Kirjoittaja Touho » 22. Marras 2014 01:43
Pistetääs vähän ajatuksia noista lähdöistä. Vielä voi korjata, jos olen väärässä. Varmaan noin klo 13 jätän rivin sisään huomenna, joten be aware.
T75-1: Vaikea lähtö, johon tulee paljon rasteja. Jos joltakulta löytyy joku "pakko saada mukaan", niin sanokaa.
T75-2: Tämäkin on tosi vaikeasti ennakoitavissa ja varmaan joku 5-6 rastia tulee pistettyä.
T75-3: Tässä mun mielestä selviää neljällä: 1,7,10,12. Robocop Xo:hon en usko. Liian tasavauhtinen hevonen tämmöiseen lähtöön.
T75-4: Tässäkin riittää neljä tosi pitkälle ja ne ovat 3,4,6,11.
T75-5: Köppinenhän tämän varmaan voittaa, mutta eikö tässä kuitenkin rahaa olla hakemassa? Viimeksi palasi tasolleen, mutta ei hevonen kuitenkaan ihan siinä megajätti-iskussa enää ole, missä oli pari kuukautta takaperin. Sen myötä tappiolla voi spekuloida ja onhan hevonenkin vissiin vähän sairastellut tässä syksyn mittaan. Varmistuksia onkin sitten joka makuun.
T75-6: Herbie Sisulle takarivin paikan ja korkean pelikannatuksen takia pari varmistusta. Ekana Costatantisoldi.
T75-7: Eikö tässä pysytä alkuperäisessä suunnitelmassa ja isketä tuo Blame Pizzaz varmaksi. Lähtö on muuten sen näköinen, että tuohon jos alkaa varmistuksia laittamaan, niin lähdön saa maalata melkeimpä kokonaan umpeen. Jotenkin ihmeen vähälle huomiolle Blame Pizzaz on mun mielestä jäänyt, vaikka niukaksi suosikiksi onkin pelattu. Siis onhan tuo JTT-finaalin voitto todella kova meriitti ja vielä kun löi niinkin kovan hevosen kuin Adam C.K:n. Jos tähän lähtöön iskettäisiin Adam C.K. niin se olisi hyvin todennäköisesti suosikki. Lähtöön tulee varmasti raikas alku, kun kaikki kolme sisäratojen hevosta avaa tosi kovaa ja kaikilla halutaan keulaan. Uskon, että Holopainen ei edes yritä keulaan, vaan pudottaa toiselle radalle ja odottaa selkää eteen. Lähdössä on mukana vahvoja hevosia (Willy Yankee, Victory Bonsai, Glory Dancer), joilla jollakin aivan varmasti kierrätetään kuolemanpaikalle, jos vauhti rauhoittuu. Silloin Blame Pizzaz on todennäköisesti 2-3.ulkona ja jos ja kun matkalla on menty kovaa, kyllä BP kaiken järjen mukaan voittokamppailuun osallistuu. Kyseessä on tosi hyvä ja monipuolinen hevonen.
Ja pelimuotona yleisön pyynnöstä T75.