Psyykit ja jälkipelit, viikko 36

Tällä alueella keskustellaan totopeleistä. Vihjeet, jossittelut ja muut vastaavat tänne.
Alueen säännöt
Pidetään keskustelu asiallisena. Ei rasistisia, eikä muulla tavoin loukkaavia viestejä. Asiattomat viestit poistetaan ja käyttäjille voidaan jakaa varoituksia. Mikäli käyttäjän rikkeet ovat toistuvia, kirjoitusoikeudet tullaan poistamaan pysyvästi. Vastuu viestien sisällöstä on kirjoittajilla itsellään.

Re: Psyykit ja jälkipelit, viikko 36

ViestiKirjoittaja nipa » 10. Syys 2013 08:31

-Nisula- kirjoitti:enemmän sinä olet nokkeluuksiesi kanssa saanut palautetta keskutelukulttuuristasi,


Tämä toki pitää paikkansa, kun tällaisenkin palautteen saaminen on aikanaan työelämässäkin kuulunut ammattiini. En kuitenkaan sotkisi noita bannejani oranssin keskustelukulttuurin tyyliin tähän ketjuun, vaikka ymmärryksesi ei tunnu korkeammalle ylettyvänkään. :laugh:
nipa
 
Viestit: 2346
Liittynyt: 29. Elo 2009 19:46

Re: Psyykit ja jälkipelit, viikko 36

ViestiKirjoittaja -Nisula- » 10. Syys 2013 08:38

grenberg kirjoitti:Vermossa kuultua että oli tarjottu 125 000e, mut ei ollu lähteny kaupaksi siis ennen Derby lähtöä...


No en minäkään ennen lähtöä olisi Veniceä myynyt tohon rahaan, ostaja olisi voinut saada hetkessä kauppahinnan takaisin kun voittoon oli ennen starttia ihan kohtuu saumat.

Mutta se minua vähän ihmetyttää, että näihin raviliigoihin myydään 700 osaketta á 100/kpl, niin miksei sitä megakimppaa voisi tehdä tällaisen huippuhevosen ympärille? Ei se enää kauheen paljoo kalliimmaksi tulisi, mutta elämykset olisivat parhaassa tapauksessa ihan toiselta planeetalta ja ennenkaikkea ostajat tietäisivät mitä saavat. Ei ole vaikea ennustaa sitä että osa näistä raviliigan hankinnoista floppaavat.
Avatar
-Nisula-
 
Viestit: 987
Liittynyt: 28. Joulu 2011 16:57
Paikkakunta: Södis

Re: Psyykit ja jälkipelit, viikko 36

ViestiKirjoittaja nipa » 10. Syys 2013 08:58

grenberg kirjoitti:Vermossa kuultua että oli tarjottu 125 000e, mut ei ollu lähteny kaupaksi siis ennen Derby lähtöä...


Korhonen ei tainnut olla pikkurahan puutteessa ennen derbyä ja tuskin tuo tarjous tulee jälkeenpäinkään riittämään. Ulkomaillehan tuo menee jos myydään. Näille kotimaan laihtuville markkinjoille tuota ei kannata ostaa. :ashamed:
nipa
 
Viestit: 2346
Liittynyt: 29. Elo 2009 19:46

Re: Psyykit ja jälkipelit, viikko 36

ViestiKirjoittaja -Nisula- » 10. Syys 2013 09:34

nipa kirjoitti:En kuitenkaan sotkisi noita bannejani oranssin keskustelukulttuurin tyyliin tähän ketjuun, vaikka ymmärryksesi ei tunnu korkeammalle ylettyvänkään. :laugh:


Senkus naureskelet, ei tarvittu ku nopea googlaus ja avot:

Jaa-jaa (1054086)
Lähettäjä: Nipa Lähetetty: 13.02.13 13:00

Mitähän epäasiallista ylläpidon mielestä olen viime päivinä
kirjoittanut niin, että minun pitäisi odottaa
epäasiallisuutta myös muilta.

Aika kova syytös tuo asiallisuuteen kykenemättömyys on
ylläpidolta. Jospa se tätä näkemystään tähän myös
perustelisi ja vastaisi asiallisesti kysymykseen

onko paska lurahtanut housuun myös ylläpidolta.


Ylläoleva on lainattu ravia.fi sivustolta ja sieltä voi jokainen käydä lukemassa jos loput kiinnostaa:

http://www.ravia.fi/read.php?viewall=1&groupid=7&id=1054034&subpage=0
Viimeksi muokannut -Nisula- päivämäärä 10. Syys 2013 09:38, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
-Nisula-
 
Viestit: 987
Liittynyt: 28. Joulu 2011 16:57
Paikkakunta: Södis

Re: Psyykit ja jälkipelit, viikko 36

ViestiKirjoittaja -Nisula- » 10. Syys 2013 09:37

Tupla.
Avatar
-Nisula-
 
Viestit: 987
Liittynyt: 28. Joulu 2011 16:57
Paikkakunta: Södis

Re: Psyykit ja jälkipelit, viikko 36

ViestiKirjoittaja nipa » 10. Syys 2013 09:57

Hienoa Nisula. Keskustelukulttuurisi tasoa kuvaa myös ylläoleva lainauksesi. Yleesä olen pitänyt näitä vanhojen kaiveluja vain alle 15vuotiaiden yli 30 vuoden ravikokemuksella väsättyinä kirjoituksina, mutta ilmeisesti se koskee myös vanhempia lätkäjunnujen tasolle jääneitä ikinuoria.

Kun siellä oranssilla paskaa tongit, välty astumasta siihen paskaan, jota muuan Nisula siellä ulosti.

Onnea vaan tämänkin palstan ylläpidolle. Ehkä näette minut tämänkin ainoana törkykasan aiheuttajana. Nisulahan "vanhan katkeran miehen" nälvijänä syytön on.

Paina päälle vaan, Nisula :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
nipa
 
Viestit: 2346
Liittynyt: 29. Elo 2009 19:46

Re: Psyykit ja jälkipelit, viikko 36

ViestiKirjoittaja -Nisula- » 10. Syys 2013 10:08

En ole koskaan tavannut yhtä herkkähipiäistä ihmistä. Jos itse laukoo muka-nokkeluuksia muista kirjoittajista ja heidän mielipiteistään, niin kai nyt pitää myös jotain palautetta kestää itsekkin? Eikö? Miten se verbaalinen veistely on vain sinun yksityisoikeutesi?

Lainaus oli vaan todiste siitä, että kun tituleeraat itseäsi puhtaana pulmusena ja että kirjoittelukulttuurisi on valovuoden muiden yläpuolella, että asia ei ole näin. Sorrut itse ihan samaan tapaan sanailuun kuten muutkin, yleensä sanailut kestetään mutta vain sinä otat niistä itseesi ja teet dramaattisen poistumisen kun joku on erimieltä. Itse olen ravialla kirjoittanut, joskus kärkevästikkin, ja niitä juttuja varmaan löytyy netistä pilvin pimein, mutta niiden kirjoitusten perusteella en ole sinne bannia saanut koskaan. Voit todistaa tämän vääräksi jos pystyt.

Eiköhän jatketa taas aiheesta.
Avatar
-Nisula-
 
Viestit: 987
Liittynyt: 28. Joulu 2011 16:57
Paikkakunta: Södis

Re: Psyykit ja jälkipelit, viikko 36

ViestiKirjoittaja nipa » 10. Syys 2013 10:24

-Nisula- kirjoitti:En ole koskaan tavannut yhtä herkkähipiäistä ihmistä. Jos itse laukoo muka-nokkeluuksia muista kirjoittajista ja heidän mielipiteistään, niin kai nyt pitää myös jotain palautetta kestää itsekkin? Eikö? Miten se verbaalinen veistely on vain sinun yksityisoikeutesi?

Lainaus oli vaan todiste siitä, että kun tituleeraat itseäsi puhtaana pulmusena ja että kirjoittelukulttuurisi on valovuoden muiden yläpuolella, että asia ei ole näin. Sorrut itse ihan samaan tapaan sanailuun kuten muutkin, yleensä sanailut kestetään mutta vain sinä otat niistä itseesi ja teet dramaattisen poistumisen kun joku on erimieltä. Itse olen ravialla kirjoittanut, joskus kärkevästikkin, ja niitä juttuja varmaan löytyy netistä pilvin pimein, mutta niiden kirjoitusten perusteella en ole sinne bannia saanut koskaan. Voit todistaa tämän vääräksi jos pystyt.


Jaa-jaa. Paskanjauhajiin olen suhtautunut aina herkkähipiäisesti. Minä en sinun laillasi paskaa menneistä kirjoituksista tongi, enkä ole niitä niin nopeasti kuin sinä googlaa keskusteluarkistoista. Mielipiteet ovat mielipiteitä, herkkähipiäisetkin, mutta henkilökohtainen vittuilu on eri asia.

Aiheesta sinun kanssasi on vaikea keskustella oman herkkähipiäisyytesi vuoksi.
nipa
 
Viestit: 2346
Liittynyt: 29. Elo 2009 19:46

Re: Psyykit ja jälkipelit, viikko 36

ViestiKirjoittaja Harri H » 10. Syys 2013 10:29

Joo palataanpa tosiaan aiheeseen, tämä ketju menee lukkoon.

Derby-keskustelua voi jatkaa täällä, totokeskustelua alkaneen viikon raveista taas täällä.

Keskinäistä nokittelua saatte jatkaa jossain aivan muualla. Minulle on aivan sama missä, mutta täällä se ei jatku, kiitos.
Maybe, just once, someone will call me "Sir" without adding, "You're making a scene." - Homer J. Simpson
Harri H
 
Viestit: 6750
Liittynyt: 15. Elo 2009 12:42

Edellinen

Paluu Totopelit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 34 vierailijaa

cron