Judi kirjoitti:Minä en kyllä ihan hyväksy tätä, itselleni kävi ihan samalla tavalla ja ei tarjottu mahdollisuutta tehdä loppuraveihin riviä. Missasin myös ekan lähdön..
Kädetön kirjoitti:Kyllä se minulle sopii, mutta onko se oikein muita hieman myöhästyneitä kohtaan?
Ruikonperä kirjoitti:Just tänään varmaan aika aiheellinen kysymys, miten toimitaan jos ravit keskeytetään?
RaahenTiikeri kirjoitti:Ruikonperä kirjoitti:Just tänään varmaan aika aiheellinen kysymys, miten toimitaan jos ravit keskeytetään?
-eihän se keskinäisiin pisteisiin vaikuta.Sama se on kummallekkin pelaajalle.Mutta tietysti "maalieroon" vähempi määrä lähtöjä vaikuttaa.
RaahenTiikeri kirjoitti:onhan se tietysti noinkin.
Minä yksioikoisesti vastasin vain siihen,että lähtöjen määrähän ei sinänsä ole oleellinen seikka.
Kädetön kirjoitti:Olen sitä mieltä että jos ravit joudutaan keskeyttämään, niin silloin tarjotaan taistelijaparille uusintaottelu. Yksi lähtö voi ratkaista koko kamppailun, siksikin näin.
Kädetön kirjoitti:Tämä on tärkeämpi kisa kuin olympialaiset, jossa vaikka mäkihypyn kultaa voi voittaa ainoastaan yhden kierroksen hyvällä hypyllä, kun toinen kierros joudutaan perumaan olosuhteiden takia
Ruikonperä kirjoitti:Kädetön kirjoitti:Olen sitä mieltä että jos ravit joudutaan keskeyttämään, niin silloin tarjotaan taistelijaparille uusintaottelu. Yksi lähtö voi ratkaista koko kamppailun, siksikin näin.
Samaa mieltä, tosin jonkun säännön voisi ottaa, että jos esim. kahdeksan lähtöä on keretty ajamaan niin sitten ei uusintaottelua.
Jos lähtöjen määrällä ei ole väliä niin sitten voimme alkaa pelata lounareihin
Chocolate kirjoitti:Nyt tuli rumasti takkiin. Onnittelut Pouhou, olit selityksittä parempi.
Paluu Tallikahvion Mestaruusliiga 2019/2020
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa