Ruikonperä kirjoitti:e: mitä helvettiä, tää pari maksoi vain 53x
Touho kirjoitti:Hyvää yötä. Oikeasti mitä helvettiä. Ihan vitunmoista puuhastelua joka saatanan taholta. Hippos, Oulun ravirata, kuskit, lähtöauton kuljettaja... Ei jumalauta! Tässä nähdään juuri nämä helvetin Kyvyt esiin -lähdöt saatana. Montahan noista meni ravia koko matkan? Sitten jaellaan kymppitonneja tämmössille vitun Vihin Mahdeille sun muille.... Valot päälle helvetti!
Pidetään peukkuja, että tulee tupla-Jackpot ensi kerraksi.
E:Ja voi mun pyhä sylvi eiköhän sekin kierros ajeta jossain vitun Joensuussa. Finaalit pitäisi aina olla akselilla Vermo-Teivo-Jokimaa.
Touho kirjoitti:E:Ja voi mun pyhä sylvi eiköhän sekin kierros ajeta jossain vitun Joensuussa. Finaalit pitäisi aina olla akselilla Vermo-Teivo-Jokimaa.
Janzon kirjoitti:Touho kirjoitti:Hyvää yötä. Oikeasti mitä helvettiä. Ihan vitunmoista puuhastelua joka saatanan taholta. Hippos, Oulun ravirata, kuskit, lähtöauton kuljettaja... Ei jumalauta! Tässä nähdään juuri nämä helvetin Kyvyt esiin -lähdöt saatana. Montahan noista meni ravia koko matkan? Sitten jaellaan kymppitonneja tämmössille vitun Vihin Mahdeille sun muille.... Valot päälle helvetti!
Pidetään peukkuja, että tulee tupla-Jackpot ensi kerraksi.
E:Ja voi mun pyhä sylvi eiköhän sekin kierros ajeta jossain vitun Joensuussa. Finaalit pitäisi aina olla akselilla Vermo-Teivo-Jokimaa.
Hehe, ei nämä niin vakavia asioita ole, että kannattaa hermonsa menettää.Nyt troikkaa Kingcobran kautta! Toivotaan tosiaan, että ei löydy oikeita lappuja niin saadaan valtavasti rahaa bonuspottiin!
Ruikonperä kirjoitti:Tää on jotain aivan käsittämätöntä kyllä. Ehdottomasti finaalit noille radoille. No, Oulun ymmärrän kesällä kun silloin 75-karuselli pyörii enemmän pohjoisessa, mutta miks helvetissä Joensuussa ajetaan finaalit yhtään milloinkaan? Kaukana kaikesta ja alueen hevosten taso on todella huono. Eikö pitäisi maksimoida tulos ja ajaa finaalit jollain noista isoimmista radoista? Todellakin valoja päälle Fintoto!
Touho kirjoitti:Niimpä. Mutta eihän se nyt ole mahdollista, kun kaikki pitää jakaa ihan tasan kaikkien kesken. Juuri tuo saatanan tasa-arvonhakuisuus on koko Suomen isoin ongelma! Jääkiekkossakin nuoretsuomet ja kaikkipelaa-asenteet on pilanneet koko juniorikiekkoilun...
Janzon kirjoitti:Jmlauta maksaa T75 jo 115k! Mahtaa jännittää niitä, jotka mukana ovat! Hamtaro S ansaitsi voittonsa, tehnyt jo pitkään niin hienoja esityksiä. A.Kytölän talli on kyllä tulessa! Muutenkin mukavan tuntuinen mies ja kaikkea hyvää hänelle.
Touho kirjoitti:Vittu kun koettelee. Nelkussa oli Sakustian varmana ja eiköhän Forssi saa sen loppusuoran alkuun laukalle... Tuo meni kyllä mun mielestä ihan kuskin piikkiin. Mutta tossa radassa on _pakko_ kyllä olla jotain mätää, nimittäin toi Sakustiankin on ravivarmuuden esikuva!
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa