Psyykit ja jälkipelit, viikko 37

Tällä alueella keskustellaan totopeleistä. Vihjeet, jossittelut ja muut vastaavat tänne.
Alueen säännöt
Pidetään keskustelu asiallisena. Ei rasistisia, eikä muulla tavoin loukkaavia viestejä. Asiattomat viestit poistetaan ja käyttäjille voidaan jakaa varoituksia. Mikäli käyttäjän rikkeet ovat toistuvia, kirjoitusoikeudet tullaan poistamaan pysyvästi. Vastuu viestien sisällöstä on kirjoittajilla itsellään.

Re: Psyykit ja jälkipelit, viikko 37

ViestiKirjoittaja JamoT » 16. Syys 2014 21:46

mulle kroonisesti perseaukisena ihmisenä kyllä kelpaa joku osuus mahdollisesta voitto-osuudestani itsellenikin ,mutta kyllähän tällaisesta eleestä kuuluu jotain jos ei yleishyödyllistä,niin tallikahvion hyödyllistä järkätä.

en osaa käyttää täta, mut tohon selvennyksenä... (siis RaahenTiikeri)

Et oon ihan yhtä persaukinen kun kaikki ravimiehet on :D
Mut tuli vaan niin tunteellinen fiilis lauantaina (2 päivän juomisen jälkeen :cowboy: :cowboy: )
tähän palstaan, jota oon lukenut pitkään...
et tääl on harvinaisen selväpäistäporukkaa ja hyvä fiilis..
ei pahemmin vittuilua, vaan yhteen hiileen puhallusta!

Ni teki mieli tehä jotain...eikä mielikuvitus riitä muuhun...ni se on sit huomen se lappu :oops: :oops:
JamoT
 
Viestit: 83
Liittynyt: 25. Helmi 2014 23:05

Re: Psyykit ja jälkipelit, viikko 37

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 16. Syys 2014 22:53

JamoT kirjoitti:Mut tuli vaan niin tunteellinen fiilis lauantaina (2 päivän juomisen jälkeen )
tähän palstaan, jota oon lukenut pitkään...
et tääl on harvinaisen selväpäistäporukkaa ja hyvä fiilis..


-täällä taitaa olla ihan tietyllä tavalla selväpäistä porukkaa.... :lol:

-kuten aiemminkin jo kirjoitin,niin eiköhän tuosta sinullekkin joskus jotain takaisin palaudu.Täällä on ennenkin hyvää hyvyyttään ihmisille makseltu osia porukkapeleihin(lähinnä bonuskierrokset)ilman että asianosainen on edes tiennyt olevansa mukana porukassa...
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri
 
Viestit: 3606
Liittynyt: 15. Helmi 2012 15:45

Re: Psyykit ja jälkipelit, viikko 37

ViestiKirjoittaja Neliveto » 17. Syys 2014 07:54

JamoT kirjoitti:mulle kroonisesti perseaukisena ihmisenä kyllä kelpaa joku osuus mahdollisesta voitto-osuudestani itsellenikin ,mutta kyllähän tällaisesta eleestä kuuluu jotain jos ei yleishyödyllistä,niin tallikahvion hyödyllistä järkätä.

en osaa käyttää täta, mut tohon selvennyksenä... (siis RaahenTiikeri)

Et oon ihan yhtä persaukinen kun kaikki ravimiehet on :D
Mut tuli vaan niin tunteellinen fiilis lauantaina (2 päivän juomisen jälkeen :cowboy: :cowboy: )
tähän palstaan, jota oon lukenut pitkään...
et tääl on harvinaisen selväpäistäporukkaa ja hyvä fiilis..
ei pahemmin vittuilua, vaan yhteen hiileen puhallusta!

Ni teki mieli tehä jotain...eikä mielikuvitus riitä muuhun...ni se on sit huomen se lappu :oops: :oops:


Kiitos minunkin puolestani. Mukava, että palstalle tulee uusia kirjoittajia. Ja tosiaan donatohanoverilainen kelpaa :D
Neliveto
 
Viestit: 2845
Liittynyt: 06. Syys 2009 19:08

Edellinen

Paluu Totopelit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa

cron