Ruikonperä kirjoitti:Kas, Kädetön is BACK
Kädetön kirjoitti:Ruikonperä kirjoitti:Kas, Kädetön is BACK
Olenkohan jonain heikkona hetkenä vipannut Ruikolta rahaa, kun noin iloitsee paluustani
Ruikonperä kirjoitti: Se mistä taistelin itseni kanssa oli ysilähtö ja Hello Garfield vs Fusion Power. Jotenkin elin luulossa, että Jamppuli ajaa jälkimmäistä, mutta eihän se niin ollutkaan, joten Karvisen valitseminen kävi lopulta helposti.

vivahd EERO kirjoitti:SEXin liika odottelu ei ole koskaan hyvä asia ja nyt se taas nähtiin ravilähdössäkin.![]()
![]()
![]()
Nyt täytynee lyödä muita hevosia niin reippaasti, että SEXin kerroin nousee riittävästi.![]()
![]()
Manse on LYÖTY 
Onnea nyt kumminkin, kiri jäi tussariksi, varikko toimittaja olis voinu olla hiljaa

Ruikonperä kirjoitti:Voi elämän kevät, miksen luottanut Dayroniin kun oon sitä koko vuoden pullannut. Nyt veetuttaa. Perkele.
Olisin luovuttanut kisan jos Supalla olisi ollut se.
vivahd EERO kirjoitti:Hyvä ennuste sepälle, jos ja kun Ruikko on siinä uskossa, että Manse on lyöty. Niin ei tapahdu KOSKAAN ja tämähän oli vasta EKA erä.![]()
![]()
Mulla ei vaan yksinkertaisesti riittäneet rahat tilillä, kun Ruikko veti samanaikaisesti SEXiä, ja erävoiton lisäksi pääsi perskutarallaa vielä hyville lunastuksillekin.![]()
![]()
Kädettömälle kerrottakoon kilon olevan vielä niukasti rikkomatta, eikä niillä ahvenilla vielä kyynärpää vaivaannu, runsas kairaaminen enempikin aiheuttaa tuskaa.![]()
![]()

vivahd EERO kirjoitti:Mulla ei vaan yksinkertaisesti riittäneet rahat tilillä, kun Ruikko veti samanaikaisesti SEXiä, ja erävoiton lisäksi pääsi perskutarallaa vielä hyville lunastuksillekin.![]()
![]()
Kädetön kirjoitti:Sexyssä ei ole mitään pahaa, kuten Hauhon mies Tapio Tarri aikoinaan havaitsi. Onko EERO saanut sanoa kalasaalin kyselijöille että liemeen puhalletaanNäinköhän Taikaviitta korkkaa ensimmäisen erän
Ruikonperä kirjoitti:vivahd EERO kirjoitti:Mulla ei vaan yksinkertaisesti riittäneet rahat tilillä, kun Ruikko veti samanaikaisesti SEXiä, ja erävoiton lisäksi pääsi perskutarallaa vielä hyville lunastuksillekin.![]()
![]()
Ei ei, kyllä se oli todennäköisesti SEXin omistaja, joka vasta työttömäksi jouduttuaan löi vähän isommalla, että on jotain muutakin syötävää kuin näkkäriä![]()
Mutta ottelu antoi kyllä suurta uskoa jatkoon, jos näin surkea peliesitys toi voiton niin peruspaketti on hyvin hallussa ja se kuntohuippu on ajoitettu vasta kisan loppupäähän. Odotettavissa olikin pientä jäykkyyttä parin viikon tauolta ja yhtään kunnollista hiittiä ei ollut alla.
Paluu Tallikahvion Mestaruusliiga 2019/2020
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa