Kädetön kirjoitti:Kouvolan viimeisessä lähdössä juossut Maybe Birdland lienee viimeinen kilpailevista hevosista, jolta löytyy emänisänä Minipinko.
PJK kirjoitti:Uumajassa on ilmeisesti jollain suomalaisellakin rivi kiinni. Ihan mukava arvo jo ennen viimeistä lähtöä.
Kädetön kirjoitti:Kouvolan viimeisessä lähdössä juossut Maybe Birdland lienee viimeinen kilpailevista hevosista, jolta löytyy emänisänä Minipinko.

Ruikonperä kirjoitti: Siellä olisi Jaakko ja Tiina lauantaina Porissa spurtilla... Teemmekö operaatioiskun nyt vai säästelläänkö raveihin, jossa iskun vaikutus näkyisi paremmin kuin isovaihtoisissa 75-raveissa
Chocolate kirjoitti:Kyllä mun tekisi mieli iskeä jo nyt, tiedä koska seuraava tilaisuus tulee?
RaahenTiikeri kirjoitti:Chocolate kirjoitti:Kyllä mun tekisi mieli iskeä jo nyt, tiedä koska seuraava tilaisuus tulee?
-mikäli totutussa järjestyksessä pysytään,niin hyvin,hyvin pian.

Ruikonperä kirjoitti:Arto Laaksosella kulkee tällä hetkellä, viimeisestä 16 startista vaatimattomasti kahdeksan voittoa
Viimeksi oli mahikset isoon osumaan joten toimit minun onnettarena.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa