Tallikahvion kimppapelit

Tällä alueella keskustellaan totopeleistä. Vihjeet, jossittelut ja muut vastaavat tänne.
Alueen säännöt
Pidetään keskustelu asiallisena. Ei rasistisia, eikä muulla tavoin loukkaavia viestejä. Asiattomat viestit poistetaan ja käyttäjille voidaan jakaa varoituksia. Mikäli käyttäjän rikkeet ovat toistuvia, kirjoitusoikeudet tullaan poistamaan pysyvästi. Vastuu viestien sisällöstä on kirjoittajilla itsellään.

Re: Tallikahvion kimppapelit

ViestiKirjoittaja Touho » 02. Touko 2014 21:17

RaahenTiikeri kirjoitti:EDIT:
voin myös uhrautua lapun tekijäksi ellei muita löydy.Mulla ei ole kuin aikaa ensi keskiviikkoon asti.Melkein mitä lenkkeilyltä ja kuntoiluilta jää(ja ruuan tekemiseltä)aikaa,niin joutaa käyttää ravien psyykkaamiseen.

Mullakin vois olla aikaa lappu rustata, mutta kaikki vaihtoehdot käy.
Touho

ViestiKirjoittaja Aukusti » 02. Touko 2014 21:43

Mukana ollaan pitkästä aikaa. :thumbup:
Aukusti

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 02. Touko 2014 22:01

Touho kirjoitti:
RaahenTiikeri kirjoitti:EDIT:
voin myös uhrautua lapun tekijäksi ellei muita löydy.Mulla ei ole kuin aikaa ensi keskiviikkoon asti.Melkein mitä lenkkeilyltä ja kuntoiluilta jää(ja ruuan tekemiseltä)aikaa,niin joutaa käyttää ravien psyykkaamiseen.

Mullakin vois olla aikaa lappu rustata, mutta kaikki vaihtoehdot käy.

-ei mulla mitään suurta hinkua ole kantaa "vastuuta" muiden rahoista.pääasia että saa olla kunnon kimpoissa mukana
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri

ViestiKirjoittaja vivahd EERO » 02. Touko 2014 22:39

Mukana niin kauan kun henki pihisee.
vivahd EERO

ViestiKirjoittaja peksi » 04. Touko 2014 20:23

Voisin myös tulla mukaan tällä kertaa. Mahdollisuudet on myös itsellä lapun tekemiseen, mutta Touho tai Raahentiikeri käy erittäin hyvin :thumbup:
peksi

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 04. Touko 2014 20:32

Minä taas tyrkyttäisin peksille,koska et muistaakseni ole vielä näihin kimppoihin rivejä tehnyt.Siis näihin Bonus-kierroskimppoihin joita täällä on reilu vuosi pyöritelty.
Olen kyllä tässä kevyesti virittäytynyt jo keskiviikon kierrokseen eilisestä saakka,koska vaikka osallistun kimppaan,niin yleensä jätän aina(hyvissä ajoin)jonkun oman ideahkorikkaan lapun jossa en noteeraile viime hetkeen asti jenkkejä ym.

Mutta siis joka tapauksessa "työskentelen" (teen kimpan tai en)tän kierroksen parissa hieman normaalia enemmän kuten aina teen bonuksissa olin kimpassa mukana tai en.
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri

ViestiKirjoittaja Touho » 04. Touko 2014 21:34

Mulle käy hyvin, että peksi tekee lapun. Mitä olen huomannut, niin aika paljon ajatellaan lähdöistä samallalailla.

Kierros on kyllä aika haastavan näköinen ja voitto-osuus saattaa nousta koviinkin lukemiin.
Touho

ViestiKirjoittaja peksi » 04. Touko 2014 21:45

Raahentiikeri kirjoitti:Minä taas tyrkyttäisin peksille,koska et muistaakseni ole vielä näihin kimppoihin rivejä tehnyt.

Joo, en ole vielä kertaakaan tehnyt, ja osallistunutkin olen vain pari kertaa.

Kierros on kyllä hyvin haastavan näköinen ja varmat saattaa olla tiukassa. Mutta voin tosiaan tehdä lapun, jos se kaikille passaa.
peksi

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 04. Touko 2014 22:26

varmaan passaa.Me ollaan monet niin monesti niitä tehty ja kuten touho yllä kirjoitti,sun ideoille löytyy varmaan monestikin myötäilijöitä vaikkei sitä aina tauluun kirjoitettaisi.
peksi :thumbup:
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri

ViestiKirjoittaja peksi » 05. Touko 2014 13:45

No, kerta ei ole tullut vastaväitteitä niin sovitaan, että mä kokeilen tällä kertaa onneani. Pistän illalla tänne vähän mietteitä alkupään lähdöistä.
peksi

ViestiKirjoittaja vivahd EERO » 05. Touko 2014 18:17

En muista täällä näissä asioissa olleen koskaan ainakaan isompia vastaväitteitä palstalla oloni aikana, eikä varmaan tule olemaan nytkään. :D

Alkoi taas persaukisen eläkeläisen kiireet, eli töissä päivät pitkät pakerretaan, joten tuskin olen koneen ääressä osuuttani ajoissa lunastamassa. :facepalm:
Jos peksi voisi pistää tilinumeronsa YV:nä, niin pistän rahat tulemaan välittömästi. OP:n kautta kulkee pennoseni nykyään, muihin pankkeihin siirto vie päivän tai kaksi. Kiitokset pitkämielisyydestä jo etukäteen. :tuuletus:
vivahd EERO

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 05. Touko 2014 18:46

vivahd EERO kirjoitti:Alkoi taas persaukisen eläkeläisen kiireet, eli töissä päivät pitkät pakerretaan, joten tuskin olen koneen ääressä osuuttani ajoissa lunastamassa.

-tää oli jotenkin niin elämänmyönteisesti kirjoitettu että.... :lol:
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri

ViestiKirjoittaja vivahd EERO » 05. Touko 2014 19:23

Tiikerille kommentti: ELÄMÄ ON :thumbup: :cowboy: :thumbdown:

Sitten asiaan, peksille lähti 30 riikin taaleria, jos osuus jää alle sen, niin erotus on kivusta ja särystä, jos taas menee yli, niin erotuksen otat VOITOSTA. Jos tapahtuu ihme, että jäämme voitoitta, niin asia hoidetaan niin ettet huomaakkaan. :facepalm: :D
vivahd EERO

ViestiKirjoittaja peksi » 05. Touko 2014 19:47

Bonari kierrosta on nyt jonkin verran tutkittu, lähinnä ensimmäisiä lähtöjä ja tässä huomioita niistä

L2 Tämä vaikuttaa vahvasti viiden hevosen lähdöltä. Nämä ovat Peli-Pertsa, Kemun Tutu, Krimori, Hopihopi ja Hiskin Muisto. Näistä PP, KT ja Hopihopi lähtee parhaiten ja Kemun Tutu luultavasti juossee kärjessä koska Hopihopilla haetaan selkäreissua. Krimorilla tuntuu olevan aika vahva kuolemanpaikka vaara. Hiskin Muisto on tällä hetkellä tosi vähän pelattu, kun edellisessä startissa oli Kemun Tutun kanssa suht saman verran. Minun mielestä Hiskin Muistosta saa yv parhaiten irti juuri Moilanen ja se on kyllä maistuva rasti. Kaiken kaikkiaan nämä kaikki viisi luultavasti löytyy lapulta.

L3 Tähän lähtöön tarvitsee tavaraa. Kiikku's Dame on oikeutettu suosikki, viimeksi oli hyvä keulasta ja sinne on saumat nytkin. Tällä kertaa saattaa tulla enemmän prässiä matkalla joten liikaa ei uskalla tähän luottaa. Ellen Merrylegs ei taas maistu yhtään. Viimeksi olisi jäänyt toiseksi ilman H.B Madisetin laukkaa ja nyt seura kovenee selvästi. Like you ja Carmen Birdland parhaat rastit. Like You on hyvä hevonen ja Tapsa ottaa taas kenkiä pois, peliprosentti on aika mukavan alhaalla vielä. CB taas on selvästi paras selkäjuoksulla ja tässä luultavasti saa sellaisen, ja tilat saadessaan tulee lujaa lopun. Club Nord Star on myös hyvä hevonen ja viimeksi hävisi kuolemasta Kiikku's Damelle, mutta jos saa juoksun niin osat voi vaihtua. Tätä täytyy vielä tutkia.

L4 Iro-Neito on tällä hetkellä aivan liikaa pelattu ja tätä ei tule löytymään lapulta. Hävisi viimeksi Diorille kahenkympin etumatkalta. Diori palasi viimeksi tasolleen ja on tässä seurassa aika likellä. Huimariinalla on iso laukkariski ja siihen nähden prosentit tulee olemaan aika isot. Puharin Armas oli tosi hyvä viimeksi, mutta eturivistä tämäkin laukkaa aika usein, ravatessaan on kyllä mahdollinen. Mahdollisia yllättäjiä on 7 Turbo-Impi, 8 Ato ja 9 Salasana. Tällä hetkellä Diori tuntuu jopa mahdolliselta varmalta. Mitä mieltä tästä?

L5 Tähän ei vielä muuta, mutta Tarantino on tällä hetkellä vahvin varma ehdokas. Viime kerralla laukkasi kun oli kuulemma raskaat kengät vielä jalassa. Nyt vaihdetaan kengitystä ja ravia mennessään on kyllä tosi liki. Xtra Hot Kemp vaikuttaa ylipelatulta, vaikka viimeksi tekikin hyvän juoksun.

Jos on omia ideoita, niin otetaan mielellään vastaan. Ja jos joku muu haluaa maksaa pankkitilin kautta niin viestiä vaan, niin pistän tilinumeron YV:nä.
peksi

ViestiKirjoittaja Touho » 05. Touko 2014 20:08

Tänne ainakin Diori käy hyvin. Viimeksi sai napit, mutta voitti silti todella helposti ja varaa jäi. Itsekin olin sitä alustavasti varmaksi tuumaillut, kun lapun tekoon varauduin. Toisesta kohteesta en ymmärrä yhtään mitään ja ekakin on mun mielestä noilla tukossa.

Yks hevonen mikä tulee mieleen on tuossa viidennessä kohteessa Nelilyn Airking, jos siihen enemmän rasteja laittaa. Vaikka on tullut rahaa aika nopeasti, niin onhan se nyt ollut todella hyvä jenkit perässä ja kengät pois.
Touho

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 05. Touko 2014 21:29

En ole tuota alempaa suomenhevoslähtöä niin tarkkaan vielä tutkinut,mutta äkkiseltään ei todellakaan ole mitään sitä vastaan että Diori olisi varmana.

Tää ei ole idea,eikä edes vakava ehdotus huomioimisesta,mutta 65-1:een itse vedän voittajavedon (Bonusta voittajissa tällä viikolla!) Sekottajalle.Kerran pari vuoteen se kuitenkin täräyttää hyvä juoksun päätteeksi ihmeenkin kovassa seurassa.
Ja tässä on jonkinlainen mahdollisuus hyvään juoksuun.Voittajakerroin bonuksineen tulee liikkuun 25-35 välillä.
Ei liity varsinaisesti 65-asiaan.
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri

ViestiKirjoittaja Chocolate » 05. Touko 2014 22:07

Diorille vihreää valoa!
Omat ideat tällä hetkellä Golda Mercury 14% (viimeisissään niin hyvät sijoitukset kuin vastus ja juoksunkulku ovat antaneet myötä), Quarry 3% (laukkasi viimeksi voittonsa) ja Grainfield Oliver 4% (Vermo on Vermo ja Solvalla on Solvalla).
Chocolate

ViestiKirjoittaja -Nisula- » 06. Touko 2014 09:42

Tarviiko peksi etukäteistalletusta, vai jaatko laput porukkapeleiksi jotka voi käydä fintotolta lunastamassa?
-Nisula-

ViestiKirjoittaja peksi » 06. Touko 2014 10:40

-Nisula- kirjoitti:Tarviiko peksi etukäteistalletusta, vai jaatko laput porukkapeleiksi jotka voi käydä fintotolta lunastamassa?

Ei tarvii maksaa etukäteen, jos vaan pystyy sillon keskiviikkona lunastamaan oman osuutensa. Pyrin saamaan tehtyä systeemin, siten että kengitykset ja jenkit on tiedossa. Se tarkoittaa, että jättäisin systeemin vasta noin kuuden maissa. Kerkeääkö kaikki lunastamaan osuutensa kuuden ja seittemän välissä, vai jätetäänkö aikaisemmin??
peksi

ViestiKirjoittaja peksi » 06. Touko 2014 10:43

Ja tällä hetkellä mukana on siis
-Nisula-
Raahentiikeri
Touho
vivahd EERO
Chocolate
Aukusti
Tellu
peksi

Tämä tarkoittaa, että systeemin hinnaksi tulee noin 240. Mukaan toki mahtuu vielä jos joku haluaa.

Ja EEROlle vielä tiedoksi, että rahat on tullut perille.
peksi

EdellinenSeuraava

Paluu Totopelit