Ruikonperä kirjoitti:Nyt varmaan kaikki kehuu Kylliäisen tarkkaa ajoa De Toy Zenalla, mutta ite oon sitä mieltä, että ei juuri huonommin voi ajaa ja silti voittaa lähtöäKävi kyllä kaikki mahdolliset tuurit.
Ruikonperä kirjoitti:Neliveto kirjoitti:Niin näkyi olevan . Täytyy vähän ottaa sanoja takaisin, kun naureskelin lauantaina twitterspekulaatioille Eihän tuollaisen tilanteen pitäsi olla mitenkään mahdollista.
Joo itekin naureskelin ja nyt on vähän tämmöinen olo ->Tosin en siltikään menisi vannomaan, että Jokela oli varmasti edellä.
Ruikonperä kirjoitti:PJK kirjoitti:Meni laulun sanat uusiksi:
Teivaisen Antti ja Rannanjärvi ne jutteli kaharen kesken
Taklaa sinä v..uun se Tommin polle, niin minä ajan komian voiton.
Ei sentään, ei tuossa Teivaista voi kun kehua, mutta ajokielto pitää antaa Ala-Rantalalle, hengenvaarallista kaatoa yritti.
Pääkamerasta katsottuna Ala-Rantala oli jo kolmannella, mutta kai se vähän ahtaasti käänsi ensin eteen. Ei saanut sakkoja.
PJK kirjoitti:Ruikonperä kirjoitti:PJK kirjoitti:Meni laulun sanat uusiksi:
Teivaisen Antti ja Rannanjärvi ne jutteli kaharen kesken
Taklaa sinä v..uun se Tommin polle, niin minä ajan komian voiton.
Ei sentään, ei tuossa Teivaista voi kun kehua, mutta ajokielto pitää antaa Ala-Rantalalle, hengenvaarallista kaatoa yritti.
Pääkamerasta katsottuna Ala-Rantala oli jo kolmannella, mutta kai se vähän ahtaasti käänsi ensin eteen. Ei saanut sakkoja.
On sinne nyt se ajokielto tullut. Videolla näkyy selvästi, että Kylliäisen hevonen meinaa mennä turvalleen, kun tulee osuma etujalkaan.
Ruikonperä kirjoitti:Saas nähdä saako EP jotain kolmannen kurvin tapahtumista...
Randomraider kirjoitti:Ruikonperä kirjoitti:Saas nähdä saako EP jotain kolmannen kurvin tapahtumista...
Ainakin mun silmääni ajoi kyllä Orderlyn kintuille.
Ruikonperä kirjoitti:Randomraider kirjoitti:Ruikonperä kirjoitti:Saas nähdä saako EP jotain kolmannen kurvin tapahtumista...
Ainakin mun silmääni ajoi kyllä Orderlyn kintuille.
Ei ainakaan vielä näy sakkoja kellekään. Metukin sanoi, ettei kontaktia ollu, mutta laukka johtui tilanteen ahtaudesta.
Ruikonperä kirjoitti:Harri H kirjoitti:Jaa oman kylän Punta-Pate jäi pois viimeisestä lähdöstä, antikliimaksi ravi-illalle
Jostain syystä unohdin laittaa kisaan varahevoset. Heti kun Pylkkänen sanoi viimeiseen lähtöön tulevan poisjäänti niin laitoin jo kynän valmiiksi Punta-Paten kohdalle ruksimaan poisjäänninMitä ihan nopean pätkän näin sen lämmityksestä niin ihan OK:lta näytti.
RaahenTiikeri kirjoitti:on ihan ilahduttavaa,että randomraider on alkanut viime aikoina säännöllisesti kirjoittelemaan näihin psyykkeihin.
Randomraider kirjoitti: sillä kantis Toto-line paikka ( jossa minut tulkitaan jo huonekaluksi ) oli rempassa.
Randomraider kirjoitti:Nyt pitää laittaa se myssypäähän ja etsiä ne kummitukset tuosta rivistä. Jonkun Kampurajalka Kempin tai Kihti Speedin saan tuolta vielä saapumaan saattana
Randomraider kirjoitti:Hmm, voikohan tuo ekan kohteen Golda Nightwish olla kokenut Papalla sellaisen metamorfoosin, että sitä voisi jopa harkita pelaavansa. Vähän hölmöä kyllä pelata hevosta vain sen takia, että se tulee Airaksisen treenistä, mutta on kai näitä kummempiakin pärjääjiä ollut. Papan kommentit auttoivat kummasti:- Voi olla kärjessä tai viimeinen
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa