Tallikahvion kimppapelit

Tällä alueella keskustellaan totopeleistä. Vihjeet, jossittelut ja muut vastaavat tänne.
Alueen säännöt
Pidetään keskustelu asiallisena. Ei rasistisia, eikä muulla tavoin loukkaavia viestejä. Asiattomat viestit poistetaan ja käyttäjille voidaan jakaa varoituksia. Mikäli käyttäjän rikkeet ovat toistuvia, kirjoitusoikeudet tullaan poistamaan pysyvästi. Vastuu viestien sisällöstä on kirjoittajilla itsellään.

Re: Tallikahvion kimppapelit

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 28. Joulu 2013 17:39

joo,se riemu ei ison systeemin osalta kauaa kestänyt.
Tokihan Exquisite olisi seuraava merkki ollut mutta....
No tätähän tää raviurheilu on.
Olihan se Nisulan paikkolapussa
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri

ViestiKirjoittaja Chocolate » 28. Joulu 2013 21:43

Näinkö meille aina täällä käy? No ei vaan, itse olen ainakin taas messissä kun on bonaria jaossa.
Chocolate

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 03. Helmi 2014 13:04

löytyykös halukkaita ensilauantain bonuksia jakamaan?
Ja kelläs ois innokkuutta laatia systeemi?
Viimeksi oli minun vuoro epäonnistua,eli kuka koittais tällä kertaa?
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri

ViestiKirjoittaja Tellu » 03. Helmi 2014 17:13

Halukkuutta osallistua kimppaan löytyy, pelin tekijäksi ei taidot riitä :oops:
Tellu

ViestiKirjoittaja Harri H » 03. Helmi 2014 17:31

Mulla voisi olla jonkinlaista motivaatiota tehdä kuitti, kun kisat on Teivossa, mikäli ei muita halukkaita ole. Eihän tuolta osumaa ole varmastikaan luvassa, mutta se nyt ei ole mitään uutta :) 20 euron panostuksella voisin tekijän ominaisuudessa lähteä mukaan. Jos joku muu tekee, niin sitten laitan vielä harkintaan, teenkö oman 20-30 euron kuitin vai otanko osaa tähän foorumin kimppaan.
Maybe, just once, someone will call me "Sir" without adding, "You're making a scene." - Homer J. Simpson
Harri H

ViestiKirjoittaja Chocolate » 04. Helmi 2014 13:29

30e messissä, mulle sopii hyvin että Harri tekee lapun.
Chocolate

ViestiKirjoittaja vivahd EERO » 04. Helmi 2014 14:57

Mukaan lähdetään ehdoitta 30€:n panoksella. :cowboy:

Vakavassa harkinnassa on vielä tässä vaiheessa ÄKKILÄHTÖ etelän lämpöön, joten jos Harri H:lle passaa, niin voisin laittaa hänen tililleen tuon summan. Jos joku muu päätyy rivin tekijäksi, niin Harri H voinee ystävällisesti siirtää rahat eteenpäin tekijän tilille. Teettää vähän lisäjärjestelyjä, mutta koitan korvata vaivan jotenkin myöhemmin. :D

Pankin vaihtokin on juuri vaiheessa, mutta OP:n kautta siirtyisi rahat kivuttomimmin. Jos Harrille passaa tällainen järjestely, niin heittäisitkö YV:llä, kiitos.
vivahd EERO

ViestiKirjoittaja Tellu » 04. Helmi 2014 15:41

Minulle tietystikin käy Harri H lapun tekijäksi. Ja kun minusta ikävästi tuntuu siltä, että olen näissä kimppapeleissä siivelläeläjä, niin voisin maksaa oman 30 e ja lisäksi tekijän osuutta 10 e verran, niin oisko sitten vähän tasapuolisempaa :?:
Tellu

ViestiKirjoittaja Harri H » 04. Helmi 2014 16:00

Tellu kirjoitti:Minulle tietystikin käy Harri H lapun tekijäksi. Ja kun minusta ikävästi tuntuu siltä, että olen näissä kimppapeleissä siivelläeläjä, niin voisin maksaa oman 30 e ja lisäksi tekijän osuutta 10 e verran, niin oisko sitten vähän tasapuolisempaa :?:

En minä tuossa näe mitään siivellä elämistä, jokainen kimppalainen on pelkkää plussaa ja nostaa aina kuitin hintaa, mikä taas lisää (ainakin teoriassa) osuman mahdollisuutta :) Pitää nyt katsoa laitanko itse 20 euroa vai 30 euroa, voi olla että lopulta kallistun tuohon 30 euroon, jos kierros lähtee maistumaan.

Katselen noita listoja tässä lähipäivinä ja kirjoittelen tänne omia näkemyksiä. Jokainen voi sitten lisätä omia ajatuksiaan, mitkä luen ja sitten joko huomioin tai sivuutan :)
Maybe, just once, someone will call me "Sir" without adding, "You're making a scene." - Homer J. Simpson
Harri H

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 04. Helmi 2014 17:12

Ei siinä ole mitään "siivellä elämistä".
Jokainen joka tuo rahaa parantaa systeemin mahdollisuuksia kasvattamalla systeemin kokoa.
Se tekeminenhän on kuitenkin pääasiassa itsestään selvyyksien laittamista lapulle mahdollisimman varmistetusti+ehkä kannanottoa jonkun varman osalta.Yleensä lapun tekeminen ei ole ollut sellainen "taakka",että muiden kuuluisi tuntea itsensä siivellä eläjiksi.

Joo,ja minä olen kernaasti 30 eurolla mukana.Ja harri vaan pidättää lopullisen päätösvallan itsellään,vaikkakin keskustelu on aina paikoillaan.
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri

ViestiKirjoittaja peksi » 04. Helmi 2014 18:26

Täällä voidaan myös osallistua 30 euron osuudella

Ja Harri käy oikein hyvin lapun tekijäksi, itsellä ei olekaan oikeastaan aikaa tehdä :D
peksi

ViestiKirjoittaja Tellu » 04. Helmi 2014 19:44

No kiva kun olette sitä mieltä, etten minä loisi tässä porukassa :D Sitten vaan osallistun omalla panoksellani :)
Tellu

ViestiKirjoittaja Harri H » 04. Helmi 2014 20:41

Eero maksoi oman 30 euroaan. Muut kimppaan lähtevät voivat laittaa minulle yksityisviestiä, niin annan vaihdossa tiedot mihin voi oman osuutensa tallettaa. Oisko joku torstai hyvin pitkälti viimeinen päivä ilmoittautumiselle, niin saan sitten perjantain aikana laadittua suurinpiirtein kuitin alustavasti valmiiksi, kun tiedän minkä hintainen.
Harri H

ViestiKirjoittaja -Nisula- » 05. Helmi 2014 15:36

Mukana. Laita harri tilitiedot yv:nä.
-Nisula-

ViestiKirjoittaja Harri H » 05. Helmi 2014 16:09

Peksi, vivahd EERO ja supaseppä ovat maksaneet 30 euroa / nuppi, laitoin myös itse 30 euroa.

Edit: Tellun 30 euroa näkyy tilillä.
Harri H

ViestiKirjoittaja Harri H » 05. Helmi 2014 19:57

Ja nyt näkyy myös RaahenTiikerin ja Chocolaten talletukset. Kasassa 210 euroa, eli Nisulan talletuksella saldo olisi sitten 240 euroa. Vielä ehtii huomenna ilmoittautumaan mukaan, sitten vihelletään peli poikki ja katsotaan mikä on kate.

Onko kansalla näkemyksiä? Saadaanko Hoboken jotenkin häviämään?
Harri H

ViestiKirjoittaja supaseppä » 06. Helmi 2014 00:57

:? Paha sanoa häviääkö, itseä mietityttää tuo että ykköspalkinnot on melko kovia 9000-13000egee, et kakkonen siit puolet, et kuinka suosiolla suosikkeja kumarretaan ja tähdätään isoon kakkoseen...
Vai tuleeko noista ykkösistä kunnon taistelu?
supaseppä

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 06. Helmi 2014 01:20

supaseppä kirjoitti: et kuinka suosiolla suosikkeja kumarretaan ja tähdätään isoon kakkoseen...

:lol:

-Noniin,ja sitten vakavammin sanottuna.Kyllähän finaaleissa suosikkeja perinteisesti reilustikin kunnioitetaan,kunhan suosikin matka keulaan vaan on järkevän realistinen.Kyllä se iso palkinto alkaa maistumaan keulassa pikkuyllättäjän rattaillakin jos siellä kilometrin täyttyessä saa körötellä.

Hoboken kyllä minun mielestä ollut tähän sarjaan semmoinen peli,että en ala kyllä vastusteleen jos aletaan varmaa tekemään.
Tänään nähtiin taas 65:ssa että melko kovastikin pelatut käyvät ihan hyvin varmoiksi eikä nyt mitään kauheata shokkia tarvi tulla (Madrid)että voitonjako alkaa kääntyä mukaviin lukuihin.RAnch Keeniä en edes pitänyt minään yllätyksenä,se oli vaan raakasti alipelattu ja itsellä esim lapulla ekojen joukossa.
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri

ViestiKirjoittaja supaseppä » 06. Helmi 2014 01:35

:D Tietty voishan tuon houbokkenin voiton varmistaa sillä, että teen oman lapun ja hakkaan sen ohipeliksi, :lol: takuulla tulee...
Tietty jos mika suolaa sen satavarmassa, sitten taas tulee, mut jos sanoo et voittaa niin...
supaseppä

ViestiKirjoittaja Harri H » 06. Helmi 2014 13:17

240 euroa on nyt saldo, mukana Peksi, vivahd EERO, supaseppä, RaahenTiikeri, Chocolate, Tellu, Nisula ja allekirjoittanut.

Vielä tämän päivän ajan voi ilmoittautua mukaan kimppaan.
Harri H

EdellinenSeuraava

Paluu Totopelit