tavis kirjoitti:Ei tullu Masa ei Hugi, kyllä laski mielenkiinto koko kisaan kohtaan...
Nyt omalta Masalta kengät pois, lämmityksessä normaali, toivotaan ettei ajeta taas miinaan.
Kaikki on nyt laitettu Mattiin kiinni, olisi parasta pärjätä!
tavis kirjoitti:Ei tullu Masa ei Hugi, kyllä laski mielenkiinto koko kisaan kohtaan...
Nyt omalta Masalta kengät pois, lämmityksessä normaali, toivotaan ettei ajeta taas miinaan.
Janzon kirjoitti:tavis kirjoitti:Ei tullu Masa ei Hugi, kyllä laski mielenkiinto koko kisaan kohtaan...
Kaikki on nyt laitettu Mattiin kiinni, olisi parasta pärjätä!
Harri H kirjoitti:No niin, nyt voin kertoa tuosta Saran Salama -casen jälkipyykistä sen verran, että pienet vilpit ja sääntörikkomukset on sovittu asianomaisen kanssa yksityisviestitse. Eli tämä tapaus voidaan unohtaa ja jatkaa elämää normaaliin tapaan
Janzon kirjoitti:En sano mitään muuta ku mikset Mikko Niemistö käännä hevostasi ulos kun tilaa on. Olisi voittanut pystyyn tänään ton lähdön, mutta olihan kuski. Olisi ollut tilaa käntää monta kymmentä metriä, mutta kaveri keskitty johonkin ihan muuhun. Troikka 9-12-6 olisi ollut kiinni ja voittajaa olis tullu nätisti. Pareista ei Westcoast Lordia löytyny.
Janzon kirjoitti:Harri H kirjoitti:No niin, nyt voin kertoa tuosta Saran Salama -casen jälkipyykistä sen verran, että pienet vilpit ja sääntörikkomukset on sovittu asianomaisen kanssa yksityisviestitse. Eli tämä tapaus voidaan unohtaa ja jatkaa elämää normaaliin tapaan
Olisi kyllä hyvä kertoa kuka se oli,jotta asia saadaan päätökseen? No minä olen ollut palstalla illan ja tiedän, että eräs nimimerkki on kanssa ollut koko illan täällä. Ei varmasti tarvitse kertoa kuka. Olisi vaan hyvä kertoa avoimesti kuka kusettaa täällä niin tiedämme miten suhtautua kyseisen kaverin juttuihin jatkossa. No kaikki sen tietää toki mielessään kuka kyseessä.
Ruikonperä kirjoitti:Janzon kirjoitti:Harri H kirjoitti:No niin, nyt voin kertoa tuosta Saran Salama -casen jälkipyykistä sen verran, että pienet vilpit ja sääntörikkomukset on sovittu asianomaisen kanssa yksityisviestitse. Eli tämä tapaus voidaan unohtaa ja jatkaa elämää normaaliin tapaan
Olisi kyllä hyvä kertoa kuka se oli,jotta asia saadaan päätökseen? No minä olen ollut palstalla illan ja tiedän, että eräs nimimerkki on kanssa ollut koko illan täällä. Ei varmasti tarvitse kertoa kuka. Olisi vaan hyvä kertoa avoimesti kuka kusettaa täällä niin tiedämme miten suhtautua kyseisen kaverin juttuihin jatkossa. No kaikki sen tietää toki mielessään kuka kyseessä.
Eiköhän anneta tän asian jo olla...

Suoraa paria kiinni 4-7 ja kerroin 16,40x! Olipas hieno päätös illalle.
Janzon kirjoitti:On sikäli kyllä hieno tilanne, että nyt löytyy Suomestakin pärjääviä hevosia, ihan niitä maailman parhaitakin vastaan.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa