Tuota Tuulensuvin lähtöä kun katsoo uudestaan niin mitenköhän eivät palauttaneet kun voltithan ovat aivan sekaisin, kahdenkympin hevoset joutuvat lähtemään paikoiltaan ja Hannu Hietasen hevonen vielä tyrmättiin hetikohta aja-komennon jälkeen
Huomista Mikkeliä yritin tiirailla, mutta suurempia ideoita ei löytynyt. Ekan kohteen Saaga S on tosi mielenkiintoinen, ekan kerran on kaikki kengät pois. Ilman etukenkiähän toi on saanut vielä yhden vaihteen niin saako nyt vielä sitäkin enemmän? Hurja-Ero on tietty kova ja pääsee Dominikin takaa läpi kohti keulaa, mutta on siinä laukkariskikin iso kun paineissaat olevat mies sekä hevonen yrittävät sujahtaa porukan läpi keulaan... Tällä foorumilla kun on muitakin Poppuli-faneja, niin Satavarmaa katsoessa ihmetytti Venäläisen todella hämmentävä kommentoi ettei Poppulille kengittä ajaminen merkkaa mitään. Niin kauan tuota hevosta tullut seurattua, että onhan sillä hirveä parannusvaikutus! Varmaan hevonenkin ihmetteli noita kommenteja niin paljon, että halusi jäädä pois
Simelius on yllättävän iso suosikki vaikkei vastus finaalilähdöksi erityisen tasokas olekaan. Välkyn Tuiskua pidän kuitenkin parempana hevosena ja Raivio antanee painetta keulalle. Se on ainakin varma ettei se mies pakittele! Jos keulassa ajavat toisensa puhki niin kenttä voi kääntyä. Takaa kiinnostaisi Tuikun Poju ja erityisesti Hevirokki, joka on parantanut hurjasti uudella treenarilla ja voittaa ihan kohta jossain.
Kultadivarissa intuitio sanoo Nassen voittavan ja varma menolippu Kymi GP:hen! Jos Green Pepper taas skrellaisi niin saisikohan kutsun?
Hienossa valiodivarissa kaikki tipsaa Hullumiestä, mutta hurjasti pitää parantaa tauonjälkeisistä starteista. Toki maili + keula on ollut Hullumiehen juttu, mutta silti ei maistu lainkaan. Boker on pelattu suosikiksi ja uusi kuski voi piristää, mutta koska se on viimeksi voittanut jostain muualta kuin keulasta? Virijori tossa itselleni se maistuvin on. Viimeksi juoksu meni ihan mahdottomaksi, mutta sitkeästi tuli perille asti ja esitys oli tosi hyvä. Ihan arpapeliä tietty mitä tapahtuu kutoselta, jääkö roikkumaan ulkoradoille vai pääseekö tiputtamaan kärjen läheisyyteen.