Ruikonperä kirjoitti:Sinne mänt!
Ruikonperä kirjoitti:EERO:lle minulle opettama LAUKKAA PASKA huudahdus samalla voodoohevosta tökkien toimi Jokimaan lähdössä kolme erinomaisesti
Harri H kirjoitti:Ruikonperä kirjoitti:EERO:lle minulle opettama LAUKKAA PASKA huudahdus samalla voodoohevosta tökkien toimi Jokimaan lähdössä kolme erinomaisesti
Ja tähän päälle vielä lähestulkoon tappoisku neloskohteessa, niin voidaan sanoa että kisan ennakkosuosikilla menee vahvasti
Ruikonperä kirjoitti:Mikäs tässä kisassa on ennätys voittajakertoimen suuruudessa?
Harri H kirjoitti:Ruikonperä kirjoitti:Mikäs tässä kisassa on ennätys voittajakertoimen suuruudessa?
Oisko tämä Kissus 13,70x nyt kärki? Pikaisesti bongasin kertoimet 13,15 (Aika-Kiho / Sumla) ja 12,94 (Eastcoast Emma / peksi), mutta en Kissuksen kerrointa suurempaa. Nipalla oli myös hienosti vähän yli 10x maksaneita kaksi kappaletta Rovaniemen raveissa.
Harri H kirjoitti:Illan kilpailijat voi varautua kuuden jälkeen omatoimiseen julkaisemiseen, tai sitten lähettävät rivinsä jollekin muulle (Ruikonperä?). Minä olen illalla jäähallilla ja vain puhelimen netti käytössä, enkä osaa sillä kopioida ja liittää noita yksityisviestejä

JamoT kirjoitti:Onks toi kettuilua![]()
Siis mullahan tais olla viimeks....

Paluu Tallikahvion Mestaruusliiga 2019/2020
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa