Psyykit + jälkipelit, viikko 33

Tällä alueella keskustellaan totopeleistä. Vihjeet, jossittelut ja muut vastaavat tänne.
Alueen säännöt
Pidetään keskustelu asiallisena. Ei rasistisia, eikä muulla tavoin loukkaavia viestejä. Asiattomat viestit poistetaan ja käyttäjille voidaan jakaa varoituksia. Mikäli käyttäjän rikkeet ovat toistuvia, kirjoitusoikeudet tullaan poistamaan pysyvästi. Vastuu viestien sisällöstä on kirjoittajilla itsellään.

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 33

ViestiKirjoittaja Janzon » 15. Elo 2012 20:44

tavis kirjoitti:Ei tullu Masa ei Hugi, kyllä laski mielenkiinto koko kisaan kohtaan...

Nyt omalta Masalta kengät pois, lämmityksessä normaali, toivotaan ettei ajeta taas miinaan.

Kaikki on nyt laitettu Mattiin kiinni, olisi parasta pärjätä! :lol:
"Yritin kertoa sille, että mulla on vaan 100km kotiin"- Juha Utala
Janzon

ViestiKirjoittaja tavis » 15. Elo 2012 20:51

Janzon kirjoitti:
tavis kirjoitti:Ei tullu Masa ei Hugi, kyllä laski mielenkiinto koko kisaan kohtaan...

Nyt omalta Masalta kengät pois, lämmityksessä normaali, toivotaan ettei ajeta taas miinaan.

Kaikki on nyt laitettu Mattiin kiinni, olisi parasta pärjätä! :lol:

Lopuilla rahoilla aasinlakki. No, katotaan.
tavis

ViestiKirjoittaja Harri H » 15. Elo 2012 21:00

No niin, nyt voin kertoa tuosta Saran Salama -casen jälkipyykistä sen verran, että pienet vilpit ja sääntörikkomukset on sovittu asianomaisen kanssa yksityisviestitse. Eli tämä tapaus voidaan unohtaa ja jatkaa elämää normaaliin tapaan :)
Maybe, just once, someone will call me "Sir" without adding, "You're making a scene." - Homer J. Simpson
Harri H

ViestiKirjoittaja Janzon » 15. Elo 2012 21:02

Harri H kirjoitti:No niin, nyt voin kertoa tuosta Saran Salama -casen jälkipyykistä sen verran, että pienet vilpit ja sääntörikkomukset on sovittu asianomaisen kanssa yksityisviestitse. Eli tämä tapaus voidaan unohtaa ja jatkaa elämää normaaliin tapaan :)

Olisi kyllä hyvä kertoa kuka se oli,jotta asia saadaan päätökseen? No minä olen ollut palstalla illan ja tiedän, että eräs nimimerkki on kanssa ollut koko illan täällä. Ei varmasti tarvitse kertoa kuka. Olisi vaan hyvä kertoa avoimesti kuka kusettaa täällä niin tiedämme miten suhtautua kyseisen kaverin juttuihin jatkossa. No kaikki sen tietää toki mielessään kuka kyseessä.
Viimeksi muokannut Janzon päivämäärä 15. Elo 2012 21:03, muokattu yhteensä 1 kerran
Janzon

ViestiKirjoittaja Ruikonperä » 15. Elo 2012 21:02

Janzon kirjoitti:En sano mitään muuta ku mikset Mikko Niemistö käännä hevostasi ulos kun tilaa on. Olisi voittanut pystyyn tänään ton lähdön, mutta olihan kuski. Olisi ollut tilaa käntää monta kymmentä metriä, mutta kaveri keskitty johonkin ihan muuhun. Troikka 9-12-6 olisi ollut kiinni ja voittajaa olis tullu nätisti. Pareista ei Westcoast Lordia löytyny.

Joo kiinnitin samaan huomiota, että olihan siinä tilaa kääntää, mutta ei uskaltanut tai jotain. Muutenkin aivan raivohullua menoa tossa lähdössä, amatöörit ovat amatöörejä vaikka voissa paistais :D Yksi hyvä esimerkki siitä Martti Lajusen ajo vikassa kohteessa, ei tonkaan päästä taida olla jäljellä kohta enää mitään. Siis Villexia tarkoitin, en miestä :P
Ruikonperä

ViestiKirjoittaja Ruikonperä » 15. Elo 2012 21:05

Janzon kirjoitti:
Harri H kirjoitti:No niin, nyt voin kertoa tuosta Saran Salama -casen jälkipyykistä sen verran, että pienet vilpit ja sääntörikkomukset on sovittu asianomaisen kanssa yksityisviestitse. Eli tämä tapaus voidaan unohtaa ja jatkaa elämää normaaliin tapaan :)

Olisi kyllä hyvä kertoa kuka se oli,jotta asia saadaan päätökseen? No minä olen ollut palstalla illan ja tiedän, että eräs nimimerkki on kanssa ollut koko illan täällä. Ei varmasti tarvitse kertoa kuka. Olisi vaan hyvä kertoa avoimesti kuka kusettaa täällä niin tiedämme miten suhtautua kyseisen kaverin juttuihin jatkossa. No kaikki sen tietää toki mielessään kuka kyseessä.

Eiköhän anneta tän asian jo olla...
Ruikonperä

ViestiKirjoittaja Janzon » 15. Elo 2012 21:07

Ruikonperä kirjoitti:
Janzon kirjoitti:

Eiköhän anneta tän asian jo olla...

Annetaan olla joo, mutta toivottavasti Harri H puuttuu kaverin juttuihin ensi kerralla kun tulee viisastelemaan ja kieltämään asiaa, jonka kaikki tietää. Case closed.
Janzon

ViestiKirjoittaja nipa » 15. Elo 2012 21:33

Heh. Terveisiä Vermosta. Vielä Nipa jaksaa mesota, vaikka banneja tulee lähinnä kyvyttömän ylläpidon vuoksi. Ei taida löytyä Harriltakaan kykyä selvittää noita äänestyksen väärinkäyttäjiä. Juuri Touhon trollaaminen omassa äänestyksessään, olisi osoitus hänen älykkyydestään. :yahoo:
nipa

ViestiKirjoittaja nipa » 15. Elo 2012 21:36

Jaa-jaa. Joko se banni on jo aamulla voimassa, niin tiedän jättää kirjoittamat "nipamaisia hassunhauskoja nokkeluuksia" Killerin derbykarsinnoista. :hail:
nipa

ViestiKirjoittaja Ruikonperä » 15. Elo 2012 21:39

Ei helvetti sentään, antakaa nyt jo olla. Älkää nyt ainakaan Harria tästä alkako syyllistämään kun mies tekee parhaansa, että sopu ja järjestys säilyy parhaalla mahdollisella tavalla.
Ruikonperä

ViestiKirjoittaja Harri H » 15. Elo 2012 21:40

Ja tämä muiden nimimerkkien arvostelu loppuu myös nipalta, kiitos. Melkoiseksi leikkikentäksi on mennyt tämäkin paikka muutamassa päivässä, mutta tässä tapauksessa ylläpito ei ala valitsemaan kirjoittajiaan. Sen sijaan pientä ryhtiliikettä keskustelun tasossa toivoisin yhdeltä ja toiselta, ketään erottelematta. Jotkut saattavat kuitenkin tuntea piston sydämessään tätä lukiessaan.
Maybe, just once, someone will call me "Sir" without adding, "You're making a scene." - Homer J. Simpson
Harri H

ViestiKirjoittaja tavis » 15. Elo 2012 21:42

Kurkku toimii! Olis irronnu vielä lisääkin kiriä lopussa jos ei olis tullu se keulahevonen syliin. Helpotus suuri! 14,1 on ihan hyvä aika, 0,7 tuli parannusta enkkaan.

Ja nyt turvat tukkoon joka iikka! Tossa lukee yläpuolella punaisella säännöt!
tavis

ViestiKirjoittaja Ruikonperä » 15. Elo 2012 21:44

Jaa Vermossa alko Ingvesin bileet. Huikea kuski saamaan noista irti, ikitipsi Stone Capes Jive ole koskaan ollut noin jäinen :thumbup:
Ruikonperä

ViestiKirjoittaja Janzon » 15. Elo 2012 21:50

Tänään kaikki piti olla helppoa jne jne! :lol: Mitä vielä.. Toto65 maksaa yli 3000 ja Toto4 yli 1200. Kuitenkin juuri yllätykset on raviurheilun suola minun mielestäni. Tosin olisi voinut Merriment ja M.Niemistö sen yllätyksen järjestää.

Hienot ravit oli ja hienoja hevosia, kruununa Bradin upea esitys. Nyt vielä kirsikkana kakun päällä Solvallan 10 lähtö ja suomalaiset. :thumbup:
Janzon

ViestiKirjoittaja Janzon » 15. Elo 2012 22:32

Jihaaa! Womanizer ja Jomppe! :yahoo: Suoraa paria kiinni 4-7 ja kerroin 16,40x! Olipas hieno päätös illalle.
Janzon

ViestiKirjoittaja manu mainio » 15. Elo 2012 22:32

Ja Womanizer vei taktiikkajuoksuksi menneen Ericsson memorialin :thumbup:
manu mainio

ViestiKirjoittaja Ruikonperä » 15. Elo 2012 22:35

Hienoo Womanizer!

Olin aivan äimänkäkenä mitä Kontio lähti seikkailemaan loppukurvissa, mutta juuri sen ansiosta voitti kun keula meinasi laukata ihan väkisin 8-)
Ruikonperä

ViestiKirjoittaja manu mainio » 15. Elo 2012 23:09

She Loves Youkin hyvä nelonen, tilat myöhään täydessä vauhdissa, ei moitittavaa.

Ja illan yhteenveto: Foto-Tarzan on kingi :yahoo:
manu mainio

ViestiKirjoittaja Janzon » 15. Elo 2012 23:41

She Loves You oli tosiaan kanssa mielettömän hyvä. 12,2/2100 on tammalle hurjaa valuuttaa. Osoitti kyllä, että ei häpeä missään lähdöissä. Olihan sellainen ilta, että oikein väsyttää. Niin monta upeaa esitystä ja hevosta.

On sikäli kyllä hieno tilanne, että nyt löytyy Suomestakin pärjääviä hevosia, ihan niitä maailman parhaitakin vastaan. :thumbup:
Janzon

ViestiKirjoittaja Touho » 16. Elo 2012 00:50

Janzon kirjoitti:On sikäli kyllä hieno tilanne, että nyt löytyy Suomestakin pärjääviä hevosia, ihan niitä maailman parhaitakin vastaan. :thumbup:

Juu ja kun se ei jää pelkästään siihen Bradiin, vaan sen takanakin on hevosia, joilla ei todellakaan häpeä Ruotsiin lähteä kisaamaan :thumbup:
Touho

EdellinenSeuraava

Paluu Totopelit