Antti K kirjoitti:Laittoi oikein miettimään, mikä on kotiratani, siis näistä maakuntaradoista. Lahdessa tulee käytyä eniten. Toton aktiiviaikoina olisin sanonut kotiradaksi Killerin tai Teivon. Ennen perheen perustamista kävin paljon Metsämäessä ja Vermossa.
Ainakaan Killerille ei ole minkäänlaista kotiradan etua
Katsotaan sitten lähempänä pitäisikö tulla oikein paikanpäälle jännäämään.
Ruikonperä kirjoitti:Kolme lähtöä ajamatta ja Frans H ollut päivän guru, kun tiennyt jo kolme voittajaa ja jo tässä vaiheessa yli sadan palpros![]()
Mutta mikään kisoista ei ole vielä ratkennut ja kaikilla somasti eri hevoset viimeisiin kuin vastustajalla...
Kengillä vai ilman, kurassa vai lumessa, päädyin turvakenkiin, ja lähdin yv postin (rivi postissa harrille) kautta duuniin.
Kisaajille,ollaanko kaikki 4p;ssä jos huonosti menee?Harri H kirjoitti:Ruikonperän pitäisi julkaista nuo minun ja Nelivedon kisarivit, joten laitoin hänelle myös supasepän rivin. Eli RaahenTiikeri voi joko laittaa oman rivinsä Ruikonperälle tai sitten suoraan tänne. Minä lähden paikallisille kauhuleffafestivaaleille, niin en ole paikalla ravien alussa.
Kädetön kirjoitti:Harri H kirjoitti:Ruikonperän pitäisi julkaista nuo minun ja Nelivedon kisarivit, joten laitoin hänelle myös supasepän rivin. Eli RaahenTiikeri voi joko laittaa oman rivinsä Ruikonperälle tai sitten suoraan tänne. Minä lähden paikallisille kauhuleffafestivaaleille, niin en ole paikalla ravien alussa.
Eikös siinä ole jo riittävästi kauhuleffaa, kun seuraa oman rivinsä kehitystä
RaahenTiikeri kirjoitti:ei mikään mahdottomuus että supasepän kanssa päädyttäisiin tasapeliin tänään (pelataanko sopua?).
ihan mahdollista että Seekerin Samu on enää ainut osuva kummallakin.Kaikki sen ulkopuolelta on jo onnea.
Paluu Tallikahvion Mestaruusliiga 2019/2020
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa