Kai Touho ja Pouhou sentään tallit tekee vaikka "jämistä" joutuukin rakentamaan?
Ajattelinkin Zak Hossin ja Italyanon keräävän suuren suosion ja ensin mainittu löytyy kuudesta tallista ja jälkimmäinen viidestä.

Kädetön kirjoitti:Hienosti on tullut voittoja tallien hevosille, vaikka ei vielä tilille pääsekään. Masan hevosista on kolme napannut tolpan tässä lämmittelyvaiheessa
Pouhou kirjoitti:Ai jukopliut mä unohdin ihan tyystin tän.Noh, yritänpä josko sitä jotain sais ees kasaan noitten jo-valittujen ulkopuolelta...
Pouhou kirjoitti:Ai jukopliut mä unohdin ihan tyystin tän.Noh, yritänpä josko sitä jotain sais ees kasaan noitten jo-valittujen ulkopuolelta...
Kai Touho myöskin tekee, mää en ala taaskaan muuten Kädetön kirjoitti:Pouhou kirjoitti:Ai jukopliut mä unohdin ihan tyystin tän.Noh, yritänpä josko sitä jotain sais ees kasaan noitten jo-valittujen ulkopuolelta...
Sitä on liikkeellä ennen kisan alkua...![]()
![]()
"Re: Vuoden 2015 komeetat - 1. jakson deadline 21.12.
ViestiKirjoittaja Pouhou » 21. Joulu 2014 18:27
Argh, pääsi unohtuun tää niin että en oo muistanu yhtään katella mitä hevosia sitä ottas. Yritetääs vielä ehtiä tänään..."
Näissä oli nyt niin monta liikkuvaa lisäosaa kun piti huomioida normaalin ikärajotteen lisäks vielä se ettei sitä oo kenenkään muun listalla eikä sitä oo ilmotettu starttiin. Olin tekevinäni yhden tosi hyvän löydön meinaan jota ei ollu kenenkään listalla, mutta kun se oli ilmotettu starttiin niin se karsiutu sen myötä.
Touho kirjoitti:Olin Harrille ilmoittanut Zak Hossin jo joskus ajat sitten voittosummalla 500e, mutta unohdin tehdä lopputallin. Sallitaanko minun ottaa tuo mukaan? Jos sallitaan:

Ruikonperä kirjoitti:No niin, tunnin päästä pyörähtää uusi jakso käyntiin. Voikin olla ilotulitusta luvassa sillä, jokainen Porin lounareiden hevonen on lähtönsä (selvä) suosikki ja illalla Vermossa molemmat ovat myös liki, joten näinkö alkaa viiden suoralla tämä jakso! Kolme voittoa tulee ainakin...
Ruikonperä kirjoitti:Muistaako muuten joku onko komeettakisassa ikinä ollut Korvenojan tai Markku Niemisen hevosia?

vivahd EERO kirjoitti:Seuraavan viikon jälkeen taitavat kaikki tallini hevoset olla kipailleet jo vähintään kerran ja taitaa olla ensimmäinen kerta kisan historiassa kun hevoseni ovat yleensäkään päässeet kaikki radoille, syystä tai toisesta.
"Suurin" syyllinen tuohon lie ollut SPRUCE CAKE, tuo jo sittemmin edesmennyt vakiovalinta joka ei ollut mikään Bruce taivaanlahja! Tässähän on skarpattava ja ruvettava ilmotteleen hepoisia starttiin ettei häviä rakkaalle kilpakumppani EERO:lle, sehän on se päätavoite aina

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa