Minkäs takia Moilasen piti noin kovaa vauhtia pitää dödsissä?
E: nyt vasta katoin voittajakertoimia. Oliko Suomipojasta kenties jotain suolaa, kun hurjasti pelattiin Sohvin Santerille voittajaa?
Touho kirjoitti:Ruikonperä kirjoitti:An-Lady, Palomäki & Iikka![]()
Oliko tolla nyt ihan saletisti kengät jalassa?
Mulla kävi sama mielessä.. Oli niin kevyttä menoa.
Ruikonperä kirjoitti:Olipa Suomipoika pettymys, tuossako se oikea luokka nyt oli?![]()

ManOWar kirjoitti:Saisi tuo Palomäki ottaa vähän iisimmin jo tuossa iässä, eikä pahoittaa mieltänsä viattomista kysymyksistä voittajahaastatteluissa.![]()
Ruikonperä kirjoitti:ManOWar kirjoitti:Saisi tuo Palomäki ottaa vähän iisimmin jo tuossa iässä, eikä pahoittaa mieltänsä viattomista kysymyksistä voittajahaastatteluissa.![]()
En kuullut haastattelua, mitäs siinä tapahtui?
Masa V kirjoitti:Harmillisen lähelle jäi Sahara Rouge kakkossijaa. Hyvin tuli kyllä loppuun. Yksi oli vaan aivan ylitse muoden.

Kolmas sisällä sata metriä tilaa, mutta ei kelpaa ja hevonen takasuoralla valmis. Olis ollu niin Don Corleonin lähtö kun olla ja voi ilman tuota Ruokosen älytöntä ratkaisua olla kääntämättä painavaa statistia sisälle.ManOWar kirjoitti:Ruikonperä kirjoitti:ManOWar kirjoitti:Saisi tuo Palomäki ottaa vähän iisimmin jo tuossa iässä, eikä pahoittaa mieltänsä viattomista kysymyksistä voittajahaastatteluissa.![]()
Alkoi meuhkata Sonjalle, että tää on Suomen paras tamma, ja olisi pystynyt tänäänkin menemään mailin 12-läpi...
Ihan kuin haastattelija olisi tyhmä, eikä ymmärrä kuinka hyvä tamma hänellä onkaan....
Masa V kirjoitti:ManOWar kirjoitti:Ruikonperä kirjoitti:ManOWar kirjoitti:Saisi tuo Palomäki ottaa vähän iisimmin jo tuossa iässä, eikä pahoittaa mieltänsä viattomista kysymyksistä voittajahaastatteluissa.![]()
Alkoi meuhkata Sonjalle, että tää on Suomen paras tamma, ja olisi pystynyt tänäänkin menemään mailin 12-läpi...
Ihan kuin haastattelija olisi tyhmä, eikä ymmärrä kuinka hyvä tamma hänellä onkaan....
Ei kai Palomäki tuossa nyt mieltään pahoittanut. Oli mun mielestä vaan sellainen kuin aina haastatteluissa, ja vähän omaansa hehkutti kuten usein ennenkin
Masa V kirjoitti:Ruikonperälle kiitokset, vihjekommentti varmisti että lisäsin Amaretto Scoopin lapulle, alkuun oli mielessä vetää Don Corleon varmaksi. Isompaankin kiittelyyn on aihetta, jos tuo New Grove Quadro voittaa 0,5% pelattuna![]()

Touho kirjoitti:Olenko ainut joka ei tykkää Laura Ruoholasta tuossa Vermon lähetyksessä. Tai Joanna Kuvajasta. Kyselevät ihan typeriä kysymyksiä välillä ja hölöttävät jotain nonsenseä joka väliin. Haukkukaa sovinistiksi, mutta mun mielestä (ainakaan nuo) naiset ei sovi tuohon lähetykseen. Nyt kun Lähdekorpi ei ole saatavilla, niin paras studiokokoonpano olis varmaan joku Mapi, Haanniemi ja joku kolmas, olkoon vaikka sitten vaihteleva vieras.
Touho kirjoitti:Olenko ainut joka ei tykkää Laura Ruoholasta tuossa Vermon lähetyksessä. Tai Joanna Kuvajasta. Kyselevät ihan typeriä kysymyksiä välillä ja hölöttävät jotain nonsenseä joka väliin. Haukkukaa sovinistiksi, mutta mun mielestä (ainakaan nuo) naiset ei sovi tuohon lähetykseen. Nyt kun Lähdekorpi ei ole saatavilla, niin paras studiokokoonpano olis varmaan Mapi, Haanniemi ja joku kolmas, olkoon vaikka sitten vaihteleva vieras.
.Neliveto kirjoitti:Touho kirjoitti:Olenko ainut joka ei tykkää Laura Ruoholasta tuossa Vermon lähetyksessä. Tai Joanna Kuvajasta. Kyselevät ihan typeriä kysymyksiä välillä ja hölöttävät jotain nonsenseä joka väliin. Haukkukaa sovinistiksi, mutta mun mielestä (ainakaan nuo) naiset ei sovi tuohon lähetykseen. Nyt kun Lähdekorpi ei ole saatavilla, niin paras studiokokoonpano olis varmaan Mapi, Haanniemi ja joku kolmas, olkoon vaikka sitten vaihteleva vieras.
Et ole ainoa. Studioemäntänä Ruohola saa välikommenteillaan aikaan kiireisen tunnelman ja jutut ovat välillä aivan asian vierestä. Kaksi edellistä lähetystä Mapi isäntänä ovat olleet mielestäni parhaita raviohjelmia, mitä olen nähnyt. Haanniemen minäkin tuohon porukkaan ottaisin.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa