Voiko Fintotolle avata sama henkilö useamman pelitilin, onko jollain tietoa? Jos voi, niin minä voisin avata kimpalle tilin, minne muut voi tehdä talletuksia sen mukaan, miten tahtovat mukaan.
Ideana olisi siis kerätä halukkailta samansuuruinen summa (10-20 euroa?), jolla pelataan kimppapelejä. Avoimia kysymyksiä tässä on toki vielä muutamia. Kuka tekee pelit vai jaetaanko vuoroja niin, että jokainen pääsee jossain vaiheessa pelin laatimaan? Varsinaisten kimppakuittien laatiminen on hyvin mahdotonta isommalla porukalla, eli käytännössä yksi vastuuhenkilö pitäisi olla jokaiseen peliin. Vai etsitäänkö jostain ulkopuolinen "asiantuntija" laatimaan pelejä. Mitä pelimuotoa pelataan? Itse liputtaisin V4:n tai Päivän Duon puolesta. Miksei troikkaakin harkita voisi. Kauanko pelejä pyöritetään, eli missä vaiheessa jaetaan mahdollisia rahoja, jos nyt osumaa sattuu tulemaan? Kuka jättää pelit sisään? Periaatteessa voin antaa pelitilin tunnukset kaikille kimppaan lähteville, jos homma hoidetaan niin, että jokainen tekee vuorollaan kimppapelin. Ja sitten kun kimppa-aika päättyy ja mahdollisesti kasataan uusi kimppa, vaihdan salasanan ja jaan sen jälleen uusille kimppalaisille.
Kimppapelejä varten voin tarpeen mukaan avata tänne pelipuolelle oman alueen, mihin jaan käyttöoikeuksia sen mukaan ketkä ovat mukana kimppapeleissä.
Halukkaita voi ilmoittautua tähän ketjuun. Vastailkaa samassa noihin ylläoleviin ajatuksiin, jos tulee jotain mieleen, niin kehitellään. Ihan nopeallakin aikataululla tätä voisi kai aloitella. Itse en hirveän suurta vastuuta tästä muuten halua ottaa, mutta pelitilin voin tosiaan avata, mikäli kaikki vain luottavat allekirjoittaneeseen. Kaikki rahaliikennehän menisi nimittäin minun tilini kautta sitten. Ei ole ajatuksena kuitenkaan välistä vetää, vaan ihan rehelllisesti hommat hoidetaan