Loogaroo Moog jatkoi Utalan tallin hengettömiä esityksiä. Ainoa positiivinen juttu toki se, että polki ravia koko matkan
Ruikonperä kirjoitti:Turhia oli varoittelut ainakin Adam C.K:n osaltaVika kurvissa ei kyllä näyttänyt yhtään voittajalta, mutta pystyynhän se lopulta vei. Mikähän kiire Forssilla oli käännellä kolmannelle noin aikaisin, luuli varmaan etenevän heittämällä keulaan.
Loogaroo Moog jatkoi Utalan tallin hengettömiä esityksiä. Ainoa positiivinen juttu toki se, että polki ravia koko matkan
Ruikonperä kirjoitti:Loogaroo Moog jatkoi Utalan tallin hengettömiä esityksiä. Ainoa positiivinen juttu toki se, että polki ravia koko matkan![]()
Ruikonperä kirjoitti:Märt Pello oli 72-kertoimisella Almanzalla ekana maalissa, mutta hylättiin murtautumisesta. Oli muuten toiseksi nopein hylkypäätös, jonka olen raveissa nähnyt! Mutta ei tuosta olisi ikinä hylätty jos kuskien osat olisivat olleet toisinpäin (Moilanen ja Pello)...
Troikkakerroin olisi muuten ollut 18 tuhatta jos olisi hyväksytty.
Ruikonperä kirjoitti:Märt Pello oli 72-kertoimisella Almanzalla ekana maalissa, mutta hylättiin murtautumisesta. Oli muuten toiseksi nopein hylkypäätös, jonka olen raveissa nähnyt! Mutta ei tuosta olisi ikinä hylätty jos kuskien osat olisivat olleet toisinpäin (Moilanen ja Pello)...
Masa V kirjoitti:Ruikonperä kirjoitti:Märt Pello oli 72-kertoimisella Almanzalla ekana maalissa, mutta hylättiin murtautumisesta. Oli muuten toiseksi nopein hylkypäätös, jonka olen raveissa nähnyt! Mutta ei tuosta olisi ikinä hylätty jos kuskien osat olisivat olleet toisinpäin (Moilanen ja Pello)...
Pellon ajolinjat usein todella röyhkeät, joten on varmasti vähän "merkattu mies" tuomareille. Olin ihan saletti, että hylätään. Yksi suurimmista suosikeita voitti ja troikkakerroin 9000. Mahtaa niitä potuttaa, jotka Ego Evenin vetivät yläriviin yksin, mutta jättivät sitten hevosen tai pari pois alariveiltä.
nipa kirjoitti:Ensimmäinen joka Joensuun illan raveissa pisti silmään oli avauslähdön Ökymäen Ykä.
Kiljunen kirjoitti:Meijän kylän hevonen Twinkle In Eye, hieno juoksu ja hieno kakkonen!!![]()
Ihan vaittismainen tapa kuitenkin
Jäi pois kysymyksen esittäjä eli Ruikonperä. Oon niiiiin datis! nipa kirjoitti:Ensimmäinen joka Joensuun illan raveissa pisti silmään oli avauslähdön Ökymäen Ykä. Onko se Kervisen kinkeripiirissäkään pelihevosia vaikka itse nimimies ajaakin? Hevoset Linnunlahden nelkkulähdöissä ovat vähän tutumpia, vaikka mitään tähtiä ei joukossa tuikikaan.
Niinkuin peliprosentitkin osoittavat, avauskohteen Mikko Mania pelataan helposti varmaksi, vaikka Vireko pääsee matkaan neljäkymppiä edeltä. Toisessa, amatöörikisassa tulee lapulle Janne Räisänen ennen East Star Girliä, mutta riittääkö sittenkään Yoda Kempille.
Kolmannessa koitoksessa Mike Face pyrkii paalulta pakoon Ride Elisalta, Vilar Lakelta ja Minto's Romeolta. Pelikamaa kaikki tyynni. Niinkuin päätöskohteessakin kolmikko Lit Mane, Donna Linda ja Driller Man
Jos ei päivän mittaa muuta keksi, jää nelkkuna pelaamatta, mutta näistäkin riittää ( eiliseen tapaan ) suoriin kaksareihin.

RaahenTiikeri kirjoitti:Hienosti osasin lainata tuon tekstin..Jäi pois kysymyksen esittäjä eli Ruikonperä. Oon niiiiin datis!
Remu-Aaltonen kirjoitti:Meijän kylän TsukuTsuku pam pam

Kiljunen kirjoitti:No nyt on tietoa. Oli käyny joskus aiemmin hiitillä ja sinne radalle oli jätetty lana silleen että se haittasi. Ymmärrettävästi on harmittanut mutta en ota mitään kantaa siihen oliko tuo protesti nyt sitten oikea tapa ilmaista mielipiteensä asiastaIhan vaittismainen tapa kuitenkin
![]()

Kiljunen kirjoitti:Lähdekorpiko siel on varikkohaastattelijana?

Ruikonperä kirjoitti:Kyllä edelleen puuttuu kilometri Mikko Maniasta. Ravi oli edelleen huonoa.
Sirkan Samu meinasi tulla ohi, mutta onneksi ehkä ei. Nimittäin sillä oli jenkit (ekaa kertaa?), eikä tietenkään mitään infoa missään
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa