Psyykit + jälkipelit, viikko 26

Tällä alueella keskustellaan totopeleistä. Vihjeet, jossittelut ja muut vastaavat tänne.
Alueen säännöt
Pidetään keskustelu asiallisena. Ei rasistisia, eikä muulla tavoin loukkaavia viestejä. Asiattomat viestit poistetaan ja käyttäjille voidaan jakaa varoituksia. Mikäli käyttäjän rikkeet ovat toistuvia, kirjoitusoikeudet tullaan poistamaan pysyvästi. Vastuu viestien sisällöstä on kirjoittajilla itsellään.

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 26

ViestiKirjoittaja Ruikonperä » 29. Kesä 2013 23:00

Nyt lähti sitten Vinkan Hovi lentoon jenkkikärryillä :D

Sodankylän yöttömän yön raveja tässä katselen ja on kyllä hienon näköinen rata :thumbup:
Ruikonperä
 
Viestit: 15604
Liittynyt: 15. Elo 2009 20:04

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 26

ViestiKirjoittaja Kädetön » 30. Kesä 2013 20:59

Marat voitti Pihlajan Aaronin autolähdössä. Joskus vaan tulee kaikenlaisia ajatuksia mieleen pelien tiimoilta...
Kädetön
 
Viestit: 3642
Liittynyt: 24. Helmi 2012 23:01

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 26

ViestiKirjoittaja Touho » 30. Kesä 2013 21:04

Kädetön kirjoitti:Marat voitti Pihlajan Aaronin autolähdössä. Joskus vaan tulee kaikenlaisia ajatuksia mieleen pelien tiimoilta...

Jaa. Mä kun en nähnyt tossa oikeen mitään ihmeellistä. Marat on hyvä hevonen ja sai keulan tuoman edun Aaroniin nähden. Vauhti oli suht rauhallista ja kai sen nyt kaikki ymmärtää, että Aaronilla ajeltiin prepareeta tuossa? Kevyillä valmisteluilla, eikä näyttänyt edes mitään lappuja olevan päässä tai muuta. Sai hyvän juoksun ja vähän laukkasikin loppukurvissa. Eikä Akselin ajosta rahanjakosuoralla lusta tullut ainakaan mun silmään mieleen :mrgreen:
Touho
 
Viestit: 3635
Liittynyt: 25. Heinä 2011 12:41

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 26

ViestiKirjoittaja Kädetön » 30. Kesä 2013 21:21

Tämä on raviurheilua, enkä missään nimessä syytä ketään, mutta eikös Bradinkin pitänyt olla saletti Suur-Hollola voittaja?
Kädetön
 
Viestit: 3642
Liittynyt: 24. Helmi 2012 23:01

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 26

ViestiKirjoittaja Touho » 30. Kesä 2013 21:26

Kädetön kirjoitti:Tämä on raviurheilua, enkä missään nimessä syytä ketään, mutta eikös Bradinkin pitänyt olla saletti Suur-Hollola voittaja?

AAAARGGH. Mitä mä nyt olen sullekin tehnyt?? Ja kerro nyt jumalauta missä mä olen edes noin sanonut?? Lue koko SH-ketju, olen tasan tarkkaan spekuloinut välieristä enkä ole finaalista maininnut muuta kuin, että se on kaikkien aikojen kovin koskaan. Finaalia spekuloivat Ruikonperä ja RaahenTiikeri, heistäkään ei kumpikaan julistanut Bradia varmaksi voittajaksi.
Touho
 
Viestit: 3635
Liittynyt: 25. Heinä 2011 12:41

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 26

ViestiKirjoittaja manu mainio » 30. Kesä 2013 23:41

Miljoonaraveista tulisi tehtyä paikanpäällä joka vuosi isompi tili kuin töistä mutta kun ei vaan saakelivie osaa :evil: :cry: :mad: :roll: :cowboy: :angry:
manu mainio
 
Viestit: 643
Liittynyt: 30. Tammi 2011 23:26
Paikkakunta: Ilmajoki

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 26

ViestiKirjoittaja Masa V » 01. Heinä 2013 08:32

Värikästä on keskustelu kaikilla foorumeilla tästä Suur-Hollolasta, näemmä täälläkin... :) Itse olen Pohjois-Norjassa ja vasta tänä aamuna pääsin näkemään lähtöjä netistä. Huomenna paluu Kiirunan ja Oulun kautta kotiin. Harstadin kupeessa käytiin (ei tosin raveissa...) ja täytyy nostaa hattua, kuinka Oulun ja Rovaniemen suunnalta täällä käyvät talvellakin raveissa. On Norjan puolella aika mutkikas tie ja suhteellisen kapeakin, sitten kun lunta tulee talvella aivan perkeleesti, niin kyllä pitää luottoa hevoseen olla, että jaksaa sinne ajaa... ja autoon löydyttävä luottoa, että lumessa pääsee mäet ylös.

Brad De Veluwe oli mun mielestä lievä pettymys tällä kertaa, huonompi kuin Elitloppetissa. Korvenoja mokasi taas vaihteeksi. Ja kuten aikaisemmin olen kirjoittanut, maililla tämä voisi olla ihan maailman ykkösiä, mutta täydellä matkalla ei vaan ole aivan yhtä hyvä. Tokihan 06 avaus Jokimaalla, vastaa ehkä 03 avausta Solvallassa, mutta silti... olisi pitänyt kestää paremmin. Ja jälleen hevonen sai tällaisen ikävän juoksun, että lopussa väsyi. Huonoa tekee nämä ajot hevosen psyykelle. Korvenoja ei näköjään osaa ajaa muita kuin keulajuoksuja tällä(kään) hevosella. Kumpa antaisivat jonkun muun ajaa hevosta välillä.

Ensi vuonna Edward Ale taitaa mennä menestyksessä ohi, vaikka lähtökohtaisesti en pidä sitä yhtä lahjakkaana kuin Bradia. Edward Alea ajettu ja rakennettu enemmän maltilla, parempi valmentaja ja parempi kuski... Voisi pelata vaikka EA:n Elitloppet-menestyksen puolesta, ainakin sinne sijoille 1-4, menee finaaliin ja kertoimet voi olla kohdallaan...

Tietääkö muuten kukaan mihin voi pelata Suomen kunkkarivoittajaa tässä vaiheessa? Vai voiko mihinkään?
On surullinen fakta, että hevonen jolla ei ole vaivaa, on huono. (Kati Lindsberg)
Masa V
 
Viestit: 5292
Liittynyt: 11. Loka 2009 23:49
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 26

ViestiKirjoittaja -Nisula- » 01. Heinä 2013 08:49

Masa V kirjoitti:Tietääkö muuten kukaan mihin voi pelata Suomen kunkkarivoittajaa tässä vaiheessa? Vai voiko mihinkään?


Tällä hetkellä ei kai ole missään auki? Katselin vanhoja juttuja ja heinäkuun alussa ovat tulleet ekat kertoimet ainakin muutamina vuosina, Nordicbet taitaa olla se ensimmäinen joka ne kertoimet tarjoilee, joten sieltä kannattaa katsella ja refreshiä painella. Tammojen puolella pakka on niin sekaisin että voi olla että ne kertoimet julkaisu kestää tavallista pidempään.
Avatar
-Nisula-
 
Viestit: 987
Liittynyt: 28. Joulu 2011 16:57
Paikkakunta: Södis

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 26

ViestiKirjoittaja nipa » 01. Heinä 2013 08:54

Olipa Suur-Hollola. Numeropeleillä menestyi paremmin kuin asiantuntijan viisaudella. Eipä jääneet ennakkospekulaatiotkaan häpeään, kun ei niitä tehty. Pelirahat loppuvuodeksi maltillisilla peleillä tuli kuitenkin turvattua. Mitäpä noista jälkeenpäin kehumaan. Aika on ilmeisesti kulkemassa tästä harrastuksesta ohi. Lauantaina tapasin vain kaksi varsinaista ravituttua vuosienkin takaa, sunnuntaina ei ollut heitäkään. Väkeä oli kuitenkin tähän nettiaikaan kohtuullisesti, mutta viikonlopun kokonaisvaihto nettipelureidenkin kera ei järjestäjien keskuudessa hurraa-huutoja herättänyt. Mutta: nokka kiinn,i sanoi aikanaan Sorsakin, nyt sukelletaan.
nipa
 
Viestit: 2346
Liittynyt: 29. Elo 2009 19:46

Edellinen

Paluu Totopelit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa

cron