onko se ihan letkeimmillään hokeista ja onko se muka niin saletti keula? Demi De Veluwe oli niin jättihyvä viimeksi, että valitsin sen mestaruusliigaankin. Ainoa vaan kun kilpailutilanteessa ei ole volttia ajettu ja vielä paha kakkosrata. Jokatapauksessa tästä voi tulla todella hieno lähtö kun Tampereen seudun miehet EePee ja Jukka Kinnunen ajavat kilpoja! Siinä todella katsotaan kummalla peli vetää...

Neliveto kirjoitti:Amaretto Scoop palasi hienosti tauolta. Pahin vastustaja on saanut sisäradan paikan, josta saattaa tulla mutkia matkaan.

Ihmeen paljon on Rapido Streamlinea vedetty. Sarjat nousseet kuitenkin paljon ja tosiaan sisärata ei välttämättä ole toivepaikka. Amaretto Scoop on tosi hyvä, mutta Apache Kemp voi olla luokaltaan lähdön paras ja ihan järjettömän vähän vedetty. Vastoin yleisiä luuloja MuTu-pohjalta sanoisin, että maililla rata 12 ei ole niin iso miinus kuin täydellä matkalla, etenkin talvikeleillä. Maileilla ajetaan niin usein koko matka kovaa, että se avaa tsanssit takahevosille ja pitkä loppusuora suosii. Ihmettelin viimeksi miksi Niemisen ajoa arvosteltiin twitterissä mm. omistajien toimesta, ainakin omaan silmään näytti, että hevonen vei eikä siinä paljoa ollut Niemisellä tehtävissä. Nyt saa väkisin selkäjuoksun...

Neliveto kirjoitti:Kolmannessa kohteessa Hujanhajan, Pirran Pilari ja Pireus saavat nappijuoksut ja ovat kaikki hyvässä vireessä.

Itse olen tässä Hexan Voksun miehiä. K.P. Salama ja Teskeri ovat luokaltaan hurjia laitteita, mutta tosi vaikea uskoa kummankaan ravaavan. Pireus olisi keulasta kova luu, mutta eikös Hujanhajan ole paras keulasta ja varmaan Törmänen yrittää kaikinkeinoin puolustaa paikkaansa. Jos oikein jättijytkyä hakee niin R.R. Erotar on vain pari pinnaa vedetty, vaikka puhutaan tammasta, joka lienee tulevaisuudessa kuningatarkisahevosia. Oli jo viimeksi hyvä ja parantaa varmasti tähän kun sai pikkutauolta startin alle.

RaahenTiikeri kirjoitti:?Korkeammassa sarjassa mää taas lienen Topperin miehiä.Olen pelannut Aaron Hemiä käytännössä sen koko uran,ja mulla ei ole kutinaa kyllä tällä kertaa yhtään siitä....
Topper /Diktaattori myös ehkä suorana kaksarina?
Mun mielestä Topper ei häviä voimavaroissaan oikeastaan yhtään näille ihan parhaimmillekkaan,mutta kuten statistiikkakin kertoo,niin kyse on äärimmäisen herkästä tapauksesta.Nyt tuntuisi olevan jotenkin palat kohdallaan Topperilla.

Diktaattorin on kova usko vaikka lähtöpaikka on tosi murheellinen. Ruotsalainen lupaa ajaa aggresti ja on se niin hyvä ollut, että jyrää nää muut vaikka tarpoisi kolmatta koko matkan. Toivottavasti Ruotsalainen myös ajaa miten lupaa, kesällä joutui _muutaman_ kerran pettymään Virijorin kanssa kun toivoi vähän aggrempia ajolinjoja... Keisaria voisi kokeilla suoraan pariin, vaikka viimeksi olikin lopussa yllättävän pehmeä. Uskon tuon kuitenkin parantavan koko ajan kun saa startteja. En tiedä vaikuttiko siihen viime kerran pehmeyteen kun kuski jostain syystä piteli takasuoralla ja loppusuoralla ei ajanut yhtään...

Neliveto kirjoitti:Pronssidivarissa Invantaggio on kiinnostavin hevonen peleissä. Ruuna oli Oulussa hyvä, mutta kiristä tuli vähän liian pitkä. Desiree Lady on toki todennäköisin voittaja tähän.

Desiree Lady näytti niin jättihienolta Turussa, että uskotaan siihen ja sen selästä nauttimaan pääsevä Calle Corvette suoraan pariin.

Ihan ravien eka lähdössä Moilanen kierrättänee heti eteenpäin Ideal Du Pointilla ja tasaisen tappavalla matkavauhdilla jyrää tämän porukan ja joku iso numero toiseksi. Scarlet Darban, Creme De Shiraz ja Emmahall Laukko ainakin IDP:n kautta.

RaahenTiikeri kirjoitti:Saran Salaman tietty yksioikoisuus,lämminveriavaus->keulajuoksu(pait oulun kunkkareissa,aina AT Ekon takana)

Käsitinkö jotain väärin, mutta eikös Saran Salamalla ajettu keulasta joka matka Oulun kunkuissa?
Ruikonperä
 
Viestit: 15604
Liittynyt: 15. Elo 2009 20:04

Re: Psyykit ja jälkipelit, viikko 4

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 24. Tammi 2015 15:02

Ruikonperä kirjoitti:Käsitinkö jotain väärin, mutta eikös Saran Salamalla ajettu keulasta joka matka Oulun kunkuissa?

-sekotanko mää ny sit paikkakunnan?Siis silloin kun AT Eko voitti kuninkuuden,niin eikö joka lähtö ollut AT Eko keulassa,Saran Salama 2.sis?Ja joka lähdössä myös tultiin maaliin noin?

EDIt:
mutta ihan kaikki on mahdollista,mää olen päissäni ja kaikkee.Mielikuva vaan että Saran Salama oli KIRJAIMELLISESTI todellinen kakkonen Ekon voittaessa.Tarkistetaan...sitä varten meillä on wikip...ei kun hippos.
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri
 
Viestit: 3606
Liittynyt: 15. Helmi 2012 15:45

Re: Psyykit ja jälkipelit, viikko 4

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 24. Tammi 2015 15:10

Joo,tarkistettu.Määhän olin ihan väärässä mielikuvieni kanssa. :cowboy:
Noin ne mielikuvat vie ihmistä;olinköhan mää ees armeijassa 1999 ja onkohan mun vanhemmat mun vanhempia?
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri
 
Viestit: 3606
Liittynyt: 15. Helmi 2012 15:45

Re: Psyykit ja jälkipelit, viikko 4

ViestiKirjoittaja Ruikonperä » 24. Tammi 2015 15:28

RaahenTiikeri kirjoitti:Joo,tarkistettu.Määhän olin ihan väärässä mielikuvieni kanssa. :cowboy:
Noin ne mielikuvat vie ihmistä;olinköhan mää ees armeijassa 1999 ja onkohan mun vanhemmat mun vanhempia?

Onko tämä palstakaan totta vai kuvittelenko vain kaiken :shock:

Olipa omituisia ajoja eka lähdössä. Miksi Okkolin puolustaa keulaa tuollaisella hevosella? Miksi Antti ajaa suosikin sisälle edellisen taakse? Miksi Jukka Torvinen ottaa kolmannella kiinni just kun on pääsemässä kuolemaan? Miksei Moilanen kierrättänyt heti eka takasuoralla kuolemaan?
Ruikonperä
 
Viestit: 15604
Liittynyt: 15. Elo 2009 20:04

Re: Psyykit ja jälkipelit, viikko 4

ViestiKirjoittaja Touho » 24. Tammi 2015 15:30

Nyt meni kyllä Ruikonperän kanssa ajatukset ihan ristiin tämän päivän 76-kohteista :) Välillä näinkin päin, yleensä ollaan kyllä aika pitkälti samoilla linjoilla.
Touho
 
Viestit: 3635
Liittynyt: 25. Heinä 2011 12:41

Re: Psyykit ja jälkipelit, viikko 4

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 24. Tammi 2015 15:34

quote="Touho"]Nyt meni kyllä Ruikonperän kanssa ajatukset ihan ristiin tämän päivän 76-kohteista :) Välillä näinkin päin, yleensä ollaan kyllä aika pitkälti samoilla linjoilla.[/quote]
-tää on siitä hyvä palsta,että voi olla eri mieltä ilman v-,p-,p-,j- ja s- alkuisia sanoja.
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri
 
Viestit: 3606
Liittynyt: 15. Helmi 2012 15:45

Re: Psyykit ja jälkipelit, viikko 4

ViestiKirjoittaja Ruikonperä » 24. Tammi 2015 15:45

Nyt täytyy kehua Okkolinia, ei ole ikinä kantanut noin huonolle raville mennyttä hevosta maaliin ja vielä (puolikkaana) voittajana :mrgreen:
Ruikonperä
 
Viestit: 15604
Liittynyt: 15. Elo 2009 20:04

Re: Psyykit ja jälkipelit, viikko 4

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 24. Tammi 2015 16:16

päivän lundet avattu.Chili Factorin sija kiinni.
Oli mielestäni 100% kohde ja maksoi 1,7 kertaa.
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri
 
Viestit: 3606
Liittynyt: 15. Helmi 2012 15:45

Re: Psyykit ja jälkipelit, viikko 4

ViestiKirjoittaja Ruikonperä » 24. Tammi 2015 16:33

Eikö Jokimaalla ole vieläkään opittu. Taaskin jäi Emmiltä kaksi viimeistä 76-kohdetta käymättä läpi ajanpuutteen vuoksi :shock:
Ruikonperä
 
Viestit: 15604
Liittynyt: 15. Elo 2009 20:04

Re: Psyykit ja jälkipelit, viikko 4

ViestiKirjoittaja Ruikonperä » 24. Tammi 2015 16:42

Eipä vaikuttanu Amazing Soul vieläkään terveeltä ja Demi De Veluwe ei voltista ravannut, joten Mäki-Tulokkaan juhlat jatkuvat, vuoden statsit nyt 11 8-0-1 :clap: Thula Sana oli kyllä tosi hyvä, veti tosi kovaa ekan mailin, mutta korvat pyöri vielä loppukurvissa :thumbup1:
Ruikonperä
 
Viestit: 15604
Liittynyt: 15. Elo 2009 20:04

Re: Psyykit ja jälkipelit, viikko 4

ViestiKirjoittaja Touho » 24. Tammi 2015 17:00

Mukavaan paikkaan petti Perttusen kärryt, kun 80 eurolla 1-9 paria :facepalm:
Touho
 
Viestit: 3635
Liittynyt: 25. Heinä 2011 12:41

Re: Psyykit ja jälkipelit, viikko 4

ViestiKirjoittaja Ruikonperä » 24. Tammi 2015 17:03

Mitä ihmettä tapahtui, taisi kärryt hajota Perttuselta? Hurjannäköinen tilanne, mutta onneksi Hannu Torvisella oli huikeat refleksit ja kerkesi väistää eikä tainnut jäädä Saarelankaan hevosen alle. Aikaisemminkin olisi voinut lähdön keskeyttää ja ihan oikea päätös mielestäni. Vaikkakin oma pelikohteeni Apache Kemp näytti siltä, että tulee vuorenvarmasti jos lähtö saa jatkua ;)
Ruikonperä
 
Viestit: 15604
Liittynyt: 15. Elo 2009 20:04

EdellinenSeuraava

Paluu Totopelit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 34 vierailijaa

cron