vivahd EERO kirjoitti:Näytti vanhan liiton mies lyöneen Mäntyvaarassa pöytään melkoiset prosentit.![]()
Onnea nipa, valoit uskoa, että meillä elinkautisillakin on vielä mahdollisuuksia, ainakin hetkellisesti nousta pinnalle.![]()
Onneks tää peli ei oo mikään ratkaseva vielä, niin saan mahdollisesti nukuttuakin tänä yönä. Harri H kirjoitti:Olen minä linjoilla, mutta alunperin oli kai puhetta, että nuo julkaistaan vasta ravien alkamisajankohtana, mihin saakka riviään saisi periaatteessa muokata. Pitäisikö ottaa käytännöksi, että ilman erillistä mainintaa rivit on julkaisukelpoisia heti kun molemmat ovat omansa lähettäneet? Tämä helpottaisi huomattavasti, kun ei tarvitsisi päivystää koneella ravien alkaessa.
Eli jatkossa kun lähetätte rivinne, niin mainitkaa viestissä, mikäli mahdollisia muutoksia voi vielä tulla. Ilman kyseistä ilmoitusta julkaisen rivit heti kun olen ne molemmilta saanut käsiini, eikä näin ollen ole enää mahdollista tehdä muutoksia.
Ruikonperä kirjoitti:Harri H kirjoitti:Olen minä linjoilla, mutta alunperin oli kai puhetta, että nuo julkaistaan vasta ravien alkamisajankohtana, mihin saakka riviään saisi periaatteessa muokata. Pitäisikö ottaa käytännöksi, että ilman erillistä mainintaa rivit on julkaisukelpoisia heti kun molemmat ovat omansa lähettäneet? Tämä helpottaisi huomattavasti, kun ei tarvitsisi päivystää koneella ravien alkaessa.
Eli jatkossa kun lähetätte rivinne, niin mainitkaa viestissä, mikäli mahdollisia muutoksia voi vielä tulla. Ilman kyseistä ilmoitusta julkaisen rivit heti kun olen ne molemmilta saanut käsiini, eikä näin ollen ole enää mahdollista tehdä muutoksia.
No ehdottomasti näin.

vivahd EERO kirjoitti:Tasapeli näissä arpajaisissa oli ihan oikeutettu tulos, ainakaan itse en olisi pystynyt näissä olosuhteissa voitosta iloitsemaan yhtään enempää, nytkin menee juhliessa varmaan tiistaihin asti.![]()
Onneks en eilen vaihtanu sitä Vaellusta pois riviltä. Vähän sitä meinaan pohdin luettuani raviradan vihjeet, joissa valmentaja sano Vaelluksen olleen nuupea viimeistelyssä.Gubbe kirjoitti:Onnittelut Pouhoulle.
Harri H kirjoitti:Onko joku laskenut eilisen iltamatsin pisteet?
Paluu Tallikahvion Mestaruusliiga 2019/2020
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa